Fitness Seller

Log van een kogelstoter

Bezoekers in dit topic

Zondag 5 april:

Safety Bar Squat:
5x145
5x155(PR)
3x165
3x175(PR)
2x185(PR)
0x190(riem schoot los :o)

Powerclean:
3x135
3x135
2x140(Filmpje) (1 van de 3 is niet gelocked helaas)
1x145
0x150 :o

Daarna nog wat bicep curls met fatgrip.


Helaas niet de training zoals gehoopt. De 2x185kg is niet gefilmd omdat tijdens het filmen ineens geheugen vol bleek te zitten. Daarna dacht ik Fuck it ik ga 190 doen en filmen en toen bad luck met mn riem :o FAALTRAINING voor mn gevoel
 
ik zie 3x PR staan en jij klaagt van een faaltraining... :roflol:
 
ik zie 3x PR staan en jij klaagt van een faaltraining... :roflol:

Ja voor m'n gevoel door de cleans! Heb me helemaal opgevreten.
Bij de 150kg gingen serieus op 15cm vn me af twee mensen poseren. Mega gevaarlijk.
Bij m'n eerste keer 145 knalde m'n riem ook los, dus ook terug gelegd en andere riem gepakt ipv m'n eigen

190 gefaald toen ik bij door dooie punt was toen m'n riem losknalde. Gewoon irritante Dingen die je uir je ritme halen haha..
 
Laatst bewerkt:
Ik neem wel wat voor je mee ! We starten om 11:00 uur. Graag uiterlijk 10:30 uur aanwezig. Leuk, hou wel van spontane acties :thumbs:

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

check ook nog even: http://www.highlandgamesfederatie.org/de-federatie/lid-worden/

Ik zal wel proberen er nog wat vroeger te zijn, dat is misschien even handig met het uitleggen van de regels van alles :)

Ik vind t ook wel grappig om keer mee te doen :)
 
Komt goed. Wij zijn een gezellige groep ;).
Pas maar op dat je niet besmet wordt met het HG-virus.
Ik denk zo maar dat je iedereen gaat verrassen met je achtergrond in athletiek
 
Komt goed. Wij zijn een gezellige groep ;). Pas maar op dat je niet besmet wordt met het HG-virus

De overige games heb k zelf een wedstrijd op de laatste van t seizoen na. Mijn coach vind t ook goed zolang t in t off-season in :)

Heb een mailtje met mn gegevens gestuurd!

Wat voor schoenen raad je aan?
 
Soort van Voetbalschoenen of spikes onder deze omstandigheden zijn het best.
Bij drogere grond kunnen andere sportschoenen ook.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Heb je gegevens ontvangen :thumbs:
 
Soort van Voetbalschoenen of spikes onder deze omstandigheden zijn het best.
Bij drogere grond kunnen andere sportschoenen ook.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Heb je gegevens ontvangen :thumbs:

Neem wel m'n atletiekspikes mee en gewone sportschoenen. En braemar is dat standstoten of gewoon stoten?
En mag ik in stoot m'n voeten van de grond zoals bij een kogel of moet ik aan de grond genageld zitten?
 
Succes morgen, dat je de eer hoog gaat houden hoef ik je niet uit te leggen hè ;)
 
Tof dat je meedoet! Knallen.
 
Zo mijn eerste highland games zitten erop!
Een erg leuke ervaring om mee te maken, ging aan de ene kant beter dan verwacht maar aan de andere kant ook slechter.

Ik had van de vijf onderdelen er twee tussen zitten waar ik echt niks van bakte helaas, 2 waar het erg goed ging en één gemiddelde.

Op het programma stond vandaag:
Zware Hamer: 21,87m
Weight for Distance(lichte): geen idee, maar was erg slecht.
Braemar Stone: 12,46m(Nationaal Junioren record en ook de overall winst)
Caber toss: 3x een fail
Weight for height(20kg): 4,30m(helaas net geen 4,60m)

Overall een vijfde plek in de B-Klasse. Helaas van die twee zeer slechte onderdelen die het verpesten om hoger te eindigen.

30 augustus zal ik weer van de partij zijn :D
 
Laatst bewerkt:
1 Patrick van Antwerpen 8,0
2 Cor-Paul Bezemer 15,0
3 Marco van Asselt (mas) 20,5
4 Wulbert Stam (mas) 22,0
5 Remco Goetheer (jun) 22,5
6 Wilfred van Est (mas) 27,5
7 Toby de Brouwer (jun) 32,0
8 Aaron Zipp (USA, mas) 32,5


Dit is de uitslag op FB...5e dus ;)
Dat je braemer hebt gewonnen verbaast me niks :p
 
Back
Naar boven