MuscleMeat

Log Shakawkaw, gotta get huge....

• Topic Starter Topic Starter
Precies, eerst kende ik dat niet en ging ik ook niet vooruit in kracht.

edit: Vandaag niet gelukt om me kwark en nog wat dingen te eten, jammer. Ik ga zo slapen heb ik wel zin in.

Laatst bewerkt:
Nice bor men!! ik ga je logje volgen:)

Precies, eerst kende ik dat niet en ging ik ook niet vooruit in kracht.

edit: Vandaag niet gelukt om me kwark en nog wat dingen te eten, jammer. Ik ga zo slapen heb ik wel zin in.

kwark is zoo lekker he :rolleyes:

de eerste en de laatste 4 happen zijn bij mij echt rampzalig :P

de eerste 4, weer ff wennen aan de smaak (zoo vies)
de laatste 4, wurgen om het naar binnen te krijgen:)

Je denk toch echt niet dat je niet genoeg hebt aan 5000 kcal? Oorzaak zal ergens anders liggen, iedergeval niet in voeding

Ik denk dat je niet moet treuren om je gewichtsverlies, aangezien je kracht gewoon zo goed gaat. Waarschijnlijk geen kwaliteitsmassa verloren.

Ik mix het altijd met siroop zonder suiker, wel lekker dan vind ik :D maar ik was nog bezig met m'n shake gister en had echt geen tijd meer voor kwark.

Je denk toch echt niet dat je niet genoeg hebt aan 5000 kcal? Oorzaak zal ergens anders liggen, iedergeval niet in voeding

5000 is precies goed om vooruit te gaan, maar ik heb moeite om daaraan te komen atm, vaak zit ik op 4500 en daar ga ik niet op vooruit.

Ik denk dat je niet moet treuren om je gewichtsverlies, aangezien je kracht gewoon zo goed gaat. Waarschijnlijk geen kwaliteitsmassa verloren.

Nee doe ik ook niet meer, maar ik hecht waarde aan de weegschaal omdat ik in de spiegel het moeilijk vind om vooruitgang te zien (achteruit gang ook wel) alleen zaten wel al m'n shirts strak toen ik 100< woog maarja. Trainen gaat nu erg goed op m'n schouders na. Ik heb nu ook flinke spierpijn in m'n rug en daar moet ik echt moeite voor doen om dat te krijgen en dat heb ik dus ook gedaan.

Vandaag was de bedoeling wat borst, triceps en schouders.
Had al gelijk last van m'n schouder bij banken, was niet zo'n geweldige training.

Zoals Shakawkaw al zegt: gewoon wat (suikervrije)siroop er door heen. Anders is het idd vrij vies. Met siroop vind ik het goed te doen.

Zoals Shakawkaw al zegt: gewoon wat (suikervrije)siroop er door heen. Anders is het idd vrij vies. Met siroop vind ik het goed te doen.

ik mix het ook wel met siroop, suikervrij dat weet ik niet maar we hebben thuis altijd van die simpele siroop staan dus die fl**ker ik erin :)
maar dan nog vind ik het niet te vreten!

ik heb nooit geen moeite met mijn kwark hoor.
lekker van genieten :D

ik mix het ook wel met siroop, suikervrij dat weet ik niet maar we hebben thuis altijd van die simpele siroop staan dus die fl**ker ik erin :)

Is klote, want kwark kun je niet makkelijk goedkoop vervangen. Dacht ik?

wat een bullshit over kwark, eten!! :D

Andere siroop? Of vind je de structuur vies ofzo :rolleyes: anyways, ik zit nu op dit moment kwark te eten en vind het wel lekker, het enige wat er nu in gaat.

Andere siroop? Of vind je de structuur vies ofzo :rolleyes: anyways, ik zit nu op dit moment kwark te eten en vind het wel lekker, het enige wat er nu in gaat.

de structuur vind ik wel lekker maar de smaak. ik krijg het nu wel weg, maar lekker vind ik het niet :(

Nice workout, big guy !

de structuur vind ik wel lekker maar de smaak. ik krijg het nu wel weg, maar lekker vind ik het niet :(

Hm, meer siroop dan? Kan me echt niet voorstellen dat je het niet lekker vind met siroop.

Thanks, bigger guy, was zeker een lekkere (die rug training).

Morgen benen, vandaag lekker rusten, ben echt doodmoe.

voeding vandaag:
14:00 - 300gr kwark, 5 boterhammen pindakaas
17:30 - 4 boterhammen met 150gr kipfilet, 400ml melk, meusli reep
20:30 - 300ml melk, 50gr weight gainer, 90gr havermout, 20ml walnoot olie, muesli reep, banaan
23:30 - 4 boterhammen, 3 eieren, 400ml melk, muesli reep
3:00 - 100gr rijst, 130gr kip
4:00 - 200gr kwark

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het nu met je gewichtsverlies probleem?

Gewicht verliezen doe ik niet meer maar aankomen ook niet. Nu 96.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven