BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morgen voetbal dus lukt ook niet.. kan ik de training van vandaag zondag dan doen en maandag weer beginnen of af te raden ?
Als je uitvoering goed is zou ik rep range rond de 5 reps leggen.
Meestal als oefening niet kan doen i.v.m langtijdig bezet tezijn door groepje, doe ik i.p.v bp bijvoorbeeld dumbell press.
Zo door blijven gaan en als je 21 bent dan ben je een beast!
Als ik jou was zou ik ook die lage rep range gaan aanhouden.
Met dat maakte ik ook dikke kracht gains en won ik massa.
En probeer bepaalde belangrijke oefeningen toch nog te doen.
Ik vraag meestal aan iedereen hoeveel setjes ze nog moeten xd
Wij hebben 5 bankjes, 1 smith, 2 bench. Maar toch heb ik er altijd wel snel 1 (ook op national chestmonday wanneer iedereen weer denkt ''oo maandag deze week goed beginnen, moet ff beetje gaan ''trainen'' in de sportschool'')

Dan zou je eventueel nog floorpresses kunnen doen in het powerrack..
Is IMO nog een erg fijne oefening ook..
Dan zou je eventueel nog floorpresses kunnen doen in het powerrack..Is IMO nog een erg fijne oefening ook..
edit: nu bedenk ik me volgens mij dat jullie geen rack hebben, maar je zou ook dumbel floor presses kunnen overwegen
Wat betreft je laatste training vallen de deads me goed op man..die gaan echt al de goed kant op! Wat al eerder is gezegd..blijf je doortrainen dan ben je tegen je 21e zeker een beest!![]()
Het is geen full ROM, dus versterkt slechts een deel van je bench. Maar als je de oefening goed uitvoert zul je merken dat je je borst hier zeker goed mee aanpakt!Ja had al even opgezocht.. bedankt voor de filmpjes zal ze straks even bekijken als ik thuis ben !
---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------
Wat zijn de verschillen ttussen bench en floorpress? Alleen het missende bankje of meerdere redenen?