AndroidHealthClinic

Log

• Topic Starter Topic Starter
Net lekker getreend, heb de training van vrijdag nu gedaan omdat ik geen tijd gehad heb om het eerder te doen :( vanaf vandaag ook begonnen met de lagere reps op de squat !

Squat
Warming up
3x60
3x60
3x60 lightweight baby !

Assisted Pull Ups medium grip
Warming up
10xBW-32
10xBW-32
10xBW-32 ging lekker.

Incline DB Press
10x16 (l) + 10x16 (r)
10x16 (l) + 10x16 (r)
10x16 (l) + 10x16 (r) gaat goed !

Kuiten
Niet kunnen doen, gister bij de wedstrijd wou ik tegen de bal schoppen kwam iemand met gestrekt been noppen naar voor tegen me voet aan, auwa dus..

Lateral Raises
10x6 (l) + 10x6 (r)
10x6 (l) + 10x6 (r)
10x6 (l) + 10x6 (r) heerlijke oefening !

Shrugs
10x20 (l) + 10x20 (r)
10x20 (l) + 10x20 (r)
10x20 (l) + 10x20 (r) laatste met schijven gedaan omdat me broek telkens afzakte door die rubberen DB.

Al met al lekker getreend mooi rustig lekker optijd weg voor broscience gelul :D

Laatst bewerkt:
Lekker bezig :thumb:

Gaat goed hier jongen, waarom doe jij je shrugs afzonderlijk?

Mooie training! Light weight willen wij horen.

Nee gewoon tegelijk hoor ! Vat je het zo op dan? Want dan verander ik dat gewoon in :
10x20
10x20
10x20

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Thanks broski

Gaat goed hier

Vandaag weer wezen trainen ging lekker weer hoor ! Die chinezen beginnen me toch wel de strot uit te komen met dat gepraat in het chinees en dan zit ik dan tussen haha manmanman wat kunnen die snel lullen.

Squat
Warming up
5x60
5x60
5x60 ging weer lekker hoorr !

Benchpress hier ook met 3 en 5 reppers begonnen aangezien dat gewicht ook zielig is, alle gewichten trouwens mja dat komt nog wel !
Warming up
3x50
3x50
3x50 ja ging lekker hoor !

BOR
Warming up
10x37,50
10x37,50
10x37,50
10x37,50 perfecto

Kuiten in leg press
Warming up
20x80
20x80
20x80
20x80 burnnn !

Leg Curl volgende keer in SLDL veranderen..
Warming up
12x66
12x66
12x66

Curls gewicht excl ez bar.
Warming up
10x10
10x10
10x10

Ik zit er best wel over na te denken om per 1 januari, nee geen goede voornemen, om een puur krachtgericht schema te gaan volgen maar mijn voeding schiet er nog wel eens bij in, in het weekend denk ik er eigenlijk helemaal niet aan alleen behalve een kwarkie voor het slapen gaan, omdat het allemaal wennen is en dit gaat daar niet goed samen met een kracht gericht schema heb ik mij laten vertellen.

Wat zeggen jullie hier over ?

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Ik had zelf (met een kleine aanpassing van g-men )het volgende samengesteld.

Dag 1
Power clean 5x3-5
Benchpress 5x4-6
BOR 4x5-7
Ez-curl 3x8-10

Dag2
Deadlift 3x3-5
Front squat 4x6-8
Dips 5xmax
Kuiten 3x15-20

Dag 3
Squats 3x3-5
OHP 3x5-7
Chins ups medium grip 5xmax
DB Press 4x8-10

Er zitten toch 2 isolaties in omdat die anders bijna tot niet aangesproken worden..

Ik zeg raap je ballen bij elkaar een zet een deftig en haalbaar voedingsschema in elkaar.

Wat betreft kracht gericht zou ik voor BB'ing doeleinden nooit echt lang onder de 5 reps traininen.

Maarre zonder dat je voeding op orde is ga je waarschijnlijk wel het jezelf wat lastig maken.

All in or all out ;)

Kuiten in leg press
Warming up
20x80
20x80
20x80
20x80 burnnn !

Know that feel:o

Leg Curl volgende keer in SLDL veranderen..
Warming up
12x66
12x66
12x66

SLDL geweldige oefening, vind zelf de leg curl seated erg k*t. Ik weet niet welke variant jij doet?

Ik zit er best wel over na te denken om per 1 januari, nee geen goede voornemen, om een puur krachtgericht schema te gaan volgen maar mijn voeding schiet er nog wel eens bij in, in het weekend denk ik er eigenlijk helemaal niet aan alleen behalve een kwarkie voor het slapen gaan, omdat het allemaal wennen is en dit gaat daar niet goed samen met een kracht gericht schema heb ik mij laten vertellen.

Wat zeggen jullie hier over ?
Probeer het gewoon kerel! Doe het gewoon een half jaar, houd je progressie bij en kijk wat er gebeurd. Tevens begrijp ik niet wat je bedoeld met "mijn voeding schiet er nog wel eens bij"? Eet je te weinig of te veel?

Ik had zelf (met een kleine aanpassing van g-men )het volgende samengesteld.

Dag 1
Power clean 5x3-5
Benchpress 5x4-6
BOR 4x5-7
Ez-curl 3x8-10

Dag2
Deadlift 3x3-5
Front squat 4x6-8
Dips 5xmax
Kuiten 3x15-20

Dag 3
Squats 3x3-5
OHP 3x5-7
Chins ups medium grip 5xmax
DB Press 4x8-10

Er zitten toch 2 isolaties in omdat die anders bijna tot niet aangesproken worden..
Ziet er oke uit, zorg dat je mobiel blijft.

Succes!

Ik zeg raap je ballen bij elkaar een zet een deftig en haalbaar voedingsschema in elkaar.

Wat betreft kracht gericht zou ik voor BB'ing doeleinden nooit echt lang onder de 5 reps traininen.

Maarre zonder dat je voeding op orde is ga je waarschijnlijk wel het jezelf wat lastig maken.

All in or all out ;)

Ja kijk in het weekend ja dan loop ik de hele dag op de voetbal club en bij vrienden s avonds. Zondag hele dag op de bank liggen en chinees naar binnen werken in de avond.

Voor de rest van de week is het 4 vd 5 dagen wel op orde met af en toe een middag eten dat ik mis. Ik wil eigenlijk ook echt rijst e.d. gaan eten maar ik heb ook ouders die me daar eigenlijk op tegen houden, ze vinden het leuk en aardig dat ik het doe maar ik moet niet "overdrijven" volgens hun..

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Dankje man !

Ik doe de seated variant van de leg curl.

Met mijn voeding bedoel ik dat ik dan te weinig binnenkrijg :(

Ja kijk in het weekend ja dan loop ik de hele dag op de voetbal club en bij vrienden s avonds. Zondag hele dag op de bank liggen en chinees naar binnen werken in de avond.

Voor de rest van de week is het 4 vd 5 dagen wel op orde met af en toe een middag eten dat ik mis. Ik wil eigenlijk ook echt rijst e.d. gaan eten maar ik heb ook ouders die me daar eigenlijk op tegen houden, ze vinden het leuk en aardig dat ik het doe maar ik moet niet "overdrijven" volgens hun..

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Dankje man !

Ik doe de seated variant van de leg curl.

Met mijn voeding bedoel ik dat ik dan te weinig binnenkrijg :(

Moet je echt aan gaan werken man. Dat je niet rijst mag eten vind ik echt bizar. Maar ja, zo zijn ouders nou eenmaal. Want doe je zelf boodschappen? Pak je van je ouders? Of half half.

Seated leg curl heeft wel de beste spieractivatie volgens de EMP studies. Maar is zeker niet verkeerd om is een keer af te wisselen.

En puur kracht?
Ik zou zeggen probeer het uit, ben er zelf niet zo super fan van.

Moet je echt aan gaan werken man. Dat je niet rijst mag eten vind ik echt bizar. Maar ja, zo zijn ouders nou eenmaal. Want doe je zelf boodschappen? Pak je van je ouders? Of half half.

Alles van hun.. kom nu al amper uit met me geld, als ik het doe kunnen ze me toch niets maken eigenlijk maarja.. ik ga er hard over na denken de komende tijd !

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

Seated leg curl heeft wel de beste spieractivatie volgens de EMP studies. Maar is zeker niet verkeerd om is een keer af te wisselen.

En puur kracht?
Ik zou zeggen probeer het uit, ben er zelf niet zo super fan van.

Ik vind de leg curl niet zo fijn voor me knieën eerlijk gezegt..

Pure kracht komt uiteindelijk toch heel goed van pas? Aangezien ik niet voor altijd met 16ers inclines wil gaan doen en banken met 50 kilo..

Standing leg curl in de leg extention is vaak ook wel een optie..

Terug
Naar boven