AndroidHealthClinic

Log wedstrijd prep... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2 keer per week lange esters, waarom doe je niet elke 5 dagen? Want ja... er wordt geroepen dat de halflife 5 dagen is en dat je dan stabielere waardes krijgt.
Omdat Greg het zegt!!!
 
Waarom 600 tren?? Wat verwacht je daarvan??

Hardere look.
In mijn vorige kuur ook gedaan.
Is mij goed bevallen op wat enkele sides na dan.
Ik kon het wel handlen.
 
Yo mannen

ff een flinke griep te pakken hier, eet al 2 dagen zo goed niks, probeer wat shakes naar binnen te proppen en binnen te houden maar dat gaat moeizaam.

Verwacht morgen ergens wel weer beter te kunnen eten, ben wat kilo's Kwijt door elke 15 minuten op de pot te moeten... Maar die komen wel weer terug... Hoop ik:-)
 
Yo mannen

ff een flinke griep te pakken hier, eet al 2 dagen zo goed niks, probeer wat shakes naar binnen te proppen en binnen te houden maar dat gaat moeizaam.

Verwacht morgen ergens wel weer beter te kunnen eten, ben wat kilo's Kwijt door elke 15 minuten op de pot te moeten... Maar die komen wel weer terug... Hoop ik:-)
zoutchips en TUC-zoutkoekjes en cola (met suiker). :D Zelfs onze dokter adviseert dat bij griep.
 
Veel beterschap! Nu even goed rusten en daarna dubbel zo hard knallen :D
 
Yo mannen

ff een flinke griep te pakken hier, eet al 2 dagen zo goed niks, probeer wat shakes naar binnen te proppen en binnen te houden maar dat gaat moeizaam.

Verwacht morgen ergens wel weer beter te kunnen eten, ben wat kilo's Kwijt door elke 15 minuten op de pot te moeten... Maar die komen wel weer terug... Hoop ik:-)

Sterkte pik!
Je gezondheid gaat nou even voor
 
Vandaag wel weer al wat kunnen eten, hoop morgen terug te gaan trainen, en mn normale eten groten deeldeels terug te hebben....

Tis heeft m'n shape niet eens heel Slecht gedaan maar 't gaat wat te snel zo... Vooral als je 7 kilo weg ziet gaan in 3 dagen...
 

Bijlagen

  • PSX_20200219_130120.jpg
    PSX_20200219_130120.jpg
    142,7 KB · Weergaven: 282
Goed om te zien dat je er zo relaxed mee omgaat, de meesten lijken van een paar kilo verschil of heel happy of heel treurig te worden. Het is wat het is, en door, succes!
 
Vandaag wel weer al wat kunnen eten, hoop morgen terug te gaan trainen, en mn normale eten groten deeldeels terug te hebben....

Tis heeft m'n shape niet eens heel Slecht gedaan maar 't gaat wat te snel zo... Vooral als je 7 kilo weg ziet gaan in 3 dagen...
Hopelijk alleen vocht en glycogeen, en heb je het zo weer terug :thumb:
 
Goed om te zien dat je er zo relaxed mee omgaat, de meesten lijken van een paar kilo verschil of heel happy of heel treurig te worden. Het is wat het is, en door, succes!
Ik weet ook dat het er zo weer aan zit...

Daarnaast tis nog 10 weken voor de wedstrijd...
 
Beterschap
 
Hey allemaal,

T zit allemaal even niet mee, eerst een griep, nu 4 hechtingen in m'n hand door glas waar ik op viel maar goed, heb niet veel trainings dagen verloren maar 't moet rustig aan even, ben in middels gezakt in m'n vet naar 5,3 dus das een goed teken....

Calorieën zijn iets naar beneden geschroefd (3400) en 3 x per week 30 minuten cardio erbij...

Kwa AAS nog altijd test/tren/mast 300/300/300 per week... En ik doe wat aromasin bij 2 x per week 25 mg....

Shape gaat goed,en nog altijd tijd genoeg....
 

Bijlagen

  • PSX_20200228_154214.jpg
    PSX_20200228_154214.jpg
    109,4 KB · Weergaven: 267
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Tering wat een shape
 
Back
Naar boven