yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sorry ik volg je log niet, waarom ben je nu zo belachelijk zwak?
Dat is waar, bedankt
Had vandaag ook al 10uur gewerkt, dus de vermoeidheid zal een combinatie zijn van het trainen en de lange werkdag dan
---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------
Aangezien ik er 5-6 jaar tussenuit ben geweest....
waarom doe je hardopen eigenlijk voor de KT en niet erna?
just wondering

Eet je niet gewoon te weinig kcals?
Ow ik zie je reactie nu, naja zieke drop qua gewichten , bedoel er niks mee.

Dat zegt elke dude uit mijn sportschoolOmdat ik vorige keer niet het maximale uit mijn looptraining kon halen. Aangezien er binnenkort een loopevenement op de planning staat moet ik dat goed blijven onderhouden.
Maar de bedoeling is eigenlijk om dit te splitsen... dus geen kracht te doen op de dagen dat ik ga hardlopen. Alleen nog even kijken hoe ik het ga doen. het is nog even chaos
---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------
Dus ik ben het trg aan het opbouwen...en te weinig kcals zal ik niet binnen hebben, ik ben een flinke eter![]()

Ik tel mijn kcal nog niet strikt
Mijn voeding vandaag:
- 250 ml sojalight + 50 gram havermout
- 1 appel + 1 appelsien
- 4 volkoren boterhammen met light kaas en kippenvleesbrood
- 1 potje kwark (125 gram)
- 1 appel
- Stuk quiche
en veel water.

Ik tel mijn kcal nog niet strikt
Mijn voeding vandaag:
- 250 ml sojalight + 50 gram havermout
- 1 appel + 1 appelsien
- 4 volkoren boterhammen met light kaas en kippenvleesbrood
- 1 potje kwark (125 gram) + enkele noten
- 1 appel
- Stuk quiche
en veel water.

grinnik, zo noemen mn kids ook een sinasappel
maarre on a serious note: als je dat veel vindt, zou ik toch eens je kcal checken (ik vind het namelijk helemaal niet veel, en kom met moeite aan mijn calorietjes)
.
heb het wel een half jaar geleden eens laten meten. Maar weet niet of dit nog hetzelfde is. (ik zal van dat % voorlopig even uitgaan) 
.
heb vandaag even uitgerekend hoeveel Kcal ik vandaag op heb en hoeveel grm KH, vet en eiwitten. Vandaag heb ik een rustdag, dus buiten mijn beweging op het werk doe ik vandaag niets.