Fitness Seller

Log

• Topic Starter Topic Starter
Lekker sterk gozer.
Of het zo werkt met BOR weet ik niet. Geef ja alleen als tip mee dat je niet geforceerd moet overladen ;)

En wat bedoel je daar mee ? Dat ik niet teveel gewicht eraan moet hangen als ik het niet kan handelen ?

---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:15 ----------

5x120 is godverdorie wel een lekker setje man

Ja was echt blij ! Flink rooie kop haha..

Gaat echt goed hier! pr's vliegen rond je oren :thumbup:

Gaat echt goed hier! pr's vliegen rond je oren :thumbup:

Jaa gaat zeker lekker ! Had denk ik wel beter gekunt als ik beter op me voeding had gelet dan nu.. volgende week creatine monohydraat gaat gebruiken en gelijk wat foto's posten, wat omtrekken meten en zelfde doen na de creatine "kuur" :D

Jaa gaat zeker lekker ! Had denk ik wel beter gekunt als ik beter op me voeding had gelet dan nu.. volgende week creatine monohydraat gaat gebruiken en gelijk wat foto's posten, wat omtrekken meten en zelfde doen na de creatine "kuur" :D

Zou dat gewoon niet doen, of dacht je dat je die paar gram extra water gaat merken?

bedoel meer dat opmeten voor en na de 'kuur'

Wil dat sws gaan doen voor mezelf over een tijdje en dacht kan dat net zo goed na die crea ook een keer doen kijken of er veel verschilt ;) moet ik trouwens gewoon door tot die pot op is en dan tijdje niet en dan weer 1 pot ?

Wil dat sws gaan doen voor mezelf over een tijdje en dacht kan dat net zo goed na die crea ook een keer doen kijken of er veel verschilt ;) moet ik trouwens gewoon door tot die pot op is en dan tijdje niet en dan weer 1 pot ?

whatever floats your boat. maakt bijzonder weinig uit aangezien je yearround kan pakken.

18-02

Screenshot_2014-02-19-00-49-34.jpg

Screenshot_2014-02-19-00-49-21.jpg

Miring kcals. Waarom eet je zo verschillig qua kcal?

Lekker hoor die deadlift pr's!!

19-02

Had gehoopt op 3500 niet gehaald jammer genoeg.

Screenshot_2014-02-20-07-55-18.jpg

Screenshot_2014-02-20-07-55-09.jpg

Maak is een vastvoedingsschema. Dat is misschien makkelijker.

Maak is een vastvoedingsschema. Dat is misschien makkelijker.

Nah , Niet echt de behoefte aan.. red me zo ook wel

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

20-02 Upperbody Massa

Incline DB Press
15x12
3x12x16 ging niet goed, kon ze niet echt onder controle houden, komt goed !

Peckdeck
12xnummer 5
2x12x nummer 7
1x5x nummer 7
veel pijn in de schouder, volgende jeer veranderen naar DB Press.

T-Bar Row
12x20
12x30
12x40
12x50
3x12x55

One Arm DB Row
3x12x16

Barbell curl
3x12x20 ging goed zwaar op het eind, lekkere pomp !

Revese Pushdown
15x22,5
10x27,5
3x12x32 dikke pomp !

Goeie training ! Flinke pomp in de Rug,onderarmen,biceps en triceps. Goede training !

Laatst bewerkt:
Niet bang om wat vet aan te zetten, nice :P Die 5000 van de week was een uitschieter denk, of niet? Waar kom je dan gemiddeld op uit per dag?

Niet bang om wat vet aan te zetten, nice :P Die 5000 van de week was een uitschieter denk, of niet? Waar kom je dan gemiddeld op uit per dag?

Ja die 5000 was een uitschietertje. Zal zondag even uitrekenen op hoeveel ik kom gemiddeld.

Vet ja niet echt bang om dat aan te zetten nee, als het maar niet teveel vet wordt :p

Vandaag pot creatine monohydraat van XXL binnnen gekregen. Ben vandaag dus begonnen met een creatine "kuur" zo even wegen en meten en een van deze dagen foto's schieten en kijken of ik veel gegroeit ben na de "kuur"

Ik kwam in een weekje 1-2 kilo aan, en had het idee dat ik iets groter/voller was.

Of ik meer ging tillen weet ik niet meer, en anders denk ik dat dat eerder iets psychologisch was.

Ik kwam in een weekje 1-2 kilo aan, en had het idee dat ik iets groter/voller was.

Of ik meer ging tillen weet ik niet meer, en anders denk ik dat dat eerder iets psychologisch was.

Chill ! Ja weet nu dat me max 5x120 deadlift is, doe setjes 3x5x80 squat zeer zwaar mee en bench 3x5x55 ook zwaar mee. Dus hoop dit wel lekker op te krikken.

Hoop het meest erop dat me kracht er op vooruit gaat, massa is ook meer dan welkom ! :)

Terug
Naar boven