Fitness Seller

LOG Sanne89

Vandaag toch maar weer een dagje rust genomen. had wat stekende pijn in dat vervelende scheenbeen.

Had ook wat last van mijn rechter quadriceps de laatste 2 dagen als ik aan het lopen ben. Precies of de aanhechting met mijn knie ging uit een knappen.. vreemd gevoel.
Een vriend van me raad magnesium aan.. wat denken jullie hiervan?

Morgen even gaan zwemmen i.p.v looptraining.

wat ik ervan denk: oppassen geblazen, je lijft geeft aan dat je op het randje zit.
Magnesium (vaak in combi met calcium) kan weinig kwaad geloof ik.

Ik zou het ook even rustig aan doen als ik jou was. Als je te snel te veel wilt kan je lichaam dat soms nog niet aan. Vergeet niet dat je er een lange tijd uit bent geweest hè. Geef je lichaam de tijd om aan je nieuwe levensstijl te wennen dan komt het goed :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, rust en geduld is een schone deugd.. maar het is moeilijk om er soms aan toe te geven :D

Zoals de andere ook al zeggen, oppassen onderdaad dan gaat het vast vanzelf weer weg :)

Net rustig op het gemakje de spieren wat los gezwommen.
Maar de spieren voelde erg zwaar en vermoeid aan. Dus vandaag en morgen rust. Maandag eerst volgende training terug.

Er sprak me ook iemand aan over Bcaa's en glutamine... maar ik vraag me af of ik al in dat stadium zit dat ik aan zo een supps moet denken?

Training van vandaag:

DB Lunges
3 x 10 x 11Kg

DB squat
3 x 10 x 11kg

Bridge
4 x 10

Push up
3 x 10

DB biceps curl
3 x 10 x 5,5kg PR

DB triceps extension
3 x 15 x 5,5kg PR

DB shoulder press
3 x 10 x 11kg

Vandaag geen looptraining. Ik was erg laat van het werk thuis en dat had te veel geweest vandaag.

Wat mijn voeding betreft vandaag nog eens de kcal geteld en verhouding EKV.
Ik zat rond de 2100kcal, dus de energiebehoefte die ik nodig heb. Alleen iets te veel vetten opgenomen en iets te weinig eiwitten. Kh zaten goed. Dus het blijft puzzelen...

Voor de eerste keer PR :) al vind ik dat die gewichten echt nog niets voorstellen :D :D

geeft niets (dat gevoel dat het gewicht weinig is, blijf je volgens mij best lang houden).
Maar iedere PR is het waard gevierd te worden dus bij dezen:

:cheer::lifter:

Die gewichten komen goed je heb al een PR :D

Niet te veel na de gewichten kijken.. Het gaat erom dat je vooruitgang boekt! En dat doe je, want je hebt een pr gezet :D Dus goed bezig!!!

dankje! :D

Vandaag geen spiertraining, maar wel een rustige en toch vermoeiende duurloop...moe maar voldaan :)

50 min duurloop
7,45km
gemiddeld 6:45min/km
542 kcal verbrand
(dit was nodig na die pure chocolade die ik uit de kast had geplunderd op een moeilijk momentje :p )

Ook lekker af en toe zo'n vermoeiende duurloop!

Zo dadelijk wordt het een vermoeiende trainingsdag :).
Aangezien ze mooi weer hebben voorspeld ga ik eens naar mijn werk lopen en terug lopen.
Enkel rit is dit 6 a 6,5km..dus dan zou ik vandaag ongeveer 12 a 13km lopen.
En vanavond nog krachttraining. Hopelijk krijg ik daar nog wat uit :p

Eerst en vooral de dag vroeg, maar lekker starten met een goed ontbijt.
Havermout met 20gr pure chocolade en rode vruchten (die smelten door de warmte van de havermout mmm)
2014-03-06063001.jpg

oeh dat ziet er goed uit! veel succes vandaag

Gisteren:

het is me gelukt om heen en terug naar en van het werk te lopen :)
Totaal 13,71km gelopen tegen een gemiddelde snelheid van 6min28s/km.

Maar ik was wel te moe om nog aan mijn krachttraining te beginnen :D dus vandaag:

Db bench press
3 x 10 x 11kg

DB fly
3 x 10 x 7kg

DB shoulder press
3 x 10 x 11kg

DB lateral raise
3 x 10 x 1,5kg per DB

DB rows
3 x 10 x 3,5kg per DB

DB curl
3 x 10 x 5,5kg

Dips 3 x 10

Buikspieroefeningen

Benen zijn nog pijnlijk na gisteren, dus die laat ik maar even rusten :)

netjes hoor!

So wat een fanatiekeling, op en neer lopen naar het werk!

Op en neer lopem naar je werk jw bent goed bezig! Was er wel lekker weer voor :D

Dankje! Het was inderdaad een zalig weertje om te lopen! :D
Misschien wel voor herhaling vatbaar. Maar niet meteen volgende week.. normaal heb ik een van de dagen mijn nieuwe fiets. Die ga ik maar eerst eens uittesten dan!

sterk hoor, zo naar je werk lopen en terug :D

totale paniek deze morgen..en nog steeds eigenlijk.
mijn weegschaal gaf zaterdagmorgen 72kg aan. ik super blij natuurlijk aangezien dat al minder was dan de voorbije weken.
en vanmorgen geeft die plots 79kg aan ^^. ik ben er zeker 6 keer gaan opstaan maar zegt steeds hetzelfde.
hoe kan ik nu op 3 dagen 7kg bijkomen?? onmogelijk toch?! zaterdag was mijn cheatday..maar om nu 7kg bij te komen. enfin vanavond die weegschaal maar even onderzoeken. ik durf nog amper eten nu..

Terug
Naar boven