Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
G
Begint onderhand saai te worden om te zeggen, maar de training ziet er weer lekker (en zwaar) uit.
Zwaar jelly op die stats!

Zeker lekker dat die deadlift nu wel goed ging!
Je doet nu al zolang hetzelfde schema, en dan vergeet je je bench?![]()
Voor de lezer is het denk ik ok niet heel erg leuk nee, maar ik vind dit schema echt leuk om te doen en heb nog nooit een schema zo lang volgehouden![]()

Hoe zou dat nou toch kunnen?
Hopelijk leer je hier ook van dat een schema pas laat zien wat het op kan leveren als je het ook lang genoeg de kans geeft.
Dat om de 4 weken het 'hele schema' omgooien is eigenlijk ook het domste wat je vaak kunt doen!
Ook goed om te zien dat je na het doen van 5-jes, je je verheugd op triples, na een week triples zin hebt in singles en daarna weer in setjes van 5.
Een schema zoals dit zit zodanig in elkaar, dat het je voortdurend blijft motiveren....

Nette training man! Ging er iets niet goed bij je laatste set squats of had je gewoon je dag niet?

http://www.youtube.com/watch?v=nlPE49zlez4
Voor het geval je geen spotter hebt, of een waardeloze spotter![]()

B]Squat[/B] toen ik 85 was kwam ik er achter dat ik verkeerd aan het laden was![]()

Weet nier zeker of ik ook nog 75 heb gedaan maar volgens mij wel

.Training is geen 'rocket science', maar jij hebt toch zeker ook geen hogere wiskunde nodig om correct te laden?![]()
Let ff goed op knakker
Ja moest eerst telkens 5 elke set erbij doen dus dat heb ik nog wel eens in me hoofd..
Hij weet niet zeker of hij zijn PR heeft verbeterd, maar hij dénkt van wel
80 is PR haha wel VPR denk ik
Genoeg azijnzuurzeikerij, gaat nog steeds lekker ziet ik!
Ja gaat zeker lekker benieuwd wat de singles week gaat opleveren![]()