AndroidHealthClinic

LOG van Jespeeer

Incline BP valt altijd tegen na de normale BP.

Volgende keer beter Jesper!

• Topic Starter Topic Starter
Als je slecht slaapt merk je dat inderdaad snel ja hopen dat je er snel vanaf bent en kan slapen als en baby

Ah sucks dude, niks aan te doen, gwn over een weekje weer knallen.

Damn heb nu echt zin in donner :D

Ja vanavond bij me vriendin slapen, dan slaap ik meestal beter :rolleyes:

Die döner was ook echt lekker! Maarja ik junk echt teveel, net klaar met de training en moest ik ****ing lang wachten op mijn vriendin en zat ik in de Mac, dus kon het niet laten om een portie kipnuggets en chili chickenburger :o. Na mijn examens (over 2 weken) dam cutten!

Ja vanavond bij me vriendin slapen, dan slaap ik meestal beter :rolleyes:

Die döner was ook echt lekker! Maarja ik junk echt teveel, net klaar met de training en moest ik ****ing lang wachten op mijn vriendin en zat ik in de Mac, dus kon het niet laten om een portie kipnuggets en chili chickenburger :o. Na mijn examens (over 2 weken) dam cutten!

Boeie :D:D:D

Ja ik ga vanaf volgende week ook maar is cutten.
Van het weekend is een goed voedingsschema maken voor trainingsdag en rustdagen :D

Incline BP valt altijd tegen na de normale BP.

Volgende keer beter Jesper!

Ja maarja BP was al om te huilen. Volgende week uitgerust knallen!

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 22:46 ----------

Boeie :D:D:D

Ja ik ga vanaf volgende week ook maar is cutten.
Van het weekend is een goed voedingsschema maken voor trainingsdag en rustdagen :D

Wil je die dan eens posten man? Als je hem af hebt :D

Je incline is heel zo slecht niet.
Gewoon aardige training gewoon t uiterste eruit gehaald wat erin zit.
Meer kan je niet doen.

En uiteindelijk maakt het niet uit hoeveel kg je pres. Als je bij de borst oefeningen je borst maar goed uitput zodat hij gaat groeien en of dat nou met 10kg is of met 100kg maakt niks uit zolang je je borst dan maar genoeg stimuleer.

Pff iedereen gaat opeens k*tten, allemaal papzakken geworden :trollface:

Ben wel benieuwd jesper, hoef ik stukje minder research te doen ;)

Je incline is heel zo slecht niet.
Gewoon aardige training gewoon t uiterste eruit gehaald wat erin zit.
Meer kan je niet doen.

En uiteindelijk maakt het niet uit hoeveel kg je pres. Als je bij de borst oefeningen je borst maar goed uitput zodat hij gaat groeien en of dat nou met 10kg is of met 100kg maakt niks uit zolang je je borst dan maar genoeg stimuleer.

Thanx voor de motivatie mannen!

Pff iedereen gaat opeens k*tten, allemaal papzakken geworden :trollface:

Ben wel benieuwd jesper, hoef ik stukje minder research te doen ;)

Ja ben een volle papz*k geworden :o. Of het ligt aan de creatine, daardoor oog ik ook voller. Maarja ik ga toch echt gewoon cutten met een schema wat ik vol wil houden. Dusja als me het lukt, you can follow!

Ja gezien maar ga geen mening uiten schema wat ik je gaf staat er tussen dus kijk even aan wat andere zeggen.;)

Lekkere training, niet zo zeuren over je gewichten ze zijn volgens mij goed vooruitgegaan.. en soms heb je nu eenmaal een mindere dag ;) Probeer trouwens eens om borst met biceps te trainen, zodat je geen voorvermoeide triceps hoeft te gaan isoleren en je armen 2x per week pakt.

Ja is misschien wel een strak plan om even naar de drogist te gaan :o

Lekkere training, niet zo zeuren over je gewichten ze zijn volgens mij goed vooruitgegaan.. en soms heb je nu eenmaal een mindere dag ;) Probeer trouwens eens om borst met biceps te trainen, zodat je geen voorvermoeide triceps hoeft te gaan isoleren en je armen 2x per week pakt.

Thanx! Vind het gewoon shit als ik minder druk dan de week ervoor haha. Toen ik begon met fitnessen deed ik altijd Borst en biceps en schouders en triceps. Misschien dat ik nu weer eens over kan gaan op Borst Biceps en Rug Triceps. Maar meestal zijn mijn triceps niet echt vermoeid, dusja zo'n groot probleem is het niet :p

Rug Biceps
****ing druk.. dus beginnen met lat pulldown

Lat pulldown
8x25
8x35
8x45

DL
8x60
8x70
5x80
5x90
8x100 !!! PR

Seated row
12x32
12x45.5
8x54

Lat pulldown c-curve machine
12x50
12x60
12x70

Curls met bar! Eerste keer
21x22.5
17x22.5
20x22.5

One arm cable curl
10x9
8x9
8x18

Hammer curls
8x10
8x12
8x12

Jezus hoop machines man, waarom geen bor ipv. die seated row?

Mooie PR trouwens, heb vandaag ook weer 100 gedaan :D

of juist wel:D? Valt te zien hoe je het bekijkt:p.
Vind ook wel dat je veel machines hebt:o, wel mooie reps op die 100!

Ja Robke en Vortexx raden het mij af. En met rug ben ik gewoon voorzichtig. Ik deed normaal altijd DL en BOR op een dag. Wil het graag nog steeds doen.. Dankje man!

Mooie training man en lekker pr op je deadlift:thumbup:

Terug
Naar boven