Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The spirit of Machete is strong in this one
Gratz met je PR bro
. Thanx man!

Nice training man! BP gaat weer goeie kant op. Alleen wanneer ga je nou cutten dan?
. Maar toen heb ik overdag beetje op mijn kcal gelet. Zal binnekort wel paar dingen van het eten posten!je max bp ligt al hoger dan je eigen bw?
mooie incline dumbbell press!

oh ben al begonnen hoor haha. Ik heb al sinds maandag geen junk meer gehad, behalve woensdag toen had ik kfc. Maar toen heb ik overdag beetje op mijn kcal gelet. Zal binnekort wel paar dingen van het eten posten!

Haha shut up Daan!
Je moet je chick ook thuis laten man!.... aardappels schillen![]()

Is that all you get![]()
Misschien een idee om meer de hypertrophy kant op te gaan als je met je vriendin traint, dan hoef je ook niet zo veel te wisselen met gewichten en doe jij gewoon een training meer reps maken.

Ik laat nooit, maar dan ook nooit!, mijn workout achterwege of aanpassen omdat de vriendin mee komt trainen.
Gains should be made!
Maar ik moet wel zeggen, toen ik met mijn vriendin ging trainen gaf ze echt 200% & wilde een hele workout meedraaien met mij.

Ik zeg niks over achterwege laten, bro jij maakt toch ook de gains van je leven op hypertrophy
Betekent 200% meedraaien ook gemengd douchen achteraf![]()

Ik zeg niks over achterwege laten, bro jij maakt toch ook de gains van je leven op hypertrophy

Is that all you get![]()
Misschien een idee om meer de hypertrophy kant op te gaan als je met je vriendin traint, dan hoef je ook niet zo veel te wisselen met gewichten en doe jij gewoon een training meer reps maken.
Ik laat nooit, maar dan ook nooit!, mijn workout achterwege of aanpassen omdat de vriendin mee komt trainen.
Gains should be made!
Maar ik moet wel zeggen, toen ik met mijn vriendin ging trainen gaf ze echt 200% & wilde een hele workout meedraaien met mij.
Gains gains, was het maar waar. De weegschaal blijft hetzelfde
Yeah, er moet toch iemand mijn rug schrobben. Met die lats van mij geraak ik daar al niet meer aan![]()
. Er moet toch iets tegenoverstaan na zo'n training 
Damn jij ziet echt overal coïtusual innuendo he gozer![]()