MuscleMeat

LOG Stef

Precies wat we bedoelen, blijkbaar weten ze er dus echt niks van.

• Topic Starter Topic Starter
Precies wat we bedoelen, blijkbaar weten ze er dus echt niks van.

Kevin, deze 2 mannen zijn ex bodybuilders, hebben beide roids gebruikt, trainen mensen die gebruiken, hun weten wat ze zeggen.
En ik heb trouwens ook nog nooit zoveel spierpijn gehad in mijn benen though.
Zal mijn schema wel eens posten.

Kevin, deze 2 mannen zijn ex bodybuilders, hebben beide roids gebruikt, trainen mensen die gebruiken, hun weten wat ze zeggen.
En ik heb trouwens ook nog nooit zoveel spierpijn gehad in mijn benen though.
Zal mijn schema wel eens posten.

Mensen die vertellen dat je kussentjes tussen je botten krijgt van AAS zijn r**ards. Mensen die daarna ook nog eens zeggen dat je niet diep kan squatten zonder AAS...

Mensen die vertellen dat je kussentjes tussen je botten krijgt van AAS zijn r**ards. Mensen die daarna ook nog eens zeggen dat je niet diep kan squatten zonder AAS...

Dat is selcht voor je botten en knien, je houd ook meer focus en spanning op je spieren als je niet helemaal naar beneden gaat.

Dat is selcht voor je botten en knien, je houd ook meer focus en spanning op je spieren als je niet helemaal naar beneden gaat.

Ex bodybuilders so what? Fysiologen zullen er meer verstand van hebben. Dat ze zeggen van kussentjes tussen je knieen is de allergrootste grap wat ik ooit gehoord heb.

Maar weet je, luister jij lekker, ik heb jou al genoeg proberen te helpen, maar je blijft foolish. Goodluck.

Die mythe komt uit een onderzoek uit 1961 dat nu al meerdere malen ontkracht is, ga aub zelf even onderzoek doen voordat je alles klakkeloos overneemt van mensen zonder verstand.

Een fullsquat is gezonder en zet minder druk op je knieen dan een partialsquat.

Sorry stef maar van dat kussentje is echt broscience. Als je één bron kunt geven waar dat wetenschappelijk onderbouwd staat maak ik €100 naar je rekening over.

No offence, maar 'bodybuilders' zijn gemiddeld genomen de laatste groep die je om advies moet vragen wat betreft techniek van squats, deadlifts en bench presses.
Je moet gewoon je eigen mening vormen, maar doe dat niet puur op basis wat je van die 'ex bodybuilders' hoort maar kijk ook even wat videos van bijvoorbeeld mark rippetoe over squattechniek.

Het enige wat ik er nog van zeg, ik heb nog nooit zo'n spierpijn gehad (wat goed is)
En heb normaal altijd last van mijn knien, waar ik nu totaal geen last van heb.

Vijftig man hier kan zeggen hoe je moet squatten en je hoort het van één persoon anders en je bent om :p ;) Dat is gewoon eigenwijs en jeugdige naïviteit.

Ik ga er verder ook niet met je over in discussie alleen adviseer ik je nóóit te geloven wat wie dan ook zegt maar alles te controleren en zelf uitzoeken wat het beste is.

Zoek youtube voor de grap eens door op 'squat technique' of 'squat tutorial'. Ik durf te wedden dat je geen enkel filmpje vindt waar de squats zo beschreven staan als die 'ex bodybuilder' je geleerd heeft.

Vijftig man hier kan zeggen hoe je moet squatten en je hoort het van één persoon anders en je bent om :p ;) Dat is gewoon eigenwijs en jeugdige naïviteit.

Ik ga er verder ook niet met je over in discussie alleen adviseer ik je nóóit te geloven wat wie dan ook zegt maar alles te controleren en zelf uitzoeken wat het beste is.

Zoek youtube voor de grap eens door op 'squat technique' of 'squat tutorial'. Ik durf te wedden dat je geen enkel filmpje vindt waar de squats zo beschreven staan als die 'ex bodybuilder' je geleerd heeft.

Dit werkt voor mij.
Het enige wat ik er nog van zeg, ik heb nog nooit zo'n spierpijn gehad (wat goed is)
En heb normaal altijd last van mijn knien, waar ik nu totaal geen last van heb

ik volg man .
Ik ben zoals jij ook ge passioneerd Door bodybuilding , :)

Ik had ook last van pijn in me kiene ( maar dit is minder geworden wanneer ik de barbell lager op me rug hield)

Atg is beter voor je kniene, voor massa is net onder parallel goed genoeg, ( voor mij dan )

Ik had ook last van pijn in me kiene ( maar dit is minder geworden wanneer ik de barbell lager op me rug hield)

Atg is beter voor je kniene, voor massa is net onder parallel goed genoeg, ( voor mij dan )

Dit werkt goed voor mij, heb zondag die training gehad en voel nu nog een beetje spierpijn.
Komt ook omdat ik lang niet zo'n heftige training heb gehad though.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 20:42 ----------

ik volg man .
Ik ben zoals jij ook ge passioneerd Door bodybuilding , :)

Ok cool, zeker niet opgeven man ;)
Alleen post ik hier niet meer.
Maar ik zal nu mijn training wel eens posten.

Ik zal mijn been training eens posten dan.

BENEN

10km fietsen (naar sportschool)(@ k*t eind)

SQUAT
12x55kg
11x65kg
12x70kg
10x82kg
10x85kg

Leg Press
12x80kg
Front squat
12x45kg

Leg press
10x120kg
Front Squat
12x45kg

Leg press
9x130kg
Front squat
15x Bar (20kg)

Double Leg extension
15x35kg
Single leg ext (meteen na de double leg ext)
12x25kg (per been)

Double leg ext
10x25kg
Single leg ext (meteen na de double leg ext)
12x25kg

Double leg ext
10x40kg

Drop Set (zonder pauze)
10x55kg
10x45kg
10x40kg
10x35kg

Double leg ext
12x25kg

Body Weight Calf Raise
50x (beide)
25x links
25x rechts
50x (beide)

Calf raise machine
35x 40kg

10km fietsen

Ik voel me echt een sukkel om dit te vragen.

Maar de laatste 2 weken kan ik echt niet veel eten, en zit echt snel vol.
Ik heb hier nooit last van gehad, enige oplossingen?

Voorheen heb je zoals je zelf aangeeft wel meer kunnen eten, dus het is simpel;

Niet zeuren maar eten.

Aiaiaiai, Stef Bruggink. Het lijkt er op dat jouw akefietje in Eindhoven je duur komt te staan.

2hfs3ua.png

Als jij dit bent, en jij was het in Eindhoven. Ai!

WTF hij lijkt er echt sprekend op. ??? Nooit verwacht dat hij zo kwajongen is. Leuke vriendjes heb je zeg!

Doe Bubba de groeten!

Terug
Naar boven