MuscleMeat

Log wedstrijd prep...

Bezoekers in dit topic

Squat en leg press zit ik weer bijna op 't oude, bedoeling is wel dat we nu vooruitgaan in kracht te opzichte van voor de corona huisarrest....
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200617_133030_digifit.virtuagym.client.android.jpg
    Screenshot_20200617_133030_digifit.virtuagym.client.android.jpg
    75,7 KB · Weergaven: 87
  • Screenshot_20200617_133229_digifit.virtuagym.client.android.jpg
    Screenshot_20200617_133229_digifit.virtuagym.client.android.jpg
    71,9 KB · Weergaven: 88
Yoooo, heb zitten kijken wat de wedstrijdagenda doet en 't ziet er naar uit dat ik voor de GOLDSGYM Classic ga als eerste wedstrijd.

Das over 16 weken dus dat op zich een mooie periode om te preppen...
 
Even een updatetje....

Laten de goden nu met mij zijn en dat ik ineens een gym vind op 15 minuten afstand loaded met Hammer Strenght.... Geen reservatie en geen tijdslimiet....

Heb m'n nieuwe schema's gekregen van m'n coach, er zijn wat aanpassingen kwa dieet, vetten iets hoger naar 90 gram per dag maar daarintegen moet ik ook 20 minuten gaan cardiooen na de training...

Totaal op 3450 calorieën nu, dus nie heel Hoog gezien m'n onderhoud meestal ergens rond de 4000 ligt..

Trainingsschema is ook anders, een stuk meer sets en oefeningen als dat ik gewend ben en werkt met negatieve reps, superset etc... Wel leuk maar even wennen....

Kracht ga ik dus vanaf nu opnieuw bijhouden, gezien de volgorde en sets anders zijn maar zal 't zo duidelijk mogelijk loggen... Gewicht is nog 't zelfde, merk wel al dsat ik iets droger ben, ondanks ik even vocht trok maar kwam door wat eten dat ik at waar toch veel zout in bleek te zitten

Kwa Peds komt er aankomende week turinabol bij, hgh is naar 4 iu gegaan, 2 iu bij opstaan en 2 iu na trainen....

Zal aankomende tijd ook wel regelmatig foto's posten van de vooruitgang...


Peace.... All lives matter... 💪💪💪💪
 
Laatst bewerkt:
Nice. Word hij zelf nog gecoacht door Patrick Tuor? Dan zal hij denk ik sowieso veel van wat hij jou laat doen van hem hebben... Tuor is toch een van de meest wetenschappelijke en doordachte prep coaches die er zijn
Daarom mijn keuze, ook een tijd bij milos gezeten, dat zijn toch interessante coaches..
 
Laatst bewerkt:
Nice. Word hij zelf nog gecoacht door Patrick Tuor? Dan zal hij denk ik sowieso veel van wat hij jou laat doen van hem hebben... Tuor is toch een van de meest wetenschappelijke en doordachte prep coaches die er zijn
Volgens mij wel, staat in ieder geval in zijn instagram bio
 
Nice. Word hij zelf nog gecoacht door Patrick Tuor? Dan zal hij denk ik sowieso veel van wat hij jou laat doen van hem hebben... Tuor is toch een van de meest wetenschappelijke en doordachte prep coaches die er zijn

De pro’s die onder begeleiding staan van dat soort mensen zijn vaak ook zelf niet de allersimste. In die opzet meer een verlengstuk van hun eigen coach. Maar daar is denk ik wel t een en ander uit te halen
 
De pro’s die onder begeleiding staan van dat soort mensen zijn vaak ook zelf niet de allersimste. In die opzet meer een verlengstuk van hun eigen coach. Maar daar is denk ik wel t een en ander uit te halen
Beetje voorbarig oordeel vind je zelf ook nie? Ken je Lorenzo persoonlijk?
 
Beetje voorbarig oordeel vind je zelf ook nie? Ken je Lorenzo persoonlijk?

De pro’s die onder begeleiding staan van dat soort mensen zijn vaak ook zelf niet de allersimste

Ik geef alleen een globaal oordeel. Als je kijkt naar veel pro's krijgen ze dagelijks gewoon hun schema's opgestuurd en volgen ze die zonder er zelf veel bij na te denken. Dat ze een goed fysiek hebben wil dus niet per se zeggen dat ze ook verstand hebben van wat ze doen. Plus op een zekere hoeveelheid AAS kan iedereen een goed fysiek bouwen. Just my 2 cents. Was geen aanval of iets dergelijks.
 
Ik geef alleen een globaal oordeel. Als je kijkt naar veel pro's krijgen ze dagelijks gewoon hun schema's opgestuurd en volgen ze die zonder er zelf veel bij na te denken. Dat ze een goed fysiek hebben wil dus niet per se zeggen dat ze ook verstand hebben van wat ze doen. Plus op een zekere hoeveelheid AAS kan iedereen een goed fysiek bouwen. Just my 2 cents. Was geen aanval of iets dergelijks.

King kamali
Chris aceto
Charles glass
Patrick tuor
Neill hill
Dave palumbo
Milos

Zijn toch goeie bodybuilder geweest... En hebben genoeg verstand ervan
 
King kamali
Chris aceto
Charles glass
Patrick tuor
Neill hill
Dave palumbo
Milos

Zijn toch goeie bodybuilder geweest... En hebben genoeg verstand ervan

Het punt was dat Lorenzo Leeuwe jouw coach was en dat hij onder begeleiding stond van Patrick Tuor. In zo'n opzet is jouw coach dus gewoon een verlengstuk van Patrick Tuor, want hij is het brein erachter. Dat wil niet zeggen dat Leeuwe nergens verstand van heeft, maar ook niet dat hij door zijn eigen prestaties per se geschikt zou zijn om anderen te coachen
 
Back
Naar boven