Tornadoo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bedankt manKan lekker zijn toch. Kort maar intensief. Ook altijd goed voor de variatie, beetje afwisselen met rustpauzes.

Nette training hoor. Misschien zou je wat rackpulls moeten doen voor je onderrug, sterkere onderrug en grip= hogere DL.

--Jij deed je rack pulls ipv je deadlift geloof k toch?
Ja klopt.
Maak nu nog goeie vooruitgang op de deadlift, hou het voorlopig zo, na m'n vakantie nieuw schematje erin knallen, die rack pull is proberen dan, goeie dingen over gelezen![]()
Yep, was maar een suggestie. Ik dacht te hebben gelezen dat je een zwakke onderrug hebt vanaf geboort, dus dacht misschien is het wel wat voor jou.
Hoop voor m'n vakantie deadlift tot 3x90 op te schroeven, squat 5x90 en bp moet 5x65 toch wel lukken
Hehe succes ermee.![]()

ik zie dat je ook 21ers doet! blijven doen man, ik doe ze ook soms met legcurl![]()
ik zie dat je ook 21ers doet! blijven doen man, ik doe ze ook soms met legcurl![]()
Leg curl ook is doen met 21'ers, gaat niet verder dan die 50kg in die gym![]()

ik kan bij mij tot 100kg ophangen, met legextensions kan ik die al goed aan
bij legcurl zit ik op een 60 a 70 kg![]()

Lying leg curl gaat tot 50kg, hebben ook nog een seated leg curl tot 50kg, en boven staat nog een seated leg curl die tot 120kg max gaat geloof k, maar die 50kg kan k nog prima mee door![]()