XXL Nutrition

Log van BobbyV

Bezoekers in dit topic

Before pic was 14 maanden terug of 17 maanden?

Welcome, btw..
 
Omdat er meer zuivelproducten te pas komen in je voedingsschema?
Ja dat is het rare, mn veodingschema (staat ergens op pagina 2 gepost) is vrijwel het zelfde. Heb geen grote wijzigingen gemaakt o.i.d.

Before pic was 14 maanden terug of 17 maanden?

Welcome, btw..
De before pic was 17 maanden terug.
Ik zou nog steeds een recente foto maken. maar ik moet even iemand regelen die een beetje verstand hiervan heeft. Zelf shots maken lukt me niet zo goed :P
 
sterk veranderd, 15kg in 17 maanden is wel heel mooi :)
 
Zo, tijd voor een update;
Zoals mijn stats tonen weeg ik inmiddels 88 kilo. Mijn vp is wel iets gestegen naar 14% maar who cares, het is winter :p
Sinds het eind van de zomer vakantie ben ik weer keihard gaan knallen en strakker aan miin voedingsschema gaan houden en dit betaalt zich redelijk uit. Ik kom nog steeds ongeveer een kilo per maand aan (laatste paar kilo's ook gedeeltelijk wel wat vet). Ik vraag me af tot hoelang ik nog kan gainen.
Ik merk dat ik voornamelijk veel gewicht heb gewonnen op mijn benen. Zowel boven als onderbenen zijn in omvang gegroeid. ik merk dit vooral aan broeken die in een half jaar geleden heb gekocht, die nu krap zitten vooral bij mijn bovenbenen. Dit zal een bekend probleem zijn voor BB-ers :P


Btw weet dat ik jullie ook foto's beloofd heb alleen is het probleem dat ik ze zelf moet maken omdat ik praktisch altijd alleen train. ik vind het een beetje raar om een vreemd te vragen of ie foto's van me wil maken. Deze is afgelopen woensdag gemaakt in de kleedkamer. Dus het plaatje lijkt wel wat mooier dan IRL :P
ha3Oo.jpg

Tevens heb ik nog ff een vraag of jullie zouden willen schieten op mijn voedingsschema.
Alvast bedankt!
Ontbijt;
250 gram kwark met brinta en havermout
250 ml melk

Brunch
banaan
mozzarella met twee tomaten

Lunch;
2 tartaar a 100 gram per stuk
150 gram rijst of pasta


Middag
whey shake 38 gram eiwit.
250 ml melk

Avond eten;
250 gram aardappelen / rijst
groente
250 gram vlees / kip

net voor slapen gaan;
blik tonijn op 2 boterhammen
250 ml melk

totaal; 3460 kCal 95 gram vet 350 gram Koolhydraten 260 gram eiwitten
 
goede vooruitgang man!

blijven knallen en succes!
 
Netjes :)
 
Ondanks dat het winter is zal ik je vet% niet veel meer laten stijgen, anders ben je weer een hoop kg's kwijt in je cut ;)
 
ik denk dat een beetje variatie in je voedingsschema geen kwaad kan ?
 
ik denk dat een beetje variatie in je voedingsschema geen kwaad kan ?

Looooool natuurlijk heeft die af en toe wel variatie erin. en btw hij gaat er toch flink vooruit op? :rolleyes:
 
Zo, tijd voor een update;
Zoals mijn stats tonen weeg ik inmiddels 88 kilo. Mijn vp is wel iets gestegen naar 14% maar who cares, het is winter :p
Sinds het eind van de zomer vakantie ben ik weer keihard gaan knallen en strakker aan miin voedingsschema gaan houden en dit betaalt zich redelijk uit. Ik kom nog steeds ongeveer een kilo per maand aan (laatste paar kilo's ook gedeeltelijk wel wat vet). Ik vraag me af tot hoelang ik nog kan gainen.
Ik merk dat ik voornamelijk veel gewicht heb gewonnen op mijn benen. Zowel boven als onderbenen zijn in omvang gegroeid. ik merk dit vooral aan broeken die in een half jaar geleden heb gekocht, die nu krap zitten vooral bij mijn bovenbenen. Dit zal een bekend probleem zijn voor BB-ers :P


Btw weet dat ik jullie ook foto's beloofd heb alleen is het probleem dat ik ze zelf moet maken omdat ik praktisch altijd alleen train. ik vind het een beetje raar om een vreemd te vragen of ie foto's van me wil maken. Deze is afgelopen woensdag gemaakt in de kleedkamer. Dus het plaatje lijkt wel wat mooier dan IRL :P
ha3Oo.jpg

Tevens heb ik nog ff een vraag of jullie zouden willen schieten op mijn voedingsschema.
Alvast bedankt!
Ontbijt;
250 gram kwark met brinta en havermout
250 ml melk

Brunch
banaan
mozzarella met twee tomaten

Lunch;
2 tartaar a 100 gram per stuk
150 gram rijst of pasta


Middag
whey shake 38 gram eiwit.
250 ml melk

Avond eten;
250 gram aardappelen / rijst
groente
250 gram vlees / kip

net voor slapen gaan;
blik tonijn op 2 boterhammen
250 ml melk

totaal; 3460 kCal 95 gram vet 350 gram Koolhydraten 260 gram eiwitten

Zoals eerder is aangegeven kun je de kwark + wat noten/pindakaas voor het slapen gaan plaatsen (al is het zo dat leangains eigenlijk laat zien dat je 16uur kunt vasten zonder spierverlies, dus in hoeverre een langzame eiwitbron nodig is voor het slapen gaan blijft voor mij ook een raadsel. Maar ja, dat wordt als vuistregel gehanteerd.) en alles dan 1 maaltijd naar achteren schuiven. In de ochtend dan een shake met havermout/brinta en melk. Voor de rest ziet het er wel goed uit. Je kunt ook een shake na het trainen nemen met wat melk of een banaan.

Uiteindelijk komt het neer op jezelf. Ik bedoel hiermee dus dat het een kwestie is van uitproberen en zien hoe je er op reageert.
 
Ziet er goed uit, alleen vp in de gaten houden zoals gezegd..
wat zijn je stats nu? is wel leuk om te zien van iemand met ongeveer zelfde lengte/gewicht
 
Krachtstats?

Benchpress max 1rep 90
Deathlift 5 x 110
Squat 5x 100
 
Mooi vooruitgang! Van slungel naar een goed lichaam.
 
ik denk dat een beetje variatie in je voedingsschema geen kwaad kan ?
ik heb uiteraard wel variatie, maar globaal genomen is dat ongeveer mijn voedingsschema.



Zoals eerder is aangegeven kun je de kwark + wat noten/pindakaas voor het slapen gaan plaatsen (al is het zo dat leangains eigenlijk laat zien dat je 16uur kunt vasten zonder spierverlies, dus in hoeverre een langzame eiwitbron nodig is voor het slapen gaan blijft voor mij ook een raadsel. Maar ja, dat wordt als vuistregel gehanteerd.) en alles dan 1 maaltijd naar achteren schuiven. In de ochtend dan een shake met havermout/brinta en melk. Voor de rest ziet het er wel goed uit. Je kunt ook een shake na het trainen nemen met wat melk of een banaan.

Uiteindelijk komt het neer op jezelf. Ik bedoel hiermee dus dat het een kwestie is van uitproberen en zien hoe je er op reageert.
Ja ik neem meestal kwark of tonijn voor het slapen omdat het langzame eiwitten zijn en omdat je 's nachts hersteld.
Tevens, wat ik niet in mn voedingsschema had, is 1 dosering pepropropid een 1 dosering essential amino stack tijdens mijn training.

Mooi vooruitgang! Van slungel naar een goed lichaam.
Ja, vroeger kreeg ik altijd wel te horen dat ik; dun / mager was. Na 3 maanden trainen heb ik het nooit meer iemand horen zeggen :D
 
Leuke blog en ga ik zeker volgen.
Ben zelf 182 en weeg zo rond de 79 a 80 kg, en wil graag 6 kg groeien aan spiermassa (dit jaar). Geen idee of dit mogelijk is in 1 jaar tijd.
Na lange tijd weer eens gaan trainen en wil er dit jaar vol voor gaan.
 
Je wil 6 kilo in 1 jaar? ik wet niet hoelang je al traint, maar als je nog in je 'noobgain' fase zit, kun je dit in een half jaar pakken man!
 
ff een semie-geralateerd bb-update;

ik ben sinds gister begonnen met Benzoylperoxide Hydrogel 10% PCH (besteld op efarma.nl)
ik had rond mn 17de altijd wat last van puistjes. Na een paar jaar had ik het redelijk onder controle d.m.v. elke dag scheren (nat met mes) en daarna met een goede face wash te wassen. Toen ik een kleine 2 jaar geleden begon met bb-en, kwamen de puisten weer terug. Ik ben een beetje gaan lezen hierover op dit forum en zag dat veel van jullie roaccutane gebruiken. Wat ik begrepen heb is dat er een grote kans is dat na een roa-kuur je acne voorgoed verdwenen is. Tevens begreep ik ook dat de huisarts dit als laatste redmiddel uitschrijft. Ik zag ook in het topic dat Benzoylperoxide een goede oplossing is vaak. Ik heb het gelijk besteld (koste 6 euro voor zo een tube). Toch lijkt het mij geen bindende oplossing omdat de acne terug komt zodra je stopt met smeren

Anyway vandaag is de 2de dag en ik zal jullie op de hoogte houden, mocht iemand het interessant vinden!
 
Laatst bewerkt:
Zoals beloofd ff een update over mn benzoylperoxide gebruik;

Op dag 3 kreeg ik 1 pukkeltje erbij, maar die was de volgende dag weer weg.
Op dag 6 (Gister) merkte ik dat ik een erg droge huid kreeg. Vooral op mn wangen vervelde mn huid. Het irriteerde gister ook, alsof ik verbrand was door de zon. Ik ben vandaag, op dag 7, dus even gestopt met smeren. Mijn huid is wel TOTAAL gaaf, zonder pukkels of mee-eters o.i.d. Daar ben ik natuurlijk hartstikke blij om.
Ik zit er aan te denken om de benzoylperoxide 5% PCH te halen, omdat de 10% toch misschien iets te heftig is.

tot zo ver mijn ervaringen met benzoylperoxide!
 
Ik heb aan een MOD gevraagd of ie mijn oorspronkelijke topic; "Foto's en even voorstellen" wou verplaatsen naar 'trainingslogs' en de TT te veranderen in 'Log van BobbyV'

thanks daarvoor Tremendes!
 
Hi dank u. U bent u gebruik voedingssupplementen
 
Back
Naar boven