Fitness Seller

Log

• Topic Starter Topic Starter
Zieke deadlift O_O.... 1x150kg was voor mijn knieblessure ook mijn PR.
Ik zie dat ik er dus een rivaal bij heb gevonden... :D

Dank u dank u, je komt er wel weer boven op !

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Erg mooie symmetrie in jouw bovenrug!
maar er moet natuurlijk nog een hoop gebeuren;)
Je bent goed op weg :D
Schouders en traps even goed aanpakken ;)

Thanks ! Ja moet zeker veel gebeuren ja haha

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Lekker bezig man en goed frame om op te bouwen!

Ja gaat goed komen !

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Als jij op 1 dag 3 PR kan neerzetten heb je het dus gewoon de weken ervoor niet geprobeerd :P je kan niet ineens van 120kg max ineens 150kg max doen

Dan is het toch nog steeds een PR ? Als je iets nog nooit gedaan hebt en dan wel is het toch een PR ? Mja PR of niet ben er blij mee ;)

Upperbody

Benchpress
Warming up
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60

BOR
Warming up.
5x60
5x60
5x60

Hammer Pull Ups
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
blij blij blij

Dips
5xBW
5xBW
5xBW

DB Curl
Warming up.
6x12
6x12
6x12
6x12
wil wat meer Mind Mussel Connection gaan werken, dus wat lagere gewichten volgende week.

Goeie tren, erg blij met die BW dips en pullups zat denk ik nog wel meer in.

Lekkere training brah! DB Curl train ik op moment ook op Mind Muscle Connection. Traint gewoon lekkerder naar mijn mening ( persoonlijk ).

Lekkere training brah! DB Curl train ik op moment ook op Mind Muscle Connection. Traint gewoon lekkerder naar mijn mening ( persoonlijk ).

Thanks thanks, ja wil met alles meer MMC gaan werken eigenlijk behalve op de kracht gerichte oefeningen..

Wat doe je daar speciaal voor? M.a.w wat doe je daar voor wat je niet doet wanneer je niet op 'mind muscle connection' traint? (Puur uit nieuwsgierigheid ;))

OT: Mooi aantal reps op de bodyweight oefeningen :cool: Dips zijn denk chest dips bij zo'n station?

Wat doe je daar speciaal voor? M.a.w wat doe je daar voor wat je niet doet wanneer je niet op 'mind muscle connection' traint? (Puur uit nieuwsgierigheid ;))

OT: Mooi aantal reps op de bodyweight oefeningen :cool: Dips zijn denk chest dips bij zo'n station?

Ja ! Anders was het heeel erg zielig als dat tricep dips waren haha

Goeie training gast.
gewicht kan op de bench wel omhoog, zo te zien ;)

goed bezig man

Voor mij houdt het in dat ik gewoon een hele training m'n koppie er bij moet houden.
Nadenken bij elke beweging die je doet en de juiste spieren aanspannen, niet zomaar wat gewichten verplaatsen.
Puur focus op het aanspannen van de spier wat je wilt gaan trainen.

Bankdrukken
Warming up.
5x45
5x45
5x45
lger beginnen en dan weer per training 2,5 erbij..

Squat tussen door gedaan al week oid niet meer gedaan dus wilde hem wel weer even gaan doen.
Warming up.
5x80
5x80
5x80
zat denk ik wel 90 in !

BOR
Warming up.
6x60
6x60
6x60
6x60
ging goed alleen laatste paar reps want minder gecontroleerd..

T-Bar Row supersetted met one arm DB row. gewicht excl stang bij t-bar
Warming up.
8x40 + 8x22
8x40 + 8x22
8x40 + 8x22
8x40 + 8x22
lekkere pomp !

Barbell Curl
10x20
10x20
10x20
pompennn !

Side Raises
Warming up.
15x6
15x6
15x6

Goeie training, op naar woensdag !

netjes, ook die squats, volgende keer als je nog energie over hebt die 90 gewoon ook erbij doen joh

maar waarom weer opnieuw begonnen?

Zijn je presses wat zwakker?
Aangezien je 3x5x45 bencht en 4x4x60 roeit.

Ja presses zijn sws zwakker.. maar normaal bench ik dan 3x5x55/60 nu lager beginnen en lineaire gewicht verhogen door middel van 2.5 per training te verhogen

Gaat goed :thumbup: volgende keer 85kg doen op squats gaat dat easy weer verhogen.

ja maar waarom doe je dat, kun je niet beter je eerdere werkgewicht aanhouden en paar trainingen dat doen ipv in gewicht te zakken?

ja maar waarom doe je dat, kun je niet beter je eerdere werkgewicht aanhouden en paar trainingen dat doen ipv in gewicht te zakken?

Moet nu elke training 2,5 KG erbij doen, kan opzich ook wel 50 doen en dan 2,5 per weer erbij doen.. Als ik telkens op me max 2,5 erbij doe heeft dat ook geen zin.

nee goed maar dat kun je ook niet blijven doen, op een gegeven moment kom je bij een max en dan train je daarop en ga je minder vaak verhogen, ipv 2,5 per training doe je bv 2,5 per week of per 4 trainingen. net hoe goed of slecht het gaat.

Terug
Naar boven