AndroidHealthClinic

LOG van Jespeeer

• Topic Starter Topic Starter
Dit wordt denk ik mijn nieuwe schema:

alles 3x8, behalve de SQ, DL en BP denk dat ik daar 5x5 doe
ub1
BP
Seated cable row
Incline Dumbbellpress
Lat pulldown
Barbell Shrugs
Dumbbell shoulder press
Side raises
Hammer curls
CGBP

ub2
Bent-over-Row
Incline Benchpress
Chin-ups
Flat Dumbbellpress
Incline fly's
Seated shoulder press
Reversed Peck deck
Skull crushers
Curls met curlbar

lb1
Squat
Lunges
Leg curl
Leg extension
Sitting calves
Abs

lb2
Deadlift
Leg Press
Leg extension
Leg curl
Standing calves
Abs

Laatst bewerkt:
Benen pics

34t1feh.jpg

2nm108k.jpg

ddzzn9.jpg

Ze meten bijna 59 centimeter :D

Dit wordt denk ik mijn nieuwe schema:

alles 3x8, behalve de SQ, DL en BP denk dat ik daar 5x5 doe
ub1
BP
Seated cable row
Incline Dumbbellpress
Lat pulldown
Barbell Shrugs
Dumbbell shoulder press
Side raises
Hammer curls
CGBP

ub2
Bent-over-Row
Incline Benchpress
Chin-ups
Flat Dumbbellpress
Dumbbell Shrugs
Seated shoulder press
Reversed Peck deck
Skull crushers
Curls met curlbar

lb1
Squat
Lunges
Leg curl
Leg extension
Sitting calves
Abs

lb2
Deadlift
Leg Press
Leg extension
Leg curl
Standing calves
Abs

mooi schema hoor maar, dacht dat je fly er in wou hebben of heb ik dat ergens anders gelezen?

Gisteravond was het ook echt lekker rustig, maar vandaag toch echt niet.. Maarja ik ben echt voorzichtig met mijn onderrug. Ben nu ook aan het denken om een belt aan te schaffen :)

Thanx man!

Weet niet wat je met je onderrug hebt, maarrr.... mijne is ook echt fcked up, & nu helemaal nu ik zo'n week alleen maar aan m'n bureau heb gezeten. maar ik merk nu ik begin te trainen het weer beter wordt, voorderest doe ik nog aantal oefeningen van de fysio voor m'n rug. Je moet prob gewoon je core verstevigen en belt gaat dat beetje tegen... dus ik zou gewoon blijven focussen op goede techniek.

Weet niet wat je met je onderrug hebt, maarrr.... mijne is ook echt fcked up, & nu helemaal nu ik zo'n week alleen maar aan m'n bureau heb gezeten. maar ik merk nu ik begin te trainen het weer beter wordt, voorderest doe ik nog aantal oefeningen van de fysio voor m'n rug. Je moet prob gewoon je core verstevigen en belt gaat dat beetje tegen... dus ik zou gewoon blijven focussen op goede techniek.

Ja klopt dat doe ik sowieso. Maarja zit helaas in de famillie, heb sowieso een zwakke onderug. Heb er al last van als ik lang sta of loop :(

Klinkt voor mij ook erg bekent ben van de zomer op aanraadde van me Fisio begonnen met BB om me onderrug te versterken. En moet zeggen heb tot heden bijna geen last meer gehad.

Scheelt veel als je spieren sterker zijn.

Mijn benen zijn ook 59 cm maar lijken toch wel wat groter al zeg ik t zelf

Deadlift rond de 6/12 reps 8/10 vind.ik het best onder 6 heb je al snel dat je form er onder lijdt .
Heb tijdje niet gedeadlift i.v.m overbelast rug met me werk plus sporten

Klinkt voor mij ook erg bekent ben van de zomer op aanraadde van me Fisio begonnen met BB om me onderrug te versterken. En moet zeggen heb tot heden bijna geen last meer gehad.

Scheelt veel als je spieren sterker zijn.

Ja ik denk dat ik voortaan beetje hyperextensions ga doen. Maakt de onderrug ook sterker

Mijn benen zijn ook 59 cm maar lijken toch wel wat groter al zeg ik t zelf

Nouja spieren waren koud, en meten toch echt 59cm haha. Ik meet gewoon op het dikste punt van mijn benen.

Deadlift rond de 6/12 reps 8/10 vind.ik het best onder 6 heb je al snel dat je form er onder lijdt .
Heb tijdje niet gedeadlift i.v.m overbelast rug met me werk plus sporten

Ja maar ik volg graag 5x5 om sterker te worden in de deadlift. Anders doe ik gewoon 8, dat is ook wel lekker

Ja klopt hyperexstensions is ook heel goed voor je onderrug word ook vaak door Fisio aangeraden bij spit bv.

55cm hier :treuren:

Maar dat komt omdat jij een stuk kleinere benen heb als Jesper :p
Die van mij lijken ook niet heel dik, Ik zal ze morgen ofso is een keer meten :D

Haha nou ik heb ook niet echt lange benen hoor. Denk ik. Ja dan zeg maar eens hoeveel cm die van jou zijn :D

Och mijn benen zijn niet een en al spier helaas. Maar ik heb altijd dikke benen gehad, ze zijn niet bepaald dikker geworden. Heb 11 jaar gevoetbald en daarna zijn ze niet echt dikker geworden

Hier is mijn eetschema jesper :D
Sommige dingen kloppen nog niet helemaal, maar daar moet je maar niet naar kijken :D

Bijlagen

Hey man, heb je je schema al helemaal klaar of ben je er nog aan bezig?

Terug
Naar boven