MuscleMeat

Log wedstrijd prep...

Wat voor werk doe je? Wel mega zieke shape man

• Topic Starter Topic Starter
😎😎😎

Bijlagen

• PSX_20200709_190311.jpg
    PSX_20200709_190311.jpg
    159,8 KB · Weergaven: 196
Rug word duidelijk dikker en wijder.... onderrug nog wel veel vocht maar is al een stuk minder..

Weeg 116,3, sochtends gewogen....

Zit nog altijd op:

1000 test
600 bold
40 mg turinabol
20 mg aromasin
4 iu gh

Sinds een paar dagen doe ik insuline erbij...

Ben begonnen met 6 iu post WO

Nu ook 4 iu pre workout erbij.

Dan is dit wat ik doe ,pre, intra en post workout

Pre workout:
Carb loader
Hmb
Pre workout

Intra:
Eaa
Carb loader

Post workout:
whey en rijstpoeder met creatine en hmb

Bijlagen

• PSX_20200713_230703.jpg
    PSX_20200713_230703.jpg
    214,4 KB · Weergaven: 174
Jij gaat hard :D Ziet er goed uit!

Netjes, je houdt wel een stuk meer vet op je rug vast dan op je front of niet?

En waarom de oral er bij?

Netjes, je houdt wel een stuk meer vet op je rug vast dan op je front of niet?

En waarom de oral er bij?
Ja klopt, zal goed diep moeten gaan met dieet voordat dat weg is, vooral onderop...

Yet another characteristic that oral Turinabol has is that it does significantly lessens the Sex Hormone Binding Globulin (SGBG). Resulting from this, a lot of free testosterone is offered in the body and allows the body to make use of this testosterone for functioning extra effectively and effectively. Extra testosterone in the body will even allow the individual to have extra strength and endurance to perform training and workout for longer time frame

Damn the whole package, toch wel aardig wat gear zo. Benieuwd naar het resultaat :)

1000test en 600bold is toch in principe niet zo heel gek veel voor iemand die in goede shape 116kg weegt...

die oral daar kan je over discussiëren of dat zin heeft of niet... @Galen had al best een behoorlijke tijd geleden op zijn FB of IG eens een stukje gepost over dat het onzin is dat steroids als Proviron enzo SHBG verlagen en vrije test verhogen en dat je daardoor meer gains gaat maken. Ofzoiets meen ik mij iig te herinneren.

1000test en 600bold is toch in principe niet zo heel gek veel voor iemand die in goede shape 116kg weegt...

die oral daar kan je over discussiëren of dat zin heeft of niet... @Galen had al best een behoorlijke tijd geleden op zijn FB of IG eens een stukje gepost over dat het onzin is dat steroids als Proviron enzo SHBG verlagen en vrije test verhogen en dat je daardoor meer gains gaat maken. Ofzoiets meen ik mij iig te herinneren.

Plus slin, orals en hgh. Ja wat is veel? Weinig is het niet maar ik denk ook dat je met zo'n lijf weinig keus hebt wil je het next level pushen.

Rug word duidelijk dikker en wijder.... onderrug nog wel veel vocht maar is al een stuk minder..

Weeg 116,3, sochtends gewogen....

Zit nog altijd op:

1000 test
600 bold
40 mg turinabol
20 mg aromasin
4 iu gh

Sinds een paar dagen doe ik insuline erbij...

Ben begonnen met 6 iu post WO

Nu ook 4 iu pre workout erbij.

Dan is dit wat ik doe ,pre, intra en post workout

Pre workout:
Carb loader
Hmb
Pre workout

Intra:
Eaa
Carb loader

Post workout:
whey en rijstpoeder met creatine en hmb
Aromasin 20mg per dag?

Gevoelig voor oestrogeen want best flinke dosis

Punt is dat je kan vinden wat je wil, Google maar lang genoeg... dus tja... soms moet je gewoon proberen en er in geloven

Ik ben nu heel erg bezig met de juiste dosis vinden van aromasin

Maar 140mg pw is wel behoorlijk hoor crash je niet heel je oestrogeen

Ik ben nu heel erg bezig met de juiste dosis vinden van aromasin

Maar 140mg pw is wel behoorlijk hoor crash je niet heel je oestrogeen
Zou t moeten laten meten om dat exact te weten maar, zodra ik signalen krijg zal ik direct zakken, plus dat ik regelmatig nog wel eens orals vergeet lol

Yoyoyo... een zondagse update.. t was de kerk of de gym... heb maar de gym gekozen..

Gewicht is stabiel op 115 kg.... worden wel droger op 4000 calorieen....

Krijg vandaag mn nieuwe voedingschema, dat zal nog iets hoger zijn...

Gezien die gekke overheid hier weer aan t draaien zijn met die maatregelen omtrend de coronahoax moeten we afwachten of de gyms open blijven hier in België....

Tot dan gaan we door....

Bijlagen

• PSX_20200719_135824.jpg
    PSX_20200719_135824.jpg
    190,4 KB · Weergaven: 155
Ik las idd iets over een 2de golf?

Ik las idd iets over een 2de golf?
Als je meer gaat testen dan gaan er natuurlijk meer gevallen zijn... zijn er daadwerkelijk meer gevallen? Dat is de vraag... haha.... t blijft een vreemd verhaal allemaal maar we gaan t zien

Terug
Naar boven