Fitness Seller

LOG van Jespeeer

Goed gedaan op die DL kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag
ub1

BP
8x50
5x60
5x70
5x72.5 PR

Seated cable row
10x36
10x41
10x54.5

Incline Dumbbellpress
8x16
8x20
8x24 PR

Dumbbell shoulder press
8x16
8x18
8x20

Lat pulldown behind neck
8x30
8x40
8x45

Lateral Side raises
8x7
7x7 werd me opeens te zwaar :(
10x5 :o

Skullcrushers (excl gewicht van ez-bar)
10x10
8x12.5

Curls met bar
8x20
8x22.5
8x25

Nice training man! BP gaat weer goeie kant op. Alleen wanneer ga je nou cutten dan :p ?

je max bp ligt al hoger dan je eigen bw?

mooie incline dumbbell press!

Nice training man! BP gaat weer goeie kant op. Alleen wanneer ga je nou cutten dan :p ?

Oh ben al begonnen hoor haha. Ik heb al sinds maandag geen junk meer gehad, behalve woensdag toen had ik KFC :D. Maar toen heb ik overdag beetje op mijn kcal gelet. Zal binnekort wel paar dingen van het eten posten!

je max bp ligt al hoger dan je eigen bw?

mooie incline dumbbell press!

Thanx man! 1RM van de BP was 1x87.5 over maandje wil ik het weer eens testen :D

Mooie PR weer Jesper!

Mooie training man en mooie pr op de Bp.

LB1
Trainen met mijn vriendin bij een sportschool zonder squatrek.. En een crack smith. Geen idee hoe zwaar de bar is

SQ in smith dus..(zonder gewicht van de bar)
8x20
5x40
5x45
5x50
5x55 (die was zwaar)

Lunges
8x12
8x14
8x16

Leg extensions
8x25
8x30
8x35
8x40

Leg curls
Geen idee.. beetje zelfde gewichten..

Standing calves in smith (zonder gewicht van de bar)
3x12x40

K*t training. Klote sportschool.. Van die gewichten klopt niks hahaha

Je moet je chick ook thuis laten man!.... aardappels schillen :p:D

Haha ja i know. Achja krijg nu van haar kip-wraps! :D

Is that all you get :eyebrow:
Misschien een idee om meer de hypertrophy kant op te gaan als je met je vriendin traint, dan hoef je ook niet zo veel te wisselen met gewichten en doe jij gewoon een training meer reps maken.

Misschien een idee om meer de hypertrophy kant op te gaan als je met je vriendin traint, dan hoef je ook niet zo veel te wisselen met gewichten en doe jij gewoon een training meer reps maken.

Ik laat nooit, maar dan ook nooit!, mijn workout achterwege of aanpassen omdat de vriendin mee komt trainen.
Gains should be made! :mad:
Maar ik moet wel zeggen, toen ik met mijn vriendin ging trainen gaf ze echt 200% & wilde een hele workout meedraaien met mij.

Ik laat nooit, maar dan ook nooit!, mijn workout achterwege of aanpassen omdat de vriendin mee komt trainen.
Maar ik moet wel zeggen, toen ik met mijn vriendin ging trainen gaf ze echt 200% & wilde een hele workout meedraaien met mij.

Ik zeg niks over achterwege laten, bro jij maakt toch ook de gains van je leven op hypertrophy :D
Betekent 200% meedraaien ook gemengd douchen achteraf :eyebrow:

Ik zeg niks over achterwege laten, bro jij maakt toch ook de gains van je leven op hypertrophy :D

Gains gains, was het maar waar. De weegschaal blijft hetzelfde :(
Yeah, er moet toch iemand mijn rug schrobben. Met die lats van mij geraak ik daar al niet meer aan :eyebrow:

Gains gains, was het maar waar. De weegschaal blijft hetzelfde :(
Yeah, er moet toch iemand mijn rug schrobben. Met die lats van mij geraak ik daar al niet meer aan :eyebrow:

Spamberen! Maar nee Massive ik laat mijn training ook niet verpesten door haar, maar ik ga dan naar haar sportschool.. En die denken grappig te zijn. Er hangt zo'n bord waar dit op staat: Free Weight Zone. Dus dumbbells. Nou grapjassen, die "zone" is 3 vierkante meter met dumbbells een bankje en een ez-bar. Geen losse bar, allemaal shitty. Dusja de smith machine was helemaal gammel en de leg extensions en leg curls deden pijn bij enkels en knieholtes.. Klote Technogym apparaten. Zien er allemaal wel cool en strak uit, maar comfortabel zijn ze niet. Doe mij maar hardcore stuff! Je kunt bijna niks verstellen aan die crackdingen. Maarja ik heb me beentjes toch nog beetje aan het werk gezet, zowel tijdens het trainen, na het trainen, in de douche en na de douche. Dus Vortexx, de wraps waren niet het enige wat ik kreeg ;). Er moet toch iets tegenoverstaan na zo'n training :D

Damn jij ziet echt overal coïtusual innuendo he gozer :D

Achja zo is Vortexx nu eenmaal, laten we dat maar rustig accepteren :)

Terug
Naar boven