magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deadlift sumo stance, toch besloten deze er in te houden omdat ik het fijner vind aanvoelen voor de rug..
1x85
1x92.50
1x100
1x107.50
1x115
1x122.50
1x130
1x137.50
1x145
1x152.50
1x160
0.5x167.50 te vroeg heupen naar voren gegooid..
Squat
1x115 onmeunige spierpijn in me lies en hamstrings niet verder gegaan..
BOR
1x95 vind het niet echt fijn om hier singles op te doen.
Over het algemeen wordt sumo stijl als technisch moeilijker/critischer ervaren dan conventioneel. Geef het de tijd om er aan te wennen.
Denk dat het ook te maken heeft met het feit dat je bij conv. deadlift nog wel redelijk door kan trekken met een gare techniek terwijl je bij een sumo deadlift de bar gewoon niet van de krijgt, wanneer je techniek niet goed is.
Lekker bezig man! Moet zelf die sumo ook nog is proberen, gewoon nog nooit gedaan. Merk je trouwens niks aan vermoeidheid van je training van gisteren als je vandaag weer dezelfde oefeningen pakt?

Ik weet niet precies hoe veel pull ups je kan. Maar ik doe zelf 3 sets tot falen, zodra ik drie sets boven de 10 reps uit kom ga ik gewicht toevoegen zodat ik weer tussen de 6 - 8 reps kom per set.
---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------
Als je niet verder komt in reps, probeer dan de tijd (rust) te verkorten tussen de sets, ook dat is winst.

Over het algemeen wordt sumo stijl als technisch moeilijker/critischer ervaren dan conventioneel. Geef het de tijd om er aan te wennen.
Dat ga ik ook zeker doen, ga hier denk ik veel meer uithalen en fijner voor me onderrug
Je bent ook wel errug hard gegaan op de squats, dan is wat terugslag onvermijdelijk.
Woensdag avond een erg zware voetbalwedstrijd gehad waar ik erg veel gelopen heb en veel fysieke duels aan moest gaan, daar kwam het door.. Uithoudingsvermogen in de benen komen nu we lekker van pas
Dat kan het geval zijn.
Gooi de rep-range wat omhoog anders. Optie: week 1 sets van 7 reps, week 2 sets van 5, week 3 sets van 3
Goeie optie, ga ik doen !!
Je klinkt een beetje vermoeid na al die PR dagen.
Sla anders even een training over en/of doe een paar trainingen extra rustig aan. (ga dan bijvoorbeeld met je sets niet hoger dan 70-80%1RM, beetje deloaden zeg maar)
Niet nodig IMO, bench 1RM ligt op 80 en doe hem na de OHP dus lag daar aan.. Zaterdag morgen weer een training, ga hem voor OHP nu doen
Ik zou hier dezelfde suggestie willen doen als bij de row. Er zijn veel mensen die bij de pull/row bewegingen beter gaan op wat meer reps per set.
Ja, komt door al die singles denk ik. Nooit eerder gezien. Singles op BOR lijkt mij ook niet fijn, ga je alleen maar met je rug bewgen om hem toch nog omhoog te werken.
Denk dat het ook te maken heeft met het feit dat je bij conv. deadlift nog wel redelijk door kan trekken met een gare techniek terwijl je bij een sumo deadlift de bar gewoon niet van de krijgt, wanneer je techniek niet goed is.

Onderbroek gescheurt tijdens het squatten afgelopen maandag![]()

De t*ring, no brakes on the squat/deadlift gains hier
Ik zag wel dat je iets hoger volume voor rug wilde draaien, maar waarom precies 7?![]()

moest 7,5 elke set bij en heb 5 gedaan..
Misselijk en nog goede deadlift neerzetten..
Wat scheelt er bij de OHP? Pijn in je schouders of..?