- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je slecht slaapt merk je dat inderdaad snel ja hopen dat je er snel vanaf bent en kan slapen als en baby
Ah sucks dude, niks aan te doen, gwn over een weekje weer knallen.
Damn heb nu echt zin in donner![]()

. Na mijn examens (over 2 weken) dam cutten!Ja vanavond bij me vriendin slapen, dan slaap ik meestal beter
Die döner was ook echt lekker! Maarja ik junk echt teveel, net klaar met de training en moest ik ****ing lang wachten op mijn vriendin en zat ik in de Mac, dus kon het niet laten om een portie kipnuggets en chili chickenburger. Na mijn examens (over 2 weken) dam cutten!

Incline BP valt altijd tegen na de normale BP.
Volgende keer beter Jesper!
Boeie
Ja ik ga vanaf volgende week ook maar is cutten.
Van het weekend is een goed voedingsschema maken voor trainingsdag en rustdagen![]()

Je incline is heel zo slecht niet.
Gewoon aardige training gewoon t uiterste eruit gehaald wat erin zit.
Meer kan je niet doen.
En uiteindelijk maakt het niet uit hoeveel kg je pres. Als je bij de borst oefeningen je borst maar goed uitput zodat hij gaat groeien en of dat nou met 10kg is of met 100kg maakt niks uit zolang je je borst dan maar genoeg stimuleer.
Pff iedereen gaat opeens k*tten, allemaal papzakken geworden
Ben wel benieuwd jesper, hoef ik stukje minder research te doen![]()
. Of het ligt aan de creatine, daardoor oog ik ook voller. Maarja ik ga toch echt gewoon cutten met een schema wat ik vol wil houden. Dusja als me het lukt, you can follow!Hm mwah jawel, in de middag trouwens nog heerlijke dikke döner schotel. Had ik echt zin in hahaha. Maar slaap gewoon shit omdat ik zwaar verkouden ben. Dan word ik vaak wakker omdat ik geen lucht krijg
![]()

Lekkere training, niet zo zeuren over je gewichten ze zijn volgens mij goed vooruitgegaan.. en soms heb je nu eenmaal een mindere dagProbeer trouwens eens om borst met biceps te trainen, zodat je geen voorvermoeide triceps hoeft te gaan isoleren en je armen 2x per week pakt.

Jezus hoop machines man, waarom geen bor ipv. die seated row?
Mooie PR trouwens, heb vandaag ook weer 100 gedaan![]()

Omdat het ****ing druk was![]()
En bor en deadlift op een dag is geen goeie combo voor je onderrug![]()
? Valt te zien hoe je het bekijkt
.
, wel mooie reps op die 100!of juist wel? Valt te zien hoe je het bekijkt
.
Vind ook wel dat je veel machines hebt, wel mooie reps op die 100!
Omdat het ****ing druk was![]()
En bor en deadlift op een dag is geen goeie combo voor je onderrug![]()