Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies, eerst kende ik dat niet en ging ik ook niet vooruit in kracht.
edit: Vandaag niet gelukt om me kwark en nog wat dingen te eten, jammer. Ik ga zo slapen heb ik wel zin in.

kwark is zoo lekker he
de eerste en de laatste 4 happen zijn bij mij echt rampzalig
de eerste 4, weer ff wennen aan de smaak (zoo vies)
de laatste 4, wurgen om het naar binnen te krijgen![]()
maar ik was nog bezig met m'n shake gister en had echt geen tijd meer voor kwark.Je denk toch echt niet dat je niet genoeg hebt aan 5000 kcal? Oorzaak zal ergens anders liggen, iedergeval niet in voeding
Ik denk dat je niet moet treuren om je gewichtsverlies, aangezien je kracht gewoon zo goed gaat. Waarschijnlijk geen kwaliteitsmassa verloren.
kwark is zoo lekker he
de eerste en de laatste 4 happen zijn bij mij echt rampzalig
de eerste 4, weer ff wennen aan de smaak (zoo vies)
de laatste 4, wurgen om het naar binnen te krijgen![]()
Zoals Shakawkaw al zegt: gewoon wat (suikervrije)siroop er door heen. Anders is het idd vrij vies. Met siroop vind ik het goed te doen.

ik mix het ook wel met siroop, suikervrij dat weet ik niet maar we hebben thuis altijd van die simpele siroop staan dus die fl**ker ik erin
maar dan nog vind ik het niet te vreten!
ik mix het ook wel met siroop, suikervrij dat weet ik niet maar we hebben thuis altijd van die simpele siroop staan dus die fl**ker ik erin
maar dan nog vind ik het niet te vreten!
anyways, ik zit nu op dit moment kwark te eten en vind het wel lekker, het enige wat er nu in gaat.Andere siroop? Of vind je de structuur vies ofzoanyways, ik zit nu op dit moment kwark te eten en vind het wel lekker, het enige wat er nu in gaat.

de structuur vind ik wel lekker maar de smaak. ik krijg het nu wel weg, maar lekker vind ik het niet![]()
Gewicht verliezen doe ik niet meer maar aankomen ook niet. Nu 96.