Fitness Seller

LOG Stef

• Topic Starter Topic Starter
Foto komt er zeker :D en de gym is bij mij 40 mins fietsen :O

groote plannen met je home gym:), je hebt al aardig wat staan nog ruimte genoeg?

Ik doe alle dagen thuis enkel op woensdag ga ik naar gym omdat ik dan tijd heb om te fietsen, en nu hoeft men pa niet meer te werken voor een tijdje, en ga zo vragen of hij me wit brengen naar gym. En ga dan benen trainen aangezien ik in men rug, schouder borst tricep en zelfs buik spierpijn heb..

Okee, dat scheelt alweer. :) Met spierpijn trainen is k*t, vooral met borst en rug.. succes met je training en we zullen het wel zien hier in je log hoe het is gegaan. ;)

Is het nu de bedoeling dat ik hier mijn log weer ga bijhouden, of nog steeds bij de contents?

Ok even ter update:
Ik ben nu tot de 24ste op vakantie.
Ik train hier echter gewoon 5keer per week.
En voeding is ook prima, kip,kwark etc allemaal in huis.

En ben een beetje begonnen met Cutten en dat gaat al aardig goed.
Natuurlijk kan ik altijd tips gebruiken.

Begin maar pas met dieeten op je 18 of 20ste ofzo..

Je gaat garantie een burn-out krijgen als je zo verder doet, geniet van je jeugd.

Begin maar pas met dieeten op je 18 of 20ste ofzo..

Je gaat garantie een burn-out krijgen als je zo verder doet, geniet van je jeugd.

Wat een onzin... jong beginnen is altijd goed. Zolang hij er helemaal achter staat en gemotiveerd is en het ook voor zichzelf doet is er geen probleem lijkt me. Jong kennis op doen is alleen maar handig voor later.

Cutten vind ik eerlijk gezegd wel overdreven, hij heeft gewoon een normaal vetpercentage. Beter investeer je je energie gewoon in massa kweken zolang je niet te dik wordt! En als je dan zo nodig wil cutten, beter doe je dat vóór je op vakantie gaat. Straks ben je in oktober met je cut klaar en dan ziet niemand het meer toch..

naar welke gym ga je eigenlijk:o?

jaja maar volgens mij zegt hij dat juist omdat hij om die reden niet gaat

Wat een onzin... jong beginnen is altijd goed. Zolang hij er helemaal achter staat en gemotiveerd is en het ook voor zichzelf doet is er geen probleem lijkt me. Jong kennis op doen is alleen maar handig voor later.

Sure, maar hij houd dit nooit vol. Niemand gaat van z'n 14 al lopen diëten en 5x trainen voor een sport als BB, dat is gewoon dom. Hij kan beter gewoon wat meer of minder eten op gevoel inplaats van Kcal enz te berekenen.

Sure, maar hij houd dit nooit vol. Niemand gaat van z'n 14 al lopen diëten en 5x trainen voor een sport als BB, dat is gewoon dom. Hij kan beter gewoon wat meer of minder eten op gevoel inplaats van Kcal enz te berekenen.

+1 dit

Ik vind het al knap dat hij al een hoop weet op die leeftijd. meeste van 15j weten bijna niks over bb

Zo, ben weer terug Thuis.

En ik begin te Cutten omdat ik mee wil doen aan de Flexcup.

En @Facebook, ik train nu al 6x per week.
En het cutten gaat ook heel moeilijk worden maar tot nu toe gaat het al goed.

Ik heb mijn abbonoment opgezegt bij de Gym.

Train Thuis, vroeger ging ik nog 1x per week naar de Gym maar das te ver.

Mijn Moeder is eindelijk na een jaar akkoord gegaan dat ik Whey mag gebruiken.

Dus dat volgende week ook halen.
Dit omdat dat op sommige momenten zoals School, werk enz. wel eens handig kan zijn.

Voor de rest eet ik veel Kip. (zo'n 500Gr per dag)

Ik heb nog nooit Gecut, dus laten we eens zien wat het gaat geven.

Als je echt wil cutten voor een contest ;

Bereken alles heel erg goed. Normaal zou je ongeveer moeten weten hoe je reageert bij welke hoeveelheden van eiwitten, koolhydraten en vetten.

Probeer elke week 8% te zakken in koolhydraten en stel korte en lange termijn doelen vast. Zoals bv. tegen 1 september wil ik x aantal kg wegen en tegen 14 september x aantal kg.

Carbio er pas bij fl*kkeren als je merkt dat je je doelen niet haalt. Geen idee wanneer de flex cup is maar normaal strekken de meeste (vooral beginners) 14 weken uit. Dit omdat je sowieso nog wel wat fouten maakt en onverwachts te veel of te weinig verliest en je dan zo je cardio nog wat moet afstellen.

Er komt ofc nog veel meer aan te pas, maar dit is zowat de basis.

Een teveel aan eiwitten zorgt ook voor moeilijker vetverlies, hou hier rekening mee!

Terug
Naar boven