- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekkere training hoor ! Grip trekt vanzelf wel bij, misschien wat zware shrugs toevoege om je grip te verbeteren?
Oh ja, ik kan 3 maanden geen lowerbody doen en je haalt me gewoon in op de DL en squatFML
Nette progressie man, ga zo door![]()
Ben herstellende van knie blessure, ondertussen 2 weken weer benen getraind maar moet grotendeels 3x15 aanhouden wat hard zuigt xD

Lekker bezig beestje !
Lijkt me echt 3x niks om halverwege pulls up te moeten doen man![]()
Uhm dan gaat die 4x15 je niet helpen iig voor massa gedeelte.
Zou zelf aanraden om pullups er gewoon in te houden omdat pulldowns ze niet kunnen vervangen.
Je volgt een UB/LB schema toch ?
Waarom niet dag 1 pull ups als eerste oefening en dag 2 benchpress of andersom natuurlijk.
Zo ben je voor beide grote oefeningen het sterkst omdat het begin van training is.
Om puur op massa te richten zou ik persoonlijk gaan voor andere repranges.
Pak de grote compounds op 3-5 reps (krachtgericht) en 6-10 reps bij de overige oefeningen.
Zou ook bij UB 1 en 2 de volgorde wisselen, je begint 2x met borst en zou beter zijn om 1x met borst en 1x met rug te starten.
Misschien een optie om elke dag een andere hoofdoefening te nemen, bijvoorbeeld
UB 1= benchpress
UB 2= pull ups/lat pulldown
LB 1= squat
LB 2- deadlift
Zo kun je volledig focussen op die oefeningen zonder dat je resultaat inleverd op progressie omdat je vermoeid bent door andere oefeningen.