MuscleMeat

LOG van Jespeeer

• Topic Starter Topic Starter
Hey man, heb je je schema al helemaal klaar of ben je er nog aan bezig?

Jup, ik denk dat dit hem wordt:

alles 3x8, behalve de SQ, DL en BP denk dat ik daar 5x5 doe
ub1
BP
Seated cable row
Incline Dumbbellpress
Lat pulldown
Barbell Shrugs
Dumbbell shoulder press
Side raises
Dips
CGBP/Skullcrushers

ub2
Bent-over-Row
Incline Benchpress
Chin-ups
Flat Dumbbellpress
Incline fly's
Seated shoulder press
Reversed Peck deck
Curls met curlbar
Hammer curls

lb1
Squat
Lunges
Leg curl
Leg extension
Sitting calves
Abs

lb2
Deadlift
Leg Press
Leg extension
Leg curl
Standing calves
Abs

À ziet er goed uit netjes gedaan or. En nu lekker gains gaan maken op je nieuwe schema. Wanneer begin je er mee?

À ziet er goed uit netjes gedaan or. En nu lekker gains gaan maken op je nieuwe schema. Wanneer begin je er mee?

Thanx man! Nou vanaf morgen tot en met volgende week vrijdag heb ik examens. Dan train ik dus minder. En daarna begin ik ermee. Dus maandag over 2 weken :D

À oké hopen dat je examens goed gaan. Is wel beter om je daar nu even goed op te focussen. Zeken tegenwoordig als je wil werken hier in de buurt is het bijna overal en eis om mbo 4 te hebben wel je beetje goed verdienen.

Dus zeker belangrijk sec 6 met je examens!!!

À oké hopen dat je examens goed gaan. Is wel beter om je daar nu even goed op te focussen. Zeken tegenwoordig als je wil werken hier in de buurt is het bijna overal en eis om mbo 4 te hebben wel je beetje goed verdienen.

Dus zeker belangrijk sec 6 met je examens!!!

Nouja toch ga ik mooi voor het HBO ;). Thanx man!

Veel succes met je nieuwe schema Jesper!

Achja **** it, ik heb vrijdag als laatste getraind en wil morgen trainen, en dan begin ik gewoon met mijn nieuwe schema! Morgen dus UB1 !! :D

je alterneert ub & lb toch wel? dus niet ub 1 & 2 achter elkaar?

zou beginne met lb en dan ub , anders is het niet fijn als je last van je polsen heb of je rug en je moet dan nog eens squaten, maar dan kan ook per persoon anders zijn

Maandag: lb
Dinsdag: ub
woendag: rest
Donderdag: lb
vrijdag: up

Dan 1 ub training 100% andere iets minder, werkte voor mij goed

je alterneert ub & lb toch wel? dus niet ub 1 & 2 achter elkaar?

Ik doe gewoon morgen ub1, daarna lb1 dan ub2 en daarna lb2. Dat bedoel je toch he? Ik doe dus nooit Ub1 en Ub2 achter elkaar

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 23:49 ----------

zou beginne met lb en dan ub , anders is het niet fijn als je last van je polsen heb of je rug en je moet dan nog eens squaten, maar dan kan ook per persoon anders zijn

Maandag: lb
Dinsdag: ub
woendag: rest
Donderdag: lb
vrijdag: up

Dan 1 ub training 100% andere iets minder, werkte voor mij goed

Hm ik heb zelf nu nog beetje last van mijn onderrug. Dus zelf begin ik liever morgen met UB1, ik heb zelf nooit last van mijn polsen. Alleen bij 21'en met barbell. Dus ik wil dit doen:

Maandag: UB1
Dinsdag: rest, moet leren :(
Woensdag: LB1
Donderdag: UB2
Vrijdag: rest
Zaterdag: UB 2
Zondag: rest

---------- Post toegevoegd Sun 20 Jan 2013 om 23:50 ----------

Ja nu twijfel ik dus wat ik morgen moet doen. De dagen die ik deze week kan trainen zijn: Maandag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag

Oh zo ja dan snap ik het, alvast suc6!

Hier is mijn eetschema jesper :D
Sommige dingen kloppen nog niet helemaal, maar daar moet je maar niet naar kijken :D

Knap dat jij zo veel rijst kunt eten. Ik krijg dat droog niet door mijn keel :(. En olijfolie bij je casseine? Meng je die samen met water of melk?

Knap dat jij zo veel rijst kunt eten. Ik krijg dat droog niet door mijn keel :(. En olijfolie bij je casseine? Meng je die samen met water of melk?

Over die rijst, Mijn moeder maakt kip en daar doet ze dan een saus bij genaamd ajam smoer boemboe ( bij de AH ) dan kan je gewoon je kip over je rijst heen doen.

En over die olijfolie, die doe ik altijd in zon dopje van mondwater :D gooi ik achterover en spoel een beetje met water na. Daarna drink ik dan mijb casseine op water. ;)

Over die rijst, Mijn moeder maakt kip en daar doet ze dan een saus bij genaamd ajam smoer boemboe ( bij de AH ) dan kan je gewoon je kip over je rijst heen doen.

En over die olijfolie, die doe ik altijd in zon dopje van mondwater :D gooi ik achterover en spoel een beetje met water na. Daarna drink ik dan mijb casseine op water. ;)

Ooh oke dat is duidelijk. Casseine op water, is dat te drinken?

Het is niet lekker nee, na 10 keer went het wel handig als bijvoorbeeld nog 30 gram eiwiitten moet en je hebt nog maar 100kcal ruimte in je schema over

Terug
Naar boven