ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed volume idd, goeie training
Herken wel wat Wendler in je nieuwe schema, beetje zelfde opzet maar andere percentages?

Erg interessant schema. Ik zou dit schema ook wel eens willen proberen. Ik train nu 3.5 jaar is het aan te raden om 4x per week te trainen met dit schema of 3x? Want volgens mij train jij iets korter en beginners kunnen deze frequentie wel aan, maar geld dat ook voor meer gevorderden?
kan ik het gewoon tot poeder stampen en in een bak gooien zodat ik geen rotzooi maak of krijg je dan nog steeds rotzooi ?Goed volume idd, goeie training
Herken wel wat Wendler in je nieuwe schema, beetje zelfde opzet maar andere percentages?
Zeikwijven in je sportschool.
Koop anders van dat vloeibare magnesium, dat spuit je op je hand, wrijf je er een beetje in en dat droogt dan uit. Geeft nooit rotzooi
ze vond dat ik goed bexig was wat natuurlijk leuk was te horen haha
Vloeibaar magnesium gebruik ik ook, prima spul. Wel altijd goed schudden voor gebruik.![]()
Die van fitness sellerGisteren op een andere locatie getraind, allemaal ouwe spullen zag er wel mooi uit powerrackje hartstikke klein haha, was de sportschool van Catherina Witte oud powerlifster die 5 maal nederlands kampioene is geweest als ik het me goed herinnerze vond dat ik goed bexig was wat natuurlijk leuk was te horen haha
Gewichten weet ik allemaal niet meer..
Weet wel squat tot 3x110 gegaan..
Volgende week weer goed trainen met singles, lekker knallen dus en hopen op nog een PR
---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------
Ga dit denk ook halen, welke gebruik je ?

Sprak hij, met groot gevoel voor understatement en viel daarna op dramatisch wijze in stof uiteen......![]()

had ook niet veel tijd om te gaan sporten dus besloten morgen te gaan 

Tymboo;8502860]Wat is het idee achter 1rm's op rows zetten?