AndroidHealthClinic

Log wedstrijd prep...

• Topic Starter Topic Starter
dat zijn serieuze hoeveelheden! Maar je hebt een duidelijk doel dus ik snap het wel.
Wanneer is je eerstvolgende wedstrijd?
Moet ik nog plannen, maar zal Richting november a oktober...

Hoeveelheden vallen mee Toch?

Ik zie gekkere dingen hier

Ik heb meegedaan met 96 kg op 1.86 en die ga jij denk ik ruim overtreffen. Zo bijster hoog is het niveau bij de NBBF/IFBB niet dus ik zou je niet te druk maken om je gewicht. Natuurlijk is dat wel weer een ander verhaal bij een B of A wedstrijd maar ook dan valt het nog wel mee.
Heb 't jaar boek van vorig jaar hier, wat mij op valt is dat er weinig echt in top shape waren, allemaal veel vocht
Hoop dat ik 't onder controle krijg

Laatst bewerkt:
Ik ben 1.85 en heb hetzelfde probleem.

Gasten met zelfde gewicht als ons en 15 cm Korter zien er 2 x zo groot uit... Tuurlijk als je je shape echt nailed en hij niet dan kan je kans maken maar toch, beetje massa kan geen kwaad, als ik 110 wedstrijd shape kan zijn dan denk ik dat ik een goed begin maak..

Ik voel jullie pijn. Een lengte hoger dan 180 (dus laat staan 185) is in bodybuilding echt een groot nadeel. Vooral wanneer je niet de meest sicke muscle building genetics hebt... dan duurt het een mensenleven voordat je frame eindelijk fatsoenlijk is opgevuld en je er niet als een mager lammetje uitzien naast een dwerg die wel goed is opgevuld.

Zet je eigenlijk ook HGH of helemaal niets naast je aas?

Hoelang heb je gecruised?

Heb 't jaar boek van vorig jaar hier, wat mij op valt is dat er weinig echt in top shape waren, allemaal veel vocht
Hoop dat ik 't onder controle krijg
Klopt idd, als je wil uitblinken op een C-wedstrijd doe je dat met je shape. Over het algemeen is massa vaak niet het probleem, maar laten de meeste punten liggen met conditionering.

B en A wedstrijden is wel weer een heel ander verhaal. Daar wordt veel strenger naar poseren gekeken, je symmetrie, massa... totaalplaatje moet kloppen.

Moet ik nog plannen, maar zal Richting november a oktober...

Vind het ook best meevallen voor dit soort fysiek. Had verwacht dat er zowat constant tren en hgh bij zou lopen.

Het is aardig nihil standaart kuur hier is 500mg test pw en die 600bold is ook niet bepaald veel en jij staat wel een killitje of 30 met lager vp hoger dan (ons incl mezelf) hoeveel tren zet je meestal als je dit gebruikt?

Het is aardig nihil standaart kuur hier is 500mg test pw en die 600bold is ook niet bepaald veel en jij staat wel een killitje of 30 met lager vp hoger dan (ons incl mezelf) hoeveel tren zet je meestal als je dit gebruikt?
Had tren a in m'n prep voor de corona, dat was op 300 mg per week.

Maanden daarvoor ergens eens tren e en daar deed ik 200 mg, zodra ik hoger ga heb ik alleen maar negatieve dingen en resultaat word niet beter...

Vandaag bloed laten prikken, even uitslagen afwachten.
heb maandag ook een cupping, dry needling etc massage gepakt, bleek van top tot teen vol met knopen te zitten, dus alles is pijnlijk nu, morgen weer terug trainen.

Bloeduitslagen zijn binnen... Alles is in orde.. Alleen vitamine D..

De waardes zijn zelfs beter als de laatste keer dat ik teste dat was dacht ik in december....

Dus we zijn good to go:-) 😎😎😎

Terug
Naar boven