XXL Nutrition

Log wedstrijd prep...

Bezoekers in dit topic

Daar sluit ik mij aan! Gelukkig dat het je nog lukt om te kunnen trainen ondanks de hechtingen....hopp dat het snel geneest voor je zodat je weer vol gas kan geven...vraag me af hoe je shape er dan uit komt te zien. Bedoel deze shape al met de griep en die hechtingen...
T zijn gelukkig maar enkele dagen geweest dat ik nie ben gaan trainen, voeding was buiten de 3 dagen griep snel weer terug in orde...
 
zieke shape current weight?
 
Fotootje voor de fun... 't gaat boven verwachtingen....
 

Bijlagen

  • IMG_20200303_151842_594.jpg
    IMG_20200303_151842_594.jpg
    137,4 KB · Weergaven: 274
  • IMG_20200303_152549.jpg
    IMG_20200303_152549.jpg
    156,8 KB · Weergaven: 299
Nu een weekje cardio erbij, nog altijd 3400 calorieen... Zie duidelijk verschil al... Voeding is gevarieerd, van oats, tot wraps met zalm, patat uit airfryer en pasta.... Macronutrienten Kloppen, macro's ook dus we hoeven nog niet echt heel strak...

AAS niks veranderd, zal ook niet veranderen tot 3 weken voor de wedstrijd.... Dan zal de winstrol en halotestiin komen kijken en de test eruit... Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt..
 

Bijlagen

  • IMG_20200306_211654_206.jpg
    IMG_20200306_211654_206.jpg
    130,8 KB · Weergaven: 285
Nog 8 weken... Verder geen gekke dingen, bijwerkingen etc... Ben af en toe beetje snel geïrriteerd maar thats it... Wie z'n schuld is dat? Die mensen die irritant zijn neem ik dan toch aan... Haha

Dieet gaat goed, nog altijd flexibel.. Word harder, droger en groter lijkt wel dus niks veranderen!!
 

Bijlagen

  • PSX_20200310_153242.jpg
    PSX_20200310_153242.jpg
    175,4 KB · Weergaven: 277
Nog 8 weken... Verder geen gekke dingen, bijwerkingen etc... Ben af en toe beetje snel geïrriteerd maar thats it... Wie z'n schuld is dat? Die mensen die irritant zijn neem ik dan toch aan... Haha

Dieet gaat goed, nog altijd flexibel.. Word harder, droger en groter lijkt wel dus niks veranderen!!
Mensen zijn gewoon irritant kun jij niks aan doen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Natuurlijk snap ik je, zit in een kcal tekort en op tren.
Wist nie dat er zoveel vervelende mensen bestonden... Haha.. Nee op zich valt 't allemaal mee kwa agressie ofzo....

Tot nu toe is 't allemaal goed te doen, 't zijn die laatste weken als we echt diep gaan...
 
Hey folks, even tijdje niet gepost, was 't eigenlijk helemaal vergeten...

Heb door de corona onzin maar een homestation gekocht, tweedehands ergens, achteraf is 't een top ding, kan alles aardig trainen dus kan sws op onderhoud trainen....

Probeer m'n dieet zo goed mogelijk door te zetten, al met al mag ik nie klagen en hou aardig m'n shape, ben zelfs hier en daar verbeterd... Laten we hopen dat 't snel achter de rug is zodat we weer kunnen knallen...

Ik ga volgende week een cruise in, en dan zal ik iets hoger gaan in calorieën, m'n bedoeling was ondanks de wedstrijd niet door is gegaan toch nog een aardige shape te halen om zo een soort rebound te creëren...

Laatste keer dat ik dat deed heeft 't me 7 kg spiermassa opgeleverd, ben nog altijd 110 kg...
Keep you updated💪💪💪💪
 

Bijlagen

  • IMG_20200424_122023_683.jpg
    IMG_20200424_122023_683.jpg
    153,9 KB · Weergaven: 231
  • PSX_20200423_222510.jpg
    PSX_20200423_222510.jpg
    144,5 KB · Weergaven: 242
Hey folks, even tijdje niet gepost, was 't eigenlijk helemaal vergeten...

Heb door de corona onzin maar een homestation gekocht, tweedehands ergens, achteraf is 't een top ding, kan alles aardig trainen dus kan sws op onderhoud trainen....

Probeer m'n dieet zo goed mogelijk door te zetten, al met al mag ik nie klagen en hou aardig m'n shape, ben zelfs hier en daar verbeterd... Laten we hopen dat 't snel achter de rug is zodat we weer kunnen knallen...

Ik ga volgende week een cruise in, en dan zal ik iets hoger gaan in calorieën, m'n bedoeling was ondanks de wedstrijd niet door is gegaan toch nog een aardige shape te halen om zo een soort rebound te creëren...

Laatste keer dat ik dat deed heeft 't me 7 kg spiermassa opgeleverd, ben nog altijd 110 kg...
Keep you updated💪💪💪💪
Nice je zit bij aron toch? Meen wel eens je voorbij hebben zien komen op insta
 
Hey folks, even tijdje niet gepost, was 't eigenlijk helemaal vergeten...

Heb door de corona onzin maar een homestation gekocht, tweedehands ergens, achteraf is 't een top ding, kan alles aardig trainen dus kan sws op onderhoud trainen....

Probeer m'n dieet zo goed mogelijk door te zetten, al met al mag ik nie klagen en hou aardig m'n shape, ben zelfs hier en daar verbeterd... Laten we hopen dat 't snel achter de rug is zodat we weer kunnen knallen...

Ik ga volgende week een cruise in, en dan zal ik iets hoger gaan in calorieën, m'n bedoeling was ondanks de wedstrijd niet door is gegaan toch nog een aardige shape te halen om zo een soort rebound te creëren...

Laatste keer dat ik dat deed heeft 't me 7 kg spiermassa opgeleverd, ben nog altijd 110 kg...
Keep you updated💪💪💪💪
zeker nette shape weten te behouden, goed homestation :p
 
Nice je zit bij aron toch? Meen wel eens je voorbij hebben zien komen op insta
Ja klopt ja... Ja Instagram post ik wel regelmatig... Ik heb al eren paar volgende wedstrijden op 't oog, die zullen wel doorgaan denk ik das de goldsgym classic, open Brabantse en daarna zien hoe 't gegaan is....
 
zeker nette shape weten te behouden, goed homestation :p
Ja die home station is wel wat ja.... Blijkt een ding van €2000 nieuw te zijn...

Vandaag rug gedaan, moet zeggen, ik lijk nog progressie te boeken ook.

Inmiddels op 250 test e, verder niks... Dat ga ik voorlopig zo houden tot ik definitief in prep ga...
 

Bijlagen

  • IMG_20200503_171652_013.jpg
    IMG_20200503_171652_013.jpg
    120,1 KB · Weergaven: 227
Hier ene update,ben de calorieën aan 't opbouwen, nu op 4000 calorieën met 350 gr eiwit per dag, ik blijf nu stabiel eigenlijk op 114 kg(+5kg) dus ga vanaf maandag denk ik naar 4400 calorieën...
M'n doel ik lean op te bouwen naar 120 kg.

Ik blijf voorlopig alleen de 250 test e doen... Over paar weekjes m'n bloed laten testen of alles ok is zodat als de gyms open gaan ik direct prep in kan gaan voor misschien nog een wedstrijd in november of december...
 
Back
Naar boven