MuscleMeat

Log

• Topic Starter Topic Starter
Jah, dat cker irritant vooral als ze ergens gaan staan en praten terwijl je er bezig moet zijn. :(
Je moet gewoon naar ze toe lopen en zeggen. Nr. 39 met rijst graag /inb4flame (grapje niet racistisch bedoeld) :o

Hahaha mooi volk doen ook alles met straps

Sterke DLs al bro. Mijn schenen liggen ook altijd open na DLs, net ook weer :')

Gewichten gaan de goede kanten op kerel !

Gaat lekker hier!

goed dat je zo op diepte focust bij squat!

huppa sterke training! zie goede voordring in je gewichten zeker voor jouw gewicht, zodra je 85kilo weegt deadlift je echt een hoop plates! vol houden zo :thumb:

Thanks broeders ! Hopen op ooit een 150 DL 100 squat en 75 bench lijken me wel mooie stats !

Diepte met squat vind ik zeer belangrijk dan maar iets minder gewicht. .

Thanks broeders ! Hopen op ooit een 150 DL 100 squat en 75 bench lijken me wel mooie stats !

Diepte met squat vind ik zeer belangrijk dan maar iets minder gewicht. .

Een goede diepte bereiken is zeker mooi, maar let er wel op dat je dit niet doet met anterior pelvic tilt of 'butt-wink'. Ik wist dat ik er last van had en heb er niks aan gedaan, heb ik nu spijt van ;)

Een goede diepte bereiken is zeker mooi, maar let er wel op dat je dit niet doet met anterior pelvic tilt of 'butt-wink'. Ik wist dat ik er last van had en heb er niks aan gedaan, heb ik nu spijt van ;)

+1 Heb zelf hier door een blessure gehad in de onder rug ... was wel binnen 2 weken weg.

Wat is een butwink als ik vragen mag ?

Nee geen last van blijf mooi rechtop met een iets hollere onderrug

vandaag weer een lekkere training achter de rug. Nog nooit zoveel mooie dames gezien in de gym :clap:

Squat
Warming up
8x42,5
8x42,5
8x42,5 ging lekker lekker makkelijk omhoog en omlaag goede weerstand !

Bankdrukken
Warming up
12x40
12x40
12x40 zeer gecontroleerd naar beneden explosief omhoog! ging goed bleef mooi liggen

BOR
Warming up
12x35
12x35
12x35
12x35 die recht bar is toch wel velen malen fijner, lekkere pomp ! kan ik heb beter onderhands of bovenhands doen?

Calf Extentions vanaf volgende week overstappen op seated raises met dumbells op de knieen. Dit voelt niet goed aan mijn knie namelijk
Warming up
12x59
12x59
12x59
12x59

Leg Curl
12x59
12x59 lekkere pomp in de hamstrings, heerlijk!

DB Curl
10x10 (l) + 10x10 (r)
10x10 (l) + 10x10 (r) ging lekker deze voelde wel dat ik dicht bij een fail kwam

lekkere trainingsdag achter de rug ging allemaal lekker en een fijne pomp. Heb het gevoel dat ik wat groter begin te worden weet niet of dit klopt gevoel zegt van wel ! lekker motivatie dus

natuurlijk word je groter, begin is het leukst!

Beastmode gaat loggen !

Ben ik ook van overtuigd

Terug
Naar boven