Fitness Seller

Log wedstrijd prep...

• Topic Starter Topic Starter
Goodmorning,

Kleine update,

Calorieeen zijn weer naar boven gegaan nu op 4250...
Verwacht over een week of 2 te gaan zakken in voeding, door weinig tijd om te eten op werk is t moeilijk om er aan te komen, coach is 3cht van t vaste voedsel en ik grijp nogal snel naar een shake met oats of rijstpoeder om alsnog aan de hoeveelheden te komen..

Sinds vandaag een ander trainingsschema gekregen... een stuk minder volume, ik kan dat wel even gebruiken, aanhechtingen zijn allemaal gevoelig geworden , dat kan ook door de hgh komen.

Kwa aas nog niks veranderd, maar vanaf een week of 8 voor de wedstrijd zal er geswitched worden naar waarschijnlijk tren etc...

Ik krijg overal pijn als ik volume draai naast dat ik er geen bal aan vind :p

Hoe bevalt je kuur 1000 test 600 bold?

Zit zelf te denken om hetzelfde te doen

Yooyoyo.....

Calorieen zijn omlaag gegaan naar 3850...

Kwa gear:
Test e is naar 750 mg gegaan...
Tboll is eruit.

Pas bij 8 weken uit gaan we andere compounds erin doen en dan gaan deze eruit....

Ik blijf rond t zelfde gewicht hangen maar word wel harder en droger.... nu de voeding omlaag gaat zal ik wel een paar kg gaan zakken ook maar das logisch....

Eerste wedstrijd word volgens planning de heroes cup... das in luxemburg.

Mocht t zo zijn dat de shape niet top is of naar mijn zin dan skip ik die en pak ik een volgende...

Bijlagen

• PSX_20200727_114117.jpg
    PSX_20200727_114117.jpg
    292,1 KB · Weergaven: 192
Yooyoyo.....

Calorieen zijn omlaag gegaan naar 3850...

Kwa gear:
Test e is naar 750 mg gegaan...
Tboll is eruit.

Pas bij 8 weken uit gaan we andere compounds erin doen en dan gaan deze eruit....

Ik blijf rond t zelfde gewicht hangen maar word wel harder en droger.... nu de voeding omlaag gaat zal ik wel een paar kg gaan zakken ook maar das logisch....

Eerste wedstrijd word volgens planning de heroes cup... das in luxemburg.

Mocht t zo zijn dat de shape niet top is of naar mijn zin dan skip ik die en pak ik een volgende...
Jeetje....blijft lekker gaan. Shape is goed!

Onderste foto was 2 weken terug, bovenste vandaag....

😎😎😎😎

Bijlagen

• IMG_20200731_191738_959.jpg
    IMG_20200731_191738_959.jpg
    248,6 KB · Weergaven: 187
1000test en 600bold is toch in principe niet zo heel gek veel voor iemand die in goede shape 116kg weegt...

die oral daar kan je over discussiëren of dat zin heeft of niet... @Galen had al best een behoorlijke tijd geleden op zijn FB of IG eens een stukje gepost over dat het onzin is dat steroids als Proviron enzo SHBG verlagen en vrije test verhogen en dat je daardoor meer gains gaat maken. Ofzoiets meen ik mij iig te herinneren.
Ligt iets anders, maar het is totaal zinloos.

1596245436118.png

Inmiddels omlaag naar 3450 calorieen....

Gewicht is nog niet echt gezakt hoewel ik wel zie dat mn lichaam veranderd betreft hardheid en word droger...

Volgende week zal ik overstappen op:
Test p
tren ace

Twee weken later zal masteron erbij komen.

En nog wat veranderingen maar dat vertel ik dan wel...

Ik verwacht aankomende maandag te zakken naar 3000 calorieen dus dan zal t mezelf kennende wel sneller gaan kwa veranderingen...

Cardio nu vanaf nu 30 minuten dagelijks zodra ik opsta... deed nu 20 minuten na training...

Als iemand wat specifieks wil weten kan je me altijd vragen...no problem

Bijlagen

• 20200806_124844.jpg
    20200806_124844.jpg
    195,2 KB · Weergaven: 131
Hoe voel je je ‘tussen de oren’?

Injecteer je korte esters elke dag of eod?

Hoe voel je je ‘tussen de oren’?
Niet gekker dan normaal lol...

Ik ben vrij rustig van mezelf dus dat scheelt denk ik ook wel..

Ik kan wel zwaar geïrriteerd raken door iets maar dat heb ik ook als ik niks neem, tis alleen de dosis boosheid die wat toeneemt.

Wat merkte je van 300mg dhb per week? Ik gebruik nu zelf ongv 150mg per week, vind het echt geweldig spul. De droge volheid die je ervan krijgt is echt bizar. Zelf gebruik ik nooit tren en deca dus kan het daar niet mee vergelijken.

Terug
Naar boven