MuscleMeat

Log

Jawel, maar kaluro heeft het schema zo opgezet dat is de reden waarvoor ik zo squat

Als je echt meer op kracht wilt focussen bij squats, kan je ook 'gewoon' 3x per week 3x5 squatten en elke workout 1 á 3kg erbij gooien. :D 8-12 is meer een basic richtlijn zonder te veel moeite/moeilijk te moeten gaan doen per oefening/workout etc.

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt meer op kracht wilt focussen bij squats, kan je ook 'gewoon' 3x per week 3x5 squatten en elke workout 1 á 3kg erbij gooien. :D 8-12 is meer een basic richtlijn zonder te veel moeite/moeilijk te moeten gaan doen per oefening/workout etc.

Nee ik hoef niet echt specifiek te gaan trainen op kracht, eerst nu alround en dan komt de rest vanzelf wel. Misschien over een paar weken dat gaan doen even aankijken nog !

Ik ga je volgen brah! :D

Vanmiddag weer lekker getraind, had alleen tijd tekort kwam ik op het laatst achter dus heb besloten leg curl niet te doen jammer maar niets aan te doen.

Squat
Warming up
12x40
12x40
12x40

Bankdrukken
Warming up
10x40
10x40
10x40 ging niet echt lekker iets te weinig concentratie.

BOR excl. EZ-Bar
10x30
10x30
10x30
10x30 vanaf hier verder werken, die 40 van de vorige keer weet ik ook gewoon niet hoe ik daar bijgekomen ben :o

Calf extention machine
10x59
10x59
10x59
10x59 Buurnn

DB curl
12x8 (l) + 12x8 (r)
12x8 (l) + 12x8 (r)
12x8 (l) + 12x8 (r)

Ging lekker alleen jammer van het tijdsgebrek ! Op naar de volgende training, vanavond vroeg slapen 1e rijles morgen spannund. Iemand ervaring met een renault clio 2013 ? Heb daar les in namelijk

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Welkom !

Prima gewichten toch bro, progressie komt vanzelf ;)

Hoe gaat eten?

Prima gewichten toch bro, progressie komt vanzelf ;)

Hoe gaat eten?

Ja komt hopelijk wel ! Eten gaat goed, vandaag alleen gewoon totaal niet had paar uur tussenuur en ging dus naar de mac om de tijd te doden daar redelijk lopen bunkeren en vanavond chinees gehad. Vanaf morgen weer goed eten !

Ja komt hopelijk wel ! Eten gaat goed, vandaag alleen gewoon totaal niet had paar uur tussenuur en ging dus naar de mac om de tijd te doden daar redelijk lopen bunkeren en vanavond chinees gehad. Vanaf morgen weer goed eten !

Cheatdagen moeten er ook zijn;)

Wat zijn je macro's?

Ah ja, ziet er prima uit man! Je zou eventueel je eiwitten nog wat hoger doen als je dat fijn lijkt ;).
Ikzelf houd wel van hoog op eiwit, heb het idee dat ik dan ook gelijk veel cleaner eet haha:D

goede tren en mac en chinees

Goede training gozer en gezien dat je alle reps netjes haalt kun je volgens mij wel verhogen!

BOR's met de Ez-bar heb ik nog nooit van gehoord, maar als het werkt..:rolleyes:

Succes met rijlessen straks! Denk dat het type auto waar je in rijd niet erg veel uitmaakt.:thumbs:

Mooie training! Lekkere reps gemaakt.
Succes met rijlessen :) :thumbs:

Thanks broeders !

Ik pakte de ezbar eerst met bor's op het smalsate stukje maar kwam er dus laatst achter dat dat niet moest, nu ik met de ez bar normale greep deed kwam ik er achter dat dit toch niet wat was dus vanaf volgende keer rechte stang !

---------- Toegevoegd om 07:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:07 ----------

Ah ja, ziet er prima uit man! Je zou eventueel je eiwitten nog wat hoger doen als je dat fijn lijkt ;).
Ikzelf houd wel van hoog op eiwit, heb het idee dat ik dan ook gelijk veel cleaner eet haha:D

Ja denk ook wel dat ik hier iets boven nog kom met nog een glas melk tussendoor e.d.

Nette training. 12 reps op squat? Gewicht omhoog gast :)

Beastmode gaat loggen !

T zal nog niet. Pak maar al 50

Goede training, Ook verstandig gewicht te verhogen maar niet te snel omdat je toch wel een tijdje bezig bent om je form perfect te krijgen.

Succes alvast je eerste rijles!

Goede training, Ook verstandig gewicht te verhogen maar niet te snel omdat je toch wel een tijdje bezig bent om je form perfect te krijgen.

Succes alvast je eerste rijles!

Ja ik houdt als ik een rep range 8-12 heb, 1e training 8 reps 2e 10 reps 3e 12 reps 4e 8 reps +2,5 KG

Ja vanmiddag rijles gehad ging best goed al zeg ik het zelf, mocht gelijk een 80 weg op reed alleen wel telkens te hard maarja ging lekker opzich !

Terug
Naar boven