BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Ja ! Dit jaar wordt het knallen geblazen !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja das wel lekker, ik niet jammer genoeg volgende week maar weer gaan dan en dan flink knallen !
Check de site van je gym misschien even, mijn gym was ook met kerst alleen in de ochtend open![]()
Das balen man niet kunnen trainen. Niemand in je buurt met een home gym waar je is zou kunnen en mogen trainen?
Wat houdt liniear in?
Enig idee waardoor je last van je pols hebt?
Had er nog nooit van gehoord 

Wat houdt liniear in?
Enig idee waardoor je last van je pols hebt?
Thanks voor de uitlegHad er nog nooit van gehoord
Ik probeer het zelf ook, alleen had er geen naam voor![]()
Ja had last gekregen doordat iemand de bal schoot en ik uit reactie me hand uitstak en mijn hand naar achter klapte en toen paar dagen er na zonder nagedacht te hebben preacher curl gedaan en schoot het er helemaal in..
---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------
Ja linieare is een geleidelijke lijn omhoog of omlaag, dus elke keer het zelfde. Heb je ook vaak met grafieken.
Bv.
1e jaar 100 omzet
2e jaar 200 omzet
3e jaar 300 omzet
Dus een linieare progressie van 100 omzet per jaar !

Pff balen zeg!
Haha ja ik weet wel wat liniear zelf is, maar niet ''squat liniear'' bijvoorbeeld.
Nu wel.
Beterschap met je pols![]()
Dankje gewoon even niet curlen en dan komt het wel goed denk.
Ja nu ga ik denk 65 pakken op de squat en dan elke training 5 KG erbij op doen..
Week 1 65 KG
Week 2 70 KG
Week 3 75 KG
Week 4 80 KG
Elke training 5 kg is wel veel. Deadlift elke week 5 kg is eventueel haalbaar. Op de squat is 2,5 kg meer een richtlijn.
Hmm oke, dan pak ik op de OHP,bech,squat 2,5KG en op deadlift 5 KG ! Dankje
Ik wilde liever ook elke training 5 kg omhoog, maar als ik dat als doel stel zal ik vaak teleurgesteld worden helaas 
Haha alsjeblieftIk wilde liever ook elke training 5 kg omhoog, maar als ik dat als doel stel zal ik vaak teleurgesteld worden helaas
![]()