kevinve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies wat we bedoelen, blijkbaar weten ze er dus echt niks van.
Kevin, deze 2 mannen zijn ex bodybuilders, hebben beide roids gebruikt, trainen mensen die gebruiken, hun weten wat ze zeggen.
En ik heb trouwens ook nog nooit zoveel spierpijn gehad in mijn benen though.
Zal mijn schema wel eens posten.
Mensen die vertellen dat je kussentjes tussen je botten krijgt van AAS zijn r**ards. Mensen die daarna ook nog eens zeggen dat je niet diep kan squatten zonder AAS...
Dat is selcht voor je botten en knien, je houd ook meer focus en spanning op je spieren als je niet helemaal naar beneden gaat.
Dat is selcht voor je botten en knien, je houd ook meer focus en spanning op je spieren als je niet helemaal naar beneden gaat.
Dat is gewoon eigenwijs en jeugdige naïviteit.Vijftig man hier kan zeggen hoe je moet squatten en je hoort het van één persoon anders en je bent om![]()
Dat is gewoon eigenwijs en jeugdige naïviteit.
Ik ga er verder ook niet met je over in discussie alleen adviseer ik je nóóit te geloven wat wie dan ook zegt maar alles te controleren en zelf uitzoeken wat het beste is.
Zoek youtube voor de grap eens door op 'squat technique' of 'squat tutorial'. Ik durf te wedden dat je geen enkel filmpje vindt waar de squats zo beschreven staan als die 'ex bodybuilder' je geleerd heeft.
Ik had ook last van pijn in me kiene ( maar dit is minder geworden wanneer ik de barbell lager op me rug hield)
Atg is beter voor je kniene, voor massa is net onder parallel goed genoeg, ( voor mij dan )
ik volg man .
Ik ben zoals jij ook ge passioneerd Door bodybuilding ,![]()

Voorheen heb je zoals je zelf aangeeft wel meer kunnen eten, dus het is simpel;
Niet zeuren maar eten.