MuscleMeat

Log

Gaat lekker jongen, blijven doorgaan!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks broeders ! Hoop zeker dat die doelen gaan lukken eerder stap ik niet van dit schema af tenzij ik gewoon echt niet verder kom dan via een ander schema dat doen maar die doelen gaan lukken !

Er liep ook een dame verdoemd mooie billen

Thanks broeders ! Hopen op ooit een 150 DL 100 squat en 75 bench lijken me wel mooie stats !

Diepte met squat vind ik zeer belangrijk dan maar iets minder gewicht. .

Met goed eten/trainen haal je dit wel in een jaartje ;)
Je bench en squat kunnen misschien nog wel hoger eindigen na een jaar sporten! :D.

Aannemend dat je op 1rm doelde. 't gaat lekker verder!

Ik had in het beginstadium het probleem dat mijn eetlust niet voldoende was om een echt goed bulkschema (3500+kcal/dag) te hanteren, hoe zit dat bij jou?

Met goed eten/trainen haal je dit wel in een jaartje ;)
Je bench en squat kunnen misschien nog wel hoger eindigen na een jaar sporten! :D.

Aannemend dat je op 1rm doelde. 't gaat lekker verder!

Ik had in het beginstadium het probleem dat mijn eetlust niet voldoende was om een echt goed bulkschema (3500+kcal/dag) te hanteren, hoe zit dat bij jou?

eetlust is er altijd wel ! denk dat ik rond de 3500 kcal zit nu !

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

vandaag weer lekker getraind laat op de avond, lekker rustig!

Deadlift
Warming Up
5x80
5x80
5x80 scheentjes weer open :rolleyes: zag er best hardcore uit trouwens:cool:

OHP
Warming Up
12x25
12x25
12x25 ging lastig die laatste 2 a 3 reps van de laatste set

Leg Press
Warming Up
12x100
12x100
12x100
12x100 lekkere pomp !

Flyes
Warming Up
12x8 (l) + 12x8 (r)
12x8 (l) + 12x8 (r)
12x8 (l) + 12x8 (r) ging nu wel goed, manier gevonden om toch goed te schouderbladen bij elkaar te houden !

Tricep Pushdown vanaf volgende keer naar CGBP veranderen, dit is hem toch net niet vind ik.
Warming Up
10x36
10x36

Reverse Flyes heb hem vlak gedaan, weet niet of dit hoort ?
Warming Up
10x5 (l) + 10x5 (r)
10x5 (l) + 10x5 (r)

Al met al een lekkere training vond ik zelf, die deadlift gaat lekker de lucht in en de reverse flyes voel ik nu echt lekker in de achterkant schouder !

Draag je een lange broek tijdens het deadliften?

Beastmode gaat loggen !

Of lange kousen

Haha nee gewoon korte broek, lange broek vind ik ma niets.. maakt ook niet zo heel veel uit voor me benen zit toch al vol met blauwe plekken en deuken van de fussbal

Beastmode gaat loggen !

Haha nee gewoon korte broek, lange broek vind ik ma niets.. maakt ook niet zo heel veel uit voor me benen zit toch al vol met blauwe plekken en deuken van de fussbal

Hmm, korte broek en de stang je benen open laten halen. Ik zou daarmee oppassen. Je weet niet wie er allemaal aan die stang heeft gezeten etc.

Ik snap sowieso niet hoe je je benen openhaalt, echt nog nooit gehad met deadliften.

Is niet echt de bedoeling. Lees dit anders eens:

How to Quit Hitting Your Knees On The Way up. If your knees and shins are taking a beating everytime you pull the weight off the floor, then your hips start too low. Realize that Deadlifts are NOT Squats - in the starting position your hips shouldn't be low like when Squatting parallel, they ought to be higher.

Get The Bar Above Your Mid-Foot. This will prevent too much bending of your ankles. Walk to the bar and position your feet so the barbell ends directly over the center of your feet when looking from the side.
Put Your Shoulder-Blades Over The Bar. Keep the barbell above the center of your feet and lower your hips until your shins touch the bar and your shoulder-blades are over the bar when looking from the side.
Your exact hip position will depend on your build - a guy with short tighs and a long torso will have his hips lower than one with with long thighs and a short torso like me. Just put the bar above the center of your feet and your shoulder-blades over the bar, and you'll never hit your knees again when Deadlifting.

ahh zo okeoke, denk dat ik toch wel iets te veel door me knieen zak ja volgende keer daar op letten ! bedankt voor het stukje

goed bezig, beast!

De grip van de barbell kan net een veil zijn kan wel geloven dat je schenen gaan bloeden.

Wanneer je in de lock out bent laat eerst de stang zakken daarna je heupen

Toch wel 1 van de betere filmpje op youtube

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven