MuscleMeat

Log wedstrijd prep...

Bezoekers in dit topic

Ik geef alleen een globaal oordeel. Als je kijkt naar veel pro's krijgen ze dagelijks gewoon hun schema's opgestuurd en volgen ze die zonder er zelf veel bij na te denken. Dat ze een goed fysiek hebben wil dus niet per se zeggen dat ze ook verstand hebben van wat ze doen. Plus op een zekere hoeveelheid AAS kan iedereen een goed fysiek bouwen. Just my 2 cents. Was geen aanval of iets dergelijks.
Dit gaat je nog vies tegenvallen.
 
Dit gaat je nog vies tegenvallen.
Wou net zeggen :roflol: Er is een reden waarom er zo weinig Mr O's zijn.

Al begrijp ik denk ik wel wat Ano_261020 bedoeld. Vinden jullie dat bijvoorbeeld een William Bonac, Roelly Winklaar, Shawn Rhoden, Ramy een hoog niveau uitstralen in interviews? Tegenover bijvoorbeeld een Dorian Yates, Jay Cutler, Tom Platz, Flex Wheeler, Kevin Levrone, Kai Greene? Dit zijn dan maar een paar voorbeelden.
 
Wou net zeggen :roflol: Er is een reden waarom er zo weinig Mr O's zijn.

Al begrijp ik denk ik wel wat Ano_261020 bedoeld. Vinden jullie dat bijvoorbeeld een William Bonac, Roelly Winklaar, Shawn Rhoden, Ramy een hoog niveau uitstralen in interviews? Tegenover bijvoorbeeld een Dorian Yates, Jay Cutler, Tom Platz, Flex Wheeler, Kevin Levrone, Kai Greene? Dit zijn dan maar een paar voorbeelden.

Dat is dus precies wat ik bedoel.

Overigens was de opmerking over hoeveelheid AAS niet gerelateerd aan top/pro niveau, maar dat elke average Joe gewoon een bovengemiddeld goed fysiek kan bouwen met 2g gear in zn reet

Edit: bovengemiddeld als in beter dan zijn andere gymbro's en niet per se qua wedstrijdniveau
 
Aparte gedachtes, maar goed... 😎😎😎
 
Yoyoyo... Ff een update picje tijdens m'n schouder training net... Pomp zit er goed in...

Ik trok wat vocht maar das nu een stuk minder... Sta al zichtbaarder iets droger... For nu 20 minuten cardio per dag erbij, alle spiergroepen 1 x per week maar veel volume en oefeningen... Das even wennen maar op zich lekker...
 

Bijlagen

  • PSX_20200626_142324.jpg
    PSX_20200626_142324.jpg
    290,5 KB · Weergaven: 165
Wou net zeggen :roflol: Er is een reden waarom er zo weinig Mr O's zijn.

Al begrijp ik denk ik wel wat Ano_261020 bedoeld. Vinden jullie dat bijvoorbeeld een William Bonac, Roelly Winklaar, Shawn Rhoden, Ramy een hoog niveau uitstralen in interviews? Tegenover bijvoorbeeld een Dorian Yates, Jay Cutler, Tom Platz, Flex Wheeler, Kevin Levrone, Kai Greene? Dit zijn dan maar een paar voorbeelden.

Er zijn er zo weinig omdat er per wedstrijd maar 1 kan winnen.
 
Er zijn er zo weinig omdat er per wedstrijd maar 1 kan winnen.
Snap ik - maar als je Ronnie, Haney, Phil en Arnold bij elkaar optelt dan hebben we het over 30 jaar Mr O geschiedenis verdeeld over 4 winnaars. Dat is toch een teken dat alleen AAS weinig zegt?
 
Snap ik - maar als je Ronnie, Haney, Phil en Arnold bij elkaar optelt dan hebben we het over 30 jaar Mr O geschiedenis verdeeld over 4 winnaars. Dat is toch een teken dat alleen AAS weinig zegt?

Het was maar een (poging tot) grapje van mij.

Dit is echter wel een interessant onderwerp!
 
Yo mensen!!

Alles gaat z'n gang hier, trainingen beginnen te wennen, zijn fucking intens en hoog volume... Hieronder m'n been workout voor vandaag:

Legs

4x Leg extensions – 20,15,12,10
4x Seated leg curls – 20,15,12,10
4x Barbell back squats – 15, 12,10,8
3x Machine hack squats - 12,12,10 - 3-4 seconds on the negative, 2 seconds explosive on the positive
3x Leg press – 15,12,10
3x Walking ez-bar or dumbbell lunges – to failure
3x Kneeling or Standing single leg hamstring curl – 15,15,12
3x Adductor machine superset w/ abductor machine (glute machine & inner thighs machine) - to failure


Verder weinig veranderd kwa AAS..

Hgh wel inmiddels op 4 iu... En heb turinabol toegevoegd op 30 mg...

Word duidelijk harder en droger, voeding nog altijd op 3450 calorieën dus das hoog genoeg, ik om zelfs soms niet aan m'n meals en moet dan dan op gaan vangen met shakes met rijstpoeder etc...

Wedstrijd word de open brabantse, dus moet die inschrijving nog even regelen dan dan is 't officieel...

Binnenkort post ik wat update pics.... Als ik goeie weet te schieten...

Gewicht schommelt,115-113, inmiddels wel Minder vocht en terug op 115 kg
 
Laatst bewerkt:
Yo mensen!!

Alles gaat z'n gang hier, trainingen beginnen te wennen, zijn fucking intens en hoog volume... Hieronder m'n been workout voor vandaag:

Legs

4x Leg extensions – 20,15,12,10
4x Seated leg curls – 20,15,12,10
4x Barbell back squats – 15, 12,10,8
3x Machine hack squats - 12,12,10 - 3-4 seconds on the negative, 2 seconds explosive on the positive
3x Leg press – 15,12,10
3x Walking ez-bar or dumbbell lunges – to failure
3x Kneeling or Standing single leg hamstring curl – 15,15,12
3x Adductor machine superset w/ abductor machine (glute machine & inner thighs machine) - to failure


Verder weinig veranderd kwa AAS..

Hgh wel inmiddels op 4 iu... En heb turinabol toegevoegd op 30 mg...

Word duidelijk harder en droger, voeding nog altijd op 3450 calorieën dus das hoog genoeg, ik om zelfs soms niet aan m'n meals en moet dan dan op gaan vangen met shakes met rijstpoeder etc...

Wedstrijd word de open brabantse, dus moet die inschrijving nog even regelen dan dan is 't officieel...

Binnenkort post ik wat update pics.... Als ik goeie weet te schieten...

Gewicht schommelt,115-113, inmiddels wel Minder vocht en terug op 115 kg
Wanneer is de wedstrijd?
 
Miss heb ik het gemist maar welke klasse ga je doen?
 
  • Heart
Waarderingen: Apw
Yoooo mensen, hier even een updatepic...

Ik weeg nu 114 kg, word eigenlijk droger en voller tegelijk.... calorieën nu op 4000...

Trainingen gaan goed, wel een pijntje in mn schouder, ben van de week gevallen op werk maar we kunnen nog genoeg doen.....

👍👍✌✌💪💪💪
 

Bijlagen

  • PSX_20200709_185154.jpg
    PSX_20200709_185154.jpg
    170,5 KB · Weergaven: 178
Back
Naar boven