AndroidHealthClinic

LOG van Jespeeer

Prima training kerel!:D

10kg meer dan vorige training bij het squaten, dus geen verkeerde training lijk mij!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.763
Hmmm ik snap er niks van.. Vandaag met een vriend bij basic fit gaan trainen, heb even niks bijgehouden. Maar het rare is dat ik op de BP 4x105 heb gedrukt (1cm boven borst), de stang is 15kg + 90kg aan gewicht. Hoe kan ik nu opeens zo zwaar drukken? :p
Bij mijn gym is de bar 20kg en heb ik al moeite met 5x85. Heb nu wel voor de training alpha muscle genomen (voor de eerste keer), maar of dat zo uit maakt?

Trainingen gaan lekker man!

En ik vind 15kg stangen ook lichter aanvoelen ook al heb je hetzelfde gewicht als 20kg stangen in totaal. Misschien doordat het gewicht minder ver van je vandaan zit ofzo??

• #1.765

10kg meer dan vorige training bij het squaten, dus geen verkeerde training lijk mij!
Thanx mannen :D
Trainingen gaan lekker man!

En ik vind 15kg stangen ook lichter aanvoelen ook al heb je hetzelfde gewicht als 20kg stangen in totaal. Misschien doordat het gewicht minder ver van je vandaan zit ofzo??

Thanx kerel!
Ja ik snap het dus echt niet haha

denk dat komt omdat je misschien betere grip hebt bij de 15kg stangen de diameter is kleiner

• #1.767
  • #1.768
Vandaag: armen
Fuuuuu het is druk. Grote spiergroep trainen kan ik vergeten...

Ez-bar curls CG ss Reverse ez-bar curls (excl bar gewicht)
12x10 - 10x10
12x10 - 12x10
10x15 - 10x15
10x15 (wide) - 10x10

Skullcrushers (excl bar gewicht)
12x10
10x20
10x20
10x22.5

Seated hammer curls
15x10
10x14
8x16

Dips
12xBW
10xBW +8kg
10xBW +8kg

Dumbell curls alternate
12x9
10x12
8x14

Rope tricep pushdown
12x32
10x41
10x45
8x45.5

+onderarmen

Nette trainingen man. De gewichten gaan ook lekker omhoog. Weer mooi 100 kg squat.

Armen gaan ook lekker vooruit sterke hammer curls

Goede voornemens :( om gek van te worden.

Sterke dips trouwen bra, staat me bij dat je eerst nog moeite met 3x8 BW had, flink vooruitgegaan.

• #1.771
Nette trainingen man. De gewichten gaan ook lekker omhoog. Weer mooi 100 kg squat.

Armen gaan ook lekker vooruit sterke hammer curls
Thanx bro! Armen zaten goed vol, maad vind ze nog steeds achterlopen :(
Goede voornemens :( om gek van te worden.

Sterke dips trouwen bra, staat me bij dat je eerst nog moeite met 3x8 BW had, flink vooruitgegaan.

Ja pfff niet te doen man...
Thanx bro, dips ging idd goed! Lang niet meer gedaan, maar ben er lekker mee vooruit gegaan :D

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Vandaag: rug

DL
8x60
5x90
5x105
5x120

Seated cable row v-bar
15x54.5
12x63.5
10x72.0
10x72.0

One arm dumbell row
10x26 (op bankje)
10x28 (staand tegen dumbell rek)
10x30 (same)
8x30 (same)

Lat pulldown (c-curve)
15x75
12x85
10x90
12x80

Pull ups (heel langzaam omhoog en langzaam omlaag, onder en boven een korte hold)
Heb dit wel met een beetje assistance gedaan
10x
10x
10x
8x

PUMPPP!

Mooie training Jesper! Hoe bevielen de dumbelrows beter, knielend op een bankje of leunend op het rek?

• #1.773
Mooie training Jesper! Hoe bevielen de dumbelrows beter, knielend op een bankje of leunend op het rek?

Thanx man! Nou op het bankje heb ik ze nooit echt lekker gevonden, maar tegen het rek had ik wel een lekkere MMC en kon ik me meer op de spier focussen, dus die hou ik er nog even in :D

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Vandaag: benen

SQ
8x60
5x70
5x80
5x100
5x105 PR!

SLDL
8x57.5
8x67.5
8x67.5

Walking lunges
12x16
10x20
10x20

Seated leg press
8x110
8x130
8x150

Leg extensions ss leg curls
12x59 - 10x59
15x63.5 - 10x59
10x68 - 8x59

Donkey calf raises (voor de eerste keer)
12xbw + 10
12xbw + 15
15xbw + 20
15xbw + 25

wow! Gaat goed hier pr op de squats 5x105kg is niet niks!

Sterke lat pull downs ook

Top bro, gratz met je PR op de SQ
Niet denken dat ik je vergeten ben, ik lees gewoon mee met je log ;)

Db rows doe ik ook de laatste tijd tegen het rek, omdat je dan wat rechter op kunt staan en dat is prettiger voor mij persoonlijk.

• #1.777
wow! Gaat goed hier pr op de squats 5x105kg is niet niks!

Sterke lat pull downs ook
Thanx man, denk dat ik er nog wel meer uit kan halen! Ja dat is een machine die een C beweging maakt, erg lekker :D

Top bro, gratz met je PR op de SQ
Niet denken dat ik je vergeten ben, ik lees gewoon mee met je log ;)

Db rows doe ik ook de laatste tijd tegen het rek, omdat je dan wat rechter op kunt staan en dat is prettiger voor mij persoonlijk.

Thanx bruh! Haha gelukkig :D. Ja tegen het rek beviel me erg goed, dus die houd ik er mooi in!

Volgende keer eens proberen!:thumbs:

Mooie PR trouwens!

Zeker het proberen waard! Thanx man!

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Denk dat het vreemd is dat ik er nu over begin, maar ben al een tijdje bezig met het meelezen van oude en nieuwe AAS logjes. Ik ben namelijk van plan om een kort Anavar only kuur te volgen. Dit is een heel erg mild product wat vrijwel geen bijwerkingen heeft en bij lage doseringen niet de lever aantast. Wil namelijk 4 weken 40mg nemen. Nornaal doen mensen 6 weken, maar ben zuinig op mijn lichaam en heb mensen toch profijt zien hebben bij deze lage dosering die 2 weken korter is dan normaal. Ik wil deze kuur volgen omdat ik gek wordt van mijn kracht bij de grote oefeningen (vooral bench), maar ook echt veel last heb van gewrichten sinds ik intensiever en meer dan 5 dagen ven gaan trainen. Ook wil ik iets zakken in BF dus wil niet perse meer massa bijpakken met een kuur... Ik ben niet zo van het AAS en al helemaal niet van injecteren. Anavar heeft als effect dat je meestal iets zakt in BF en kracht goed toeneemt en het herstel van gewrichten verbetert. En kan het via een betrouwbare bron krijgen die niet al te duur is. Dus zal hier ook beetje updaten hoe het in die 4 weken gaat!

Pff die zag ik niet aankomen Jesper. Maar goed dat je er wel gewoon eerlijk over bent en het vermeld. Kan je er verder niet mee helpen want heb er zelf de ballen verstand van.... Alleen het idee dat het je gewrichten beter maakt lijkt me een beetje vreemd tenzij het de collageen synthese/turnover verhoogt, het ontstekingsproces versnelt o.i.d. (normaal zijn bovengemiddelde krachtgains toch slecht voor je gewrichten/bindweefsel omdat de turnover van collageen erg langzaam is waardoor je belastbaarheid na een tijdje als het ware achter gaat lopen). Wat dat betreft is het ook vooral de vraag waardoor je last heb van je gewrichten, als het puur overbelasting is, en anavar helpt die belastbaarheid vergroten kan het helpen. Ik betwijfel eerlijk gezegd alleen dat dat het geval is (was vooral je schouder waarvan je nu last had toch?).

• #1.779
Pff die zag ik niet aankomen Jesper. Maar goed dat je er wel gewoon eerlijk over bent en het vermeld. Kan je er verder niet mee helpen want heb er zelf de ballen verstand van.... Alleen het idee dat het je gewrichten beter maakt lijkt me een beetje vreemd tenzij het de collageen synthese/turnover verhoogt, het ontstekingsproces versnelt o.i.d. (normaal zijn bovengemiddelde krachtgains toch slecht voor je gewrichten/bindweefsel omdat de turnover van collageen erg langzaam is waardoor je belastbaarheid na een tijdje als het ware achter gaat lopen). Wat dat betreft is het ook vooral de vraag waardoor je last heb van je gewrichten, als het puur overbelasting is, en anavar helpt die belastbaarheid vergroten kan het helpen. Ik betwijfel eerlijk gezegd alleen dat dat het geval is (was vooral je schouder waarvan je nu last had toch?).

Nouja ben er nog niet zeker over he haha. Maar het is net een iets sterkere creatine, de kracht blijft ongeveer een halfjaar hangen. Maar nee heb ook nu door het werken veel last van knieen en hamstrings. Heb er zelf ook niet veel verstand van maar heb er de afgelopen dagen veel over gelezen. Het is een beginnerskuur die zowat geen schade verricht en daar draait het om. Maar weet het nog niet zeker, blijf nog even verder lezen enzo. Want ook al is het een milde anabool en kom je bijna niks van bij, voel ik me geen natty meer. Maarja als ik er zo verder over denk dan wil ik het toch nog uitstellen. Maarja ik hak deze week nog de knoop door :p

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Okee heb toch de knoop maar meteen doorgehakt, maar ben toch lekker aan het sporten op mijn natuurlijke krachten, dat ik AAS echt achterwege laat. Dit was beetje typisch een geval van een impulsieve ingeving. Dus lekker verder sporten als een natty is iets wat ik nog jaren blijf doen :D

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Vandaag: borst

BP
10x30
5x60
5x80
5x70
5x70
12x70 (was tot fail)

Incline DB press
10x26
8x32
8x34

Incline flyes
12x14
10x16
10x18

Decline DB press
10x24
10x26
10x28
8x28

Dumbell pullover
10x22
10x24
10x26

+ beetje onderarmen

Lijkt me een verstandig plan Jesper! Ik zou ook niet inzien waarom je met je huidige stats en bijbehorende doelen zou gaan kuren. Er valt zeker nog wat te halen, maar dat vergt gewoon geduld.

Zelf zou ik ook nooit gaan kuren om sterker te worden.

Dit was in ieder geval een prima training. En je hoeft niet te klagen hoor..ik train bijna 7 jaar en bech ook nog steeds geen 100kg op reps..:o

Terug
Naar boven