Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt, zal goed diep moeten gaan met dieet voordat dat weg is, vooral onderop...Netjes, je houdt wel een stuk meer vet op je rug vast dan op je front of niet?
En waarom de oral er bij?
Er is inderdaad wat bijgekomen...🤐Damn the whole package, toch wel aardig wat gear zo. Benieuwd naar het resultaat![]()
1000test en 600bold is toch in principe niet zo heel gek veel voor iemand die in goede shape 116kg weegt...
die oral daar kan je over discussiëren of dat zin heeft of niet... @Galen had al best een behoorlijke tijd geleden op zijn FB of IG eens een stukje gepost over dat het onzin is dat steroids als Proviron enzo SHBG verlagen en vrije test verhogen en dat je daardoor meer gains gaat maken. Ofzoiets meen ik mij iig te herinneren.
Aromasin 20mg per dag?Rug word duidelijk dikker en wijder.... onderrug nog wel veel vocht maar is al een stuk minder..
Weeg 116,3, sochtends gewogen....
Zit nog altijd op:
1000 test
600 bold
40 mg turinabol
20 mg aromasin
4 iu gh
Sinds een paar dagen doe ik insuline erbij...
Ben begonnen met 6 iu post WO
Nu ook 4 iu pre workout erbij.
Dan is dit wat ik doe ,pre, intra en post workout
Pre workout:
Carb loader
Hmb
Pre workout
Intra:
Eaa
Carb loader
Post workout:
whey en rijstpoeder met creatine en hmb
1000test en 600bold is toch in principe niet zo heel gek veel voor iemand die in goede shape 116kg weegt...
die oral daar kan je over discussiëren of dat zin heeft of niet... @Galen had al best een behoorlijke tijd geleden op zijn FB of IG eens een stukje gepost over dat het onzin is dat steroids als Proviron enzo SHBG verlagen en vrije test verhogen en dat je daardoor meer gains gaat maken. Ofzoiets meen ik mij iig te herinneren.
Tis ug Aromasin... maar heb t idee dat dit wel genoeg is nuAromasin 20mg per dag?
Gevoelig voor oestrogeen want best flinke dosis
Zou t moeten laten meten om dat exact te weten maar, zodra ik signalen krijg zal ik direct zakken, plus dat ik regelmatig nog wel eens orals vergeet lolIk ben nu heel erg bezig met de juiste dosis vinden van aromasin
Maar 140mg pw is wel behoorlijk hoor crash je niet heel je oestrogeen
Als je meer gaat testen dan gaan er natuurlijk meer gevallen zijn... zijn er daadwerkelijk meer gevallen? Dat is de vraag... haha.... t blijft een vreemd verhaal allemaal maar we gaan t zien