Fitness Seller

Log

Als je een assisted pull-up machine hebt, zou ik daarmee beginnen het het opbouwen ;)

• Topic Starter Topic Starter
DAG 3, A

Squat
5x20
5x20
5x30
5x40
4x50
3x55

3x5 60

Bankdrukken
5x20
5x20
5x30
3x35

3x5 40

Deadlift
5x40
5x40 begonnen met 10 schijven want losse barbell gaat beetje lastig
5x50
4x60
3x65

3x5 70

Chins toch wel een assisted, weet alleen niet hoeveel KG contragegewicht aangezien er alleen getalletjes op staan :(

15xBW - nummer 9
12xBW - nummer 8 volgende keer vanaf begin nummer 8 pakken

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

K*t, kom er nu net achter dat ik de rol outs ben vergeten.. Vraagje over de planks, dat is gewoon alleen op de onderarmen steunen met een recht lichaam en core aangespannen ?

Laatst bewerkt:
plank idd zo
abdominal-plank.jpg

verder gaat wel prima :thumbs:

Als je maar niet gaat hangen in je onderrug ;)

Oke, door de weeks elke avond even 1 á 2 setjes tot max doen !

En over pullups:

Gewoon zoveel mogelijk doen dat je kan, en daarna negatives erachteraan totdat je je setje vol hebt gemaakt ;). Ik maakte er vrij snel progressie mee

Re: Beastmode gaat loggen !

Mooie training hoor zie dat je ben omgeschakeld naar rippetoe schema. Hoe bevalt het je?

Zoals hier al werd gezegd, als je nog niet zo veel pull-ups kan dan moet je gaan focusen op de negatieven.
Soms pak ik een 4de set met pull-ups waarbij ik me alleen maar op de negatieve richt. Spring ik steeds naar boven en laat ik me rustig zakken.

Zoals hier al werd gezegd, als je nog niet zo veel pull-ups kan dan moet je gaan focusen op de negatieven.
Soms pak ik een 4de set met pull-ups waarbij ik me alleen maar op de negatieve richt. Spring ik steeds naar boven en laat ik me rustig zakken.

Oke, thanks !

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Dag 4, B

Squats
5x20
5x20
5x30
4x50
3x55

3x5 62,5

OHP
5x20
5x20 stang tegen de bek aan hahaha !

3x5 22,5

BOR
5x20
5x20
5x30

3x5 35

Dips
5xBW
4xBW

Ging dikke prima weer ! 1e setje squats ging lastig cocentratie niet top op dat moment, 2e en 3e set ging prima !

Laatst bewerkt:
Gaat het goed hier? Ja gaat goed.
Zet zo door. Squats gaan toch wel leuke gewichten opleveren zie ik.
Ben benieuwd tot hoever je SS kan uitmelken.

Gaat het goed hier? Ja gaat goed.
Zet zo door. Squats gaan toch wel leuke gewichten opleveren zie ik.
Ben benieuwd tot hoever je SS kan uitmelken.

Ja de squat ligt me wel ja ! Weet niet of het door de voetbal komt ofniet, zal er wel deels aan liggen.

Wil eigenlijk zolang mogelijk dit gaan doen en als ik niet meer op 3x5 verder ga komen misschien 3x3 oid gaan doen, even kijken nog hoe het allemaal gaat lopen en niet gaat lopen !

Laatst bewerkt:
Pff veels telang niet meer getraind doordat ze dicht waren, morgen weer knallen !

Deze stond op me Fb :P

F7812608-8DB5-43C3-8893-D8F0B38DC08E_zpsfjgbwyho.jpg

One day you will be ;)
Keep on going man!

Terug
Naar boven