XXL Nutrition

Log wedstrijd prep...

Bezoekers in dit topic

Push day:.
Borst:
Bench press
Incline pres smithmachine
Incline flye
Cable crossover

Schouders:
Dumbell press
Front raise
Side raise

Tricep:
Dips
Cable push down

Pullday:

Assisted pullup
Bent over row
Dumbell row
Landmine row
Latpull down wijd
Latpull down onderhands small
Reverse flye

Bicep curl dumbell
Ez stang

Benen:
Squat
Leg press
Lunges dumbells
Leg extension
Stiffed deadlift

Voor buik doe ik leg raise en dat wieltje...

Zo goed als alle sets doe ik 2 werk sets....
Meestal 1 set op RPE 5 daarna 2 op RPE 8

Dit heb ik afgelopen tijd gedaan en dit werkt voor mij... Zodra ik met dit schema niet meer sterker word zal ik met Failure sets gaan werken om te zien of dat kracht gaat op leveren...

En hoevaak train je met dit schema? 5-6X p.w?
 
Yoyo mensen,

Op zich gaat alles lekkers terug in de gym, kracht en gevoel begint weer goed terug te komen, dus das positief..

Gewicht is nu 114 kg...
Ik verwacht niet heel veel te stijgen, m'n bedoeling is ook droger te worden en gewicht stabiel te houden, we gaan zien of dat lukt, maar hey mocht ik zwaarder worden en droger dan is dat mooi meegenomen:-)

Morgen even bij een andere gym(Do It in Turnhout) trainen even weg van die Basic Fuck....

Ben nu dus bezig met :
2,5 iu hgh van de afhaalchinees
1000 test e
600 bold
10 mg aromasin per dag( bleken 10 mg tabs te zijn dus dan maar zo)

Kwa supps neem ik:
NAC
MARIA DISTEL
ALA
Aakg
Creatine
En een non stim pre workout voor de pump, altijd fijn....

Keep u posted
 
Vond't interessante video van Dave palumbo verklaart voor mij wel waarom ik ineens hard groeide een paar maanden a dat ik al gestopt was met de hgh, ik stopte toen eigenlijk precies waarom hij het zegt, het idee dat het weinig doet.

 
Vond't interessante video van Dave palumbo verklaart voor mij wel waarom ik ineens hard groeide een paar maanden a dat ik al gestopt was met de hgh, ik stopte toen eigenlijk precies waarom hij het zegt, het idee dat het

Wat vind jij hiervan Galen? ;)

Hij noemt trouwens nergens iets van hoeveelheden.
 
Hij heeft het erover dat GH zorgt voor de aanmaak van nieuwe spiercellen (hyperplasie). Hier is geen enkel bewijs voor bij mensen, en ik schat dat we dat inmiddels wel al hadden geweten als dat zo zou zijn. Mocht hyperplasie plaatsvinden, dan is het in héél beperkte mate. Het lijkt er bij mensen sterk op dat je geboren wordt met een bepaald aantal spiercellen, en daar moet je het mee doen. Als het zou kloppen wat hij zegt, dan zou je ook bijzondere spiergroei moeten gaan zien bij mensen die voorheen acromegalie hebben gehad. Acromegalie is een ziektebeeld dat wordt veroorzaakt door enorme hoeveelheden GH die worden aangemaakt (door een tumor). Er lopen er genoeg rond op de wereld die dit hebben gehad en hiervoor behandeld zijn. Dus daar weten we vrij veel over.

Verder, hij lijkt te suggereren dat je spieren groeien door ze eerst te beschadigen, waarna ze gerepareerd worden. Dit is niet het geval, spieren groeien door activatie van bepaalde anabole reactiepaden, zoals het mTORC1-reactiepad, en dat staat geheel los van enige spierschade. Hoewel er wel spierschade plaatsvindt, en satellietcellen inderdaad betrokken zijn bij het reparatieproces, heeft dit weinig met spiergroei te maken.
 
Hij heeft het erover dat GH zorgt voor de aanmaak van nieuwe spiercellen (hyperplasie). Hier is geen enkel bewijs voor bij mensen, en ik schat dat we dat inmiddels wel al hadden geweten als dat zo zou zijn. Mocht hyperplasie plaatsvinden, dan is het in héél beperkte mate. Het lijkt er bij mensen sterk op dat je geboren wordt met een bepaald aantal spiercellen, en daar moet je het mee doen. Als het zou kloppen wat hij zegt, dan zou je ook bijzondere spiergroei moeten gaan zien bij mensen die voorheen acromegalie hebben gehad. Acromegalie is een ziektebeeld dat wordt veroorzaakt door enorme hoeveelheden GH die worden aangemaakt (door een tumor). Er lopen er genoeg rond op de wereld die dit hebben gehad en hiervoor behandeld zijn. Dus daar weten we vrij veel over.

Verder, hij lijkt te suggereren dat je spieren groeien door ze eerst te beschadigen, waarna ze gerepareerd worden. Dit is niet het geval, spieren groeien door activatie van bepaalde anabole reactiepaden, zoals het mTORC1-reactiepad, en dat staat geheel los van enige spierschade. Hoewel er wel spierschade plaatsvindt, en satellietcellen inderdaad betrokken zijn bij het reparatieproces, heeft dit weinig met spiergroei te maken.
Hij zegt later ergsn actually gh doesnt directly cause muscle growth, but the igf 1 does...
 
Hij zegt later ergsn actually gh doesnt directly cause muscle growth, but the igf 1 does...
Ja, dat weet ik. Maar als je GH toedient stimuleer je ook de productie van IGF-I. Het is dus niet alsof er studies zijn waarbij dat ontbrak ofzo.
 
Ja, dat weet ik. Maar als je GH toedient stimuleer je ook de productie van IGF-I. Het is dus niet alsof er studies zijn waarbij dat ontbrak ofzo.
Kwa hoeveelheden heeft hij het over 2 a 4 iu... Zegt dat de lever maar een x aantal igf aanmaakt en meer gh niet perse voor meer igf zorgt en meer igf zou nadelig zijn ivm down regulatie van de receptoren.. Wat vind jij daarvan? Ik zou de video erbij moeten zoeken maar kort zei hij het op deze manier
 
Toch ben ik dan wel benieuwd wat GH de "game changer" maakt, zoals wordt beweerd op topniveau.

Als GH geen spiergroei stimuleert en ook (bijna) geen hyperplasie plaats vindt, wat doet het dan wel? Is het alleen de verhoogde IGF waardes?
 
Kwa hoeveelheden heeft hij het over 2 a 4 iu... Zegt dat de lever maar een x aantal igf aanmaakt en meer gh niet perse voor meer igf zorgt en meer igf zou nadelig zijn ivm down regulatie van de receptoren.. Wat vind jij daarvan? Ik zou de video erbij moeten zoeken maar kort zei hij het op deze manier
Meer GH zorgt wel degelijk voor meer IGF-I. Kijk maar naar acromegaliepatiënten waarbij een tumor overmatig veel GH produceert. Hun IGF-I-waarde is ook sterk verhoogd. En ik weet niet waar hij dat zegt, maar in elk geval niet in dit filmpje. Wat hij zegt is dat er variatie is tussen personen. De een maakt bij een bepaalde hoeveelheid GH meer of minder IGF-I aan dan een ander. Maar iedereen maakt meer IGF-I aan bij meer GH.

Bij diagnostiek van acromegalie:
Laboratoriumonderzoek: verlaagd vrij T 4-gehalte bij een normaal TSH-gehalte, verlaagd testosterongehalte en een normaal FSH- en LH-gehalte. Het cortisolgehalte is normaal, evenals het ACTH-gehalte. Het groeihormoongehalte is opvallend hoog, terwijl het IGF-I-gehalte sterk verhoogd is in vergelijking met de referentiewaarden.
 
Laatst bewerkt:
Toch ben ik dan wel benieuwd wat GH de "game changer" maakt, zoals wordt beweerd op topniveau.

Als GH geen spiergroei stimuleert en ook (bijna) geen hyperplasie plaats vindt, wat doet het dan wel? Is het alleen de verhoogde IGF waardes?
Vocht vasthouden:P
 
Toch ben ik dan wel benieuwd wat GH de "game changer" maakt, zoals wordt beweerd op topniveau.

Als GH geen spiergroei stimuleert en ook (bijna) geen hyperplasie plaats vindt, wat doet het dan wel? Is het alleen de verhoogde IGF waardes?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Maar ja, veel van diezelfde op topniveau zweren ook bij BCAAs.

Wel houd je er gegarandeerd wat meer vocht door vast.
 
Meer GH zorgt wel degelijk voor meer IGF-I. Kijk maar naar acromegaliepatiënten waarbij een tumor overmatig veel GH produceert. Hun IGF-I-waarde is ook sterk verhoogd. En ik weet niet waar hij dat zegt, maar in elk geval niet in dit filmpje. Wat hij zegt is dat er variatie is tussen personen. De een maakt bij een bepaalde hoeveelheid GH meer of minder IGF-I aan dan een ander. Maar iedereen maakt meer IGF-I aan bij meer GH.

Bij diagnostiek van acromegalie:

Je hebt t over zieke personen, buiten dat wij beetje geestelijk nie kloppen dat staat los van elkaar haha...

't blijft een raadsel dus... Maar kennelijk lijkt het wel iets te doen....
 
 
Je hebt t over zieke personen, buiten dat wij beetje geestelijk nie kloppen dat staat los van elkaar haha...

't blijft een raadsel dus... Maar kennelijk lijkt het wel iets te doen....
Waarom zou GH geproduceerd door een tumor een ander effect hebben op de IGF-I-productie dan geïnjecteerd GH? Er is hier weinig raadselachtigs aan. Ik haal júist acromegaliepatiënten aan, omdat zij allemaal, stuk voor stuk, verhoogde IGF-I-concentraties hebben. Het staat buiten kijf dat meer GH leidt tot meer IGF-I. Anders zou je dat niet zien.

Serum IGF-1 concentration — The best single test for the diagnosis of acromegaly is measurement of serum insulin-like growth factor-1 (IGF-1). Unlike GH, serum IGF-1 concentrations do not vary from hour to hour according to food intake, exercise, or sleep, but instead they reflect integrated GH secretion during the preceding day or longer. Serum IGF-1 concentrations are elevated in virtually all patients with acromegaly and provide excellent discrimination from normal individuals.
 
Yoyo mensen,

Op zich gaat alles lekkers terug in de gym, kracht en gevoel begint weer goed terug te komen, dus das positief..

Gewicht is nu 114 kg...
Ik verwacht niet heel veel te stijgen, m'n bedoeling is ook droger te worden en gewicht stabiel te houden, we gaan zien of dat lukt, maar hey mocht ik zwaarder worden en droger dan is dat mooi meegenomen:-)

Morgen even bij een andere gym(Do It in Turnhout) trainen even weg van die Basic Fuck....

Ben nu dus bezig met :
2,5 iu hgh van de afhaalchinees
1000 test e
600 bold
10 mg aromasin per dag( bleken 10 mg tabs te zijn dus dan maar zo)

Kwa supps neem ik:
NAC
MARIA DISTEL
ALA
Aakg
Creatine
En een non stim pre workout voor de pump, altijd fijn....

Keep u posted

Ben er nog nooit geweest maar tis wel een deftige gym (do it.) ☺! Gaat zeker lukken om daar gains te maken...succes en veel lift plezier
 
Ben er nog nooit geweest maar tis wel een deftige gym (do it.) ☺! Gaat zeker lukken om daar gains te maken...succes en veel lift plezier
Tis paradijs aan machines hier....

Trainde met iemand anders en zijn routine gevolgd... Doe ik normaal nooit maar ik was in een goeie bui dus dacht doe maar dan... Ik ben meer van de basis maar al die Hammer strenght machines voor rug waren geen straf om te doen...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven