Fitness Seller

Log wedstrijd prep...

Bezoekers in dit topic

Die traps lijken echt geëxplodeerd sinds november.
 
...
Die traps lijken echt geëxplodeerd sinds november.
M'n rug en traps vond ik achterlopen, ben daar best op gaan focussen. Tis een heel stuk verbeterd
 
Wat heb je precies gedaan training wise?
Kwa oefeningen?
Pull ups
Bent over row
Landmine row
Row machine
Pull down reverse grip

Eigenlijk nie veel bijzonders maar wel met 2 a 3 werksets per oefening.
 
Wtf die traps transformatie :eek!:
En hierboven zeg je 2-3 werksets, maar wat deed je hiervoor dan?
 
Wtf die traps transformatie :eek!:
En hierboven zeg je 2-3 werksets, maar wat deed je hiervoor dan?

Deed gewoon ouderwets opbouwen tot max en klaar... Nu sneller opbouwen kwa gewicht en 2 a 3 sets met 80 procent van m'n max...(rpe8)
 
Today corona pump.... 250mg test per week...

Calorieën op 4000... :-)
 

Bijlagen

  • IMG_20200516_164704_974.jpg
    IMG_20200516_164704_974.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 187
Yoyoyo, nu 't einde van de corona hoax in zicht is, lijken de gyms terug open te gaan..
Dus we kunnen opnieuw terug een wedstrijd plannen... Aankomende week even een checkup doen... Dan een leuke bulkfase is...

Wedstrijd zal eerder november of december zijn om zo wat tijd te hebben om wat massa te pakken en een goeie cutfase te hebben, wil daar ripped en full as fuck staan dus moeten de tijd hebben..

En gezien ik met een andere coach in zee ga voor een jaar, moet ik 't allemaal goed plannen zodat alles goed benut word, wil zeker 3 a 4 wedstrijden doen aankomend jaar...
 
Nou eindelijk kunnen we weer naar de gym hier in België, vanaf maandag mogen ook de gyms van straf af..
Wel met een reservatiesysteem dus we gaan even aankijken hoe dat werkt allemaal, maarrr goed nieuws in ieder geval...

Deze week laat ik een checkup doen, zodra die oké is dan gaan we een wedstrijdplannen.

Gezien de PCA niet meer georganiseerd gaat worden hier zal ik dus een ifbb of NPC wedstrijd gaan doen...
Dit is minder gunstig voor mij ivm de klasse, een mannetje van 175 en zwaargewicht toont veel indrukwekkender dan mij op 100 of 110 kilo....

Dus ben van plan nog wat massa te pakken voor ik de prep in ga...

Hoe ik 't ga plannen kom ik nog op terug en zal dit ook loggen, AAS, voeding en training alles...

Ik ga zoveel mogelijk zonder coach erbij doen, misschien de laatste weken dat ik naar iemand stap maar voorlopig vind ik 't nog niet nodig

Keep u posted!!!
 
Goed dat je zo veel mogelijk zelf probeert te doen ipv als een kip zonder kop naar de eerste de beste coach te rennen. Dat is toch ook de charme van bodybuilding... zelf de puzzel proberen te leggen.

Ik volg je! Succes!
 
Goed dat je zo veel mogelijk zelf probeert te doen ipv als een kip zonder kop naar de eerste de beste coach te rennen. Dat is toch ook de charme van bodybuilding... zelf de puzzel proberen te leggen.

Ik volg je! Succes!
Idd... Heb een half jaar een coach gehad, en goeie resultaten gehaald, dat zeker...
Zal zeker nog met iemand gaan werken om meer kennis te krijgen zodat ik de mensen die ik coach ook beter kan begeleiden.. Maar voorlopig Red ik me prima
 
Klopt het dat jij ook contact hebt (gehad) met Willem Jonkman? Dacht dat Biomek hier wat over aanhaalde in zijn IVDM
 
Klopt het dat jij ook contact hebt (gehad) met Willem Jonkman? Dacht dat Biomek hier wat over aanhaalde in zijn IVDM
Ja m'n eerst 3 wedstrijden bij hem gedaan dat was 18 jaar geleden... Spreek m nog regelmatig. Die heeft mij toen alles geleerd...
 
Ja m'n eerst 3 wedstrijden bij hem gedaan dat was 18 jaar geleden... Spreek m nog regelmatig. Die heeft mij toen alles geleerd...

hij is nog steeds vrij old-school toch? Vond wat ik van hem zag een beetje outdated :o
 
hij is nog steeds vrij old-school toch? Vond wat ik van hem zag een beetje outdated :o
Er is inmiddels zoveel meer bekend kwa, aas, voeding, manieren dieten etc... Maar moet je als 65 jarige nog in de boeken willen duiken of je werkwijze wat meestal werkt gewoon door blijven doen...

Z'n trainingen zijn nog altijd de beste... Er is geen betere PT dan Willem, je ervaart altijd weer wat nieuws als je met hem traint... Meestal een nieuwe manier van doodgaan ofzo
 
Vandaag eerste dag terug in de gym...
't ging moeizaam, maar das normaal als je 3 maanden je normale oefeningen niet gedaan heb, thuis heb ik een homestation waar ik alles op kon doen maar toch is dat anders..
Vandaag gedaan.

Incline Bench in Smith machine
Bench press
Incline dumbell flye
Shoulder press dumbells
Front raise
Side raise
Tricep press kabel
Tricep press touwtje


Ik heb m'n calorieën nu op 3300 a 3500 zitten... Ik ga pas opbouwen met calorieën als ik gewicht ga verliezen,. Ik wil niet vetter worden

M'n plan is te gaan werken met hoog en lage dagen....
Hoge op trainings dagen en lagere op rustdagen...

't plan kwa AAS is nu:

Week 1 tm 5 :
1000mg test per week
600mg bold per week
aromasin dosering naar behoefte...
Ik begin met 3 x per week een tab, misschien dat dit genoeg is

Week 6 tm 12
1000 mg test per week
600 npp per week
Aromasin zelfde als boven.

Zodra ik een wedstrijd gepland heb zal ik overstappen op andere AAS maar dat komt later.....

Tijd voor wat massa te pakken😎😎😎😎😎
 
Groeien!
 
Vandaag eerste dag terug in de gym...
't ging moeizaam, maar das normaal als je 3 maanden je normale oefeningen niet gedaan heb, thuis heb ik een homestation waar ik alles op kon doen maar toch is dat anders..
Vandaag gedaan.

Incline Bench in Smith machine
Bench press
Incline dumbell flye
Shoulder press dumbells
Front raise
Side raise
Tricep press kabel
Tricep press touwtje


Ik heb m'n calorieën nu op 3300 a 3500 zitten... Ik ga pas opbouwen met calorieën als ik gewicht ga verliezen,. Ik wil niet vetter worden

M'n plan is te gaan werken met hoog en lage dagen....
Hoge op trainings dagen en lagere op rustdagen...

't plan kwa AAS is nu:

Week 1 tm 5 :
1000mg test per week
600mg bold per week
aromasin dosering naar behoefte...
Ik begin met 3 x per week een tab, misschien dat dit genoeg is

Week 6 tm 12
1000 mg test per week
600 npp per week
Aromasin zelfde als boven.

Zodra ik een wedstrijd gepland heb zal ik overstappen op andere AAS maar dat komt later.....

Tijd voor wat massa te pakken😎😎😎😎😎

dat zijn serieuze hoeveelheden! Maar je hebt een duidelijk doel dus ik snap het wel.
Wanneer is je eerstvolgende wedstrijd?
 
Back
Naar boven