XXL Nutrition

LOG Stef

Bezoekers in dit topic

Kan iemand mij misschien zeggen wat het nut van een log is?
En waarom ik weinig reacties krijg?
 
Een log is in de eerste plaats voor jezelf. Goed om je vooruitgang bij te houden en het zorgt er ook voor dat je progressief gaat trainen. Want als je ziet dat je twee weken terug bijvoorbeeld een bepaald gewicht een bepaald aantal herhalingen kon bankdrukken, zal je extra moeite doen je records te verbreken ;)
En zo weinig reacties krijg je toch niet? Maar als je meer reacties wil, moet je gewoon ook vaker bij anderen reageren.
 
Een log is in de eerste plaats voor jezelf. Goed om je vooruitgang bij te houden en het zorgt er ook voor dat je progressief gaat trainen. Want als je ziet dat je twee weken terug bijvoorbeeld een bepaald gewicht een bepaald aantal herhalingen kon bankdrukken, zal je extra moeite doen je records te verbreken ;)
En zo weinig reacties krijg je toch niet? Maar als je meer reacties wil, moet je gewoon ook vaker bij anderen reageren.

Ok, ja ik heb eigenlijk zo geen zin een log te doen,
Heb mijn laatste 3 training dan ook niet meer gepost..
 
Wat is dit nou voor ouwe wijven gelul :o

Zoals al gezegd het is vooral voor jezelf leuk om de gewichten terug te zien en reacties heb je al aardig en meer komt vanzelf wel.
 
Goed op weg! Foto's best bruut, vooral goede rug & borst. Abbo op je log. :)
 
Ok i guess dat ik er dan maar mee door ga :)
 
Mooizo, je hebt al een stuk of 5 abbo's te pakken en gaan er alleen maar meer worden. Gewoon blijven trainen met dat fysiek :D

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 00:16 ----------

En laat je niet van de wijs brengen door kritiek, het is hier geen viva forum ;)
 
Precies, ga door met je log. Je hebt al behoorlijke progressie gemaakt als ik dat zo zie.
En die vorderingen wil ik wel blijven zien. :)
 
Ok bedankt! :)
En stoppen met trainen ? I don't think so, want ik sta later ergens in 2035 ofzo on stage @Mr. Olypmia ;)
Ben net terug van met men pa een hele kamer in te richten en een heleboel meubels,bed, 3 kasten, 3 tafels, 2 spiegels, 2 banken, 2 stoelen... moest allemaal 2 trappen op :p

Ben nu dus even aan het powereten en ga over halfuurtje Borst trainen :)
 
Succes en je moet niet denken dat als er niet gereageerd word dat niemand het leest soms is gewoon geen reactie nodig.
Maar dat was je denk al duidelijk.
 
Vandaag borst getrained:

Bench press
12x30kg
12x40kg
15x40kg
20x40kg
15x50kg
18x50kg
15x50kg
14x50kg
06x60kg
07x60kg
06x60kg
11x50kg

Dumbbell pullover

20x32,5kg
14x32,5kg
12x32,5kg

Pushups Widegrip

x20
x14
x12
 
Flink gebencht!

Bepaalde reden dat je het zo opbouwt qua sets en zoveel herhalingen doet?

Verder vind ik wel dat je al aardig wat kracht hebt, zoiets kon ik nog niet toen ik begon met trainen op mn 18de ;)
 
Flink gebencht!

Bepaalde reden dat je het zo opbouwt qua sets en zoveel herhalingen doet?

Verder vind ik wel dat je al aardig wat kracht hebt, zoiets kon ik nog niet toen ik begon met trainen op mn 18de ;)

Beetje opwarmen,
En dan gwn gewicht beetje opbouwen en als ik bij 40kg bv 10 heb gedaan, en ik kan nog verder dan doe ik dat :)
 
Opwarmen is imo 1 of 2 setjes de helft van je gewicht pakken, dan er vol tegenaan. Ik zou na het opwarmen 4-6 setjes doen, zwaar pakken liefst het laatste setje goed falen imo. Daarnaast meer oefeningen doen zodat je je spier niet eentonig traint. Incline dumbbell press en eventueel fly's zou ik erbij doen. Verder fcking goed gewicht voor je leeftijd, ik doe het je nu niet na.
 
Ja, dit is trouwens thuis he.
En ik heb thuis nog niet alle gear.
Ik heb enkel 80kg aan schijven barbell 5 halters, 2x8kg kettlebell 2x5kg kettlebell 1x12kg kettlebel.

Ik heb gister wel vanalles besteld.
Opbergrack 24kg kettlebell 2x 12kg chains.
145kg rubber plated halterset 50mm.
bankje.
nog 3 halters.

En ik ga woensdag met men pa Powerrack en farmers bij Henk ophalen.

Ik heb meteen nog paar posters besteld.
En er komt ook nog een spiegel van 220cm hoog bij 140 breed.

Ik verwacht alles compleet te staan (in de garage) over 10 dagen.
 
Nice, dan kan je iig de basisoefeningen doen. En ga je nog dumbbells bestellen of kan je dumbbell oefeningen ook met kettlebells doen? Gym is zeker ver weg? :p
 
Nice, heb je goed voor elkaar. Ook wel geluk met je ouders die dat allemaal goed vinden ;) In veel gezinnen is het grote heisa als de kinderen al jong aan het trainen zijn
 
Nice, dan kan je iig de basisoefeningen doen. En ga je nog dumbbells bestellen of kan je dumbbell oefeningen ook met kettlebells doen? Gym is zeker ver weg? :p

Ik heb 5 halters en nog 3 bij besteld, waar e zelf de schijven op kan doen.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 11:46 ----------

Nice, heb je goed voor elkaar. Ook wel geluk met je ouders die dat allemaal goed vinden ;) In veel gezinnen is het grote heisa als de kinderen al jong aan het trainen zijn

Ja mijn moeder ook hoor haha, die werd gek tozn ze erachter kwam dat ik whey gebruikte en mocht eerst maar 2x per week etc etc..
 
Haha, ouders en whey.. Alsof je aan de steroiden gaat.. :p
Eigen trainings ruimte is wel zo fijn, ben ik nu ook mee bezig aangezien dichtsbijzijnde sportschool 13 km verderop is, en vervoer dramatisch is..

Ga je veel plezier aan beleven iig. Je bench press ziet er trouwens goed uit! Hou ons op de hoogte gozer. :)
En een foto van je homegym als het af is zou ook mooi zijn, ben benieuwd. :D
 
Back
Naar boven