Fitness Seller

Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer dat toch wel altijd te doen maar soms lukt dat niet omdat ik nog maar net deadlift..

Zal het filmpje morgen even bekijken..

goed informatief filmpje ! bedankt

heb vandaag jammer genoeg niet kunnen liften door school ben al sinds vandaag 2 uur bezig en nu pas klaar :( morgen voetbal dus lukt ook niet.. kan ik de training van vandaag zondag dan doen en maandag weer beginnen of af te raden ?

---------- Toegevoegd om 01:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

Dif moet overigens wel lukken asngezien ik niet maandag maar dinsdag ga liften

:fuu::fuu: sportschool zit al dicht niet kunnen trainen dus :( training over moeten slaan dus .. Balen

Vandaag weer een training gehad toch nog een plekkie tussendoor kunnen vinden :d wat ik gedaan heb ging goed jammer genoeg benchpress niet uit kunnen voeren aangezien die heel de tijd bezet was door een groepje wat telkens alles door wisselden..

Squat
Warming up
10x42,50
10x42,50
10x42,50 ik wil eigenlijk minder reps gaan hanteren voor meer kracht zoals stickysteez ook al laatst aanhaalde om 3-5 reprange aan te houden !

Bankdrukken
Niet kunnen doen dus jammer genoeg :mad:

BOR
Warming up
8x37,50
8x37,50
8x37,50
8x37,50 ging lekker soepel zit makkelijk nog meer in !

Calf Press in Leg Press
Warming up
16x86
16x86
16x86
16x86 pff dat burn !

Seated leg Curl
Warming up
10x66
10x66 pff die pomp, lekker !

DB bicep curl vanaf volgende keer overstappen op ez curls
Warming up
12x10
12x10 lekkere pomp

Al met al wel een goede trenning jammer van die bench dat ik die niet kon gaan doen..

Als je uitvoering goed is zou ik rep range rond de 5 reps leggen.
Meestal als oefening niet kan doen i.v.m langtijdig bezet tezijn door groepje, doe ik i.p.v bp bijvoorbeeld dumbell press.

Als je uitvoering goed is zou ik rep range rond de 5 reps leggen.
Meestal als oefening niet kan doen i.v.m langtijdig bezet tezijn door groepje, doe ik i.p.v bp bijvoorbeeld dumbell press.

Ja ik wou net zoals ik nu doe, in het begin een gewicht pakken waar ik 5 reps mee kan maken en daar 3 reps mee maken en dan volgende training 5 reps zelfde gewicht en dan volgende training +2,5KG en dan weer 3 reps en dan volgende training 5 enz... enz... enz...

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Alle bankjes waren overigens bezet..

Zo door blijven gaan en als je 21 bent dan ben je een beast!

Als ik jou was zou ik ook die lage rep range gaan aanhouden.
Met dat maakte ik ook dikke kracht gains en won ik massa.

En probeer bepaalde belangrijke oefeningen toch nog te doen.
Ik vraag meestal aan iedereen hoeveel setjes ze nog moeten xd

Wij hebben 5 bankjes, 1 smith, 2 bench. Maar toch heb ik er altijd wel snel 1 (ook op national chestmonday wanneer iedereen weer denkt ''oo maandag deze week goed beginnen, moet ff beetje gaan ''trainen'' in de sportschool'')

Inn! :)

Welkom !

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Zo door blijven gaan en als je 21 bent dan ben je een beast!

Als ik jou was zou ik ook die lage rep range gaan aanhouden.
Met dat maakte ik ook dikke kracht gains en won ik massa.

En probeer bepaalde belangrijke oefeningen toch nog te doen.
Ik vraag meestal aan iedereen hoeveel setjes ze nog moeten xd

Wij hebben 5 bankjes, 1 smith, 2 bench. Maar toch heb ik er altijd wel snel 1 (ook op national chestmonday wanneer iedereen weer denkt ''oo maandag deze week goed beginnen, moet ff beetje gaan ''trainen'' in de sportschool'')

Vanaf vrijdag de rep ranges aanpassen en gewicht met 10 kilo verhogen en vanaf daar weer verder werken en knallen ! Voor de bench ga ik het zelfde doen alleen niet die 10 kilo derbij maar 5.. aangezien deze ook zeer laag is zodat ik kracht kan gaan opbouwen !

Ben curieus. Succes met lagere reprange.

Een hele goeie morgen boterbloempjes !
Gisteren weer lekker lopen knallen in de gym, heerlijk !

Deadlift
Warming up
5x85
5x85
5x85 ging lekker, geen last van bloedende schenen dit keer !

OHP
Warming up
8x27.50
8x27.50
8x27.50 ging goed goede vorm, merk wel als ik 12 reps hier mee moet maken dat er verzuring komt door de hoge reps.

Leg Press Horizontaal
Warming up
8x107
8x107
8x107
8x107 flinke pomp jonguh !

Flyes
Warming up
8x10 (l) + 8x10 (r)
8x10 (l) + 8x10 (r)
8x10 (l) + 8x10 (r) ging goed toch een stukkie zwaarder dan die 8 KG DB's !

Dips Heb de Pushdown voor dips vervangen.
beetje wat stretchen
6.5xBW
4.5xBW ging me beter af dan gedacht had het gevoel dat ik 3x zou halen maar dus niet, tevreden ! :)

Reverse Flyes
Warming up
12x5 (l) + 12x5 (r)
12x5 (l) + 12x5 (r) lekkere oefening !

Lekkere training voor de boeg gehad !

Netjes

Thanks vriend !

[/COLOR]Alle bankjes waren overigens bezet..
Dan zou je eventueel nog floorpresses kunnen doen in het powerrack..:D Is IMO nog een erg fijne oefening ook..

edit: nu bedenk ik me volgens mij dat jullie geen rack hebben, maar je zou ook dumbel floor presses kunnen overwegen:thumbs:

Wat betreft je laatste training vallen de deads me goed op man..die gaan echt al de goed kant op! Wat al eerder is gezegd..blijf je doortrainen dan ben je tegen je 21e zeker een beest!:D

Dan zou je eventueel nog floorpresses kunnen doen in het powerrack..:D Is IMO nog een erg fijne oefening ook..

edit: nu bedenk ik me volgens mij dat jullie geen rack hebben, maar je zou ook dumbel floor presses kunnen overwegen:thumbs:

Wat betreft je laatste training vallen de deads me goed op man..die gaan echt al de goed kant op! Wat al eerder is gezegd..blijf je doortrainen dan ben je tegen je 21e zeker een beest!:D

Straks even kijken wat floorpresses zijn, nog niet gedaan of gezien wat het is alleen wel eens langs zien komen in logs en andere topics ! De moeite waard denk ik wel..

Als mijn contract afgelopen is verkassen naar een andere gym met alles aanwezig hoorde dat ze nu aan het verbouwen zijn en dat er zelfs een powerlift gedeelte bij komt :d

Hopen dat ik op me 21e een kast word grr broeken beginnen steeds strakker te zitten i love it !

Laatst bewerkt:
Ja had al even opgezocht.. bedankt voor de filmpjes zal ze straks even bekijken als ik thuis ben !

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Wat zijn de verschillen ttussen bench en floorpress? Alleen het missende bankje of meerdere redenen?

Ja had al even opgezocht.. bedankt voor de filmpjes zal ze straks even bekijken als ik thuis ben !

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Wat zijn de verschillen ttussen bench en floorpress? Alleen het missende bankje of meerdere redenen?
Het is geen full ROM, dus versterkt slechts een deel van je bench. Maar als je de oefening goed uitvoert zul je merken dat je je borst hier zeker goed mee aanpakt!:D

Ohzo, bedankt voor de info maat !

Terug
Naar boven