- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Heel erg bedankt voor de tijd die je hier in hebt gestoken en het maken van dit leuke schema ! Ik ga hier hopenlijk flink op gainen, die front raises veranderen in leg curls dus? Wat drinkt jij eigenlijk tussen door, water of iets?
no problem..

Workout dagen -> Liter melk tijdens workout + Liter melk over de dag verspreid + 800ml melk van shakes + liter water
Non-workout dagen -> Liter melk over de dag verspreid + 800ml van shakes + 2 liter water.
Ja ik drink melk tijdens de workout, geen water.. ik zit tijdens workout dagen op 4500kcal, en eten vind ik irritant. Ik kan het e.e.a. niet eten vanwege een gevoelig darmstelsel, dus dan maar supplementeren tijdens de workout.
p.s. alle melk is verse volle melk
Heel erg bedankt voor de tijd die je hier in hebt gestoken en het maken van dit leuke schema ! Ik ga hier hopenlijk flink op gainen, die front raises veranderen in leg curls dus? Wat drinkt jij eigenlijk tussen door, water of iets?
Dit is eventueel een optie, en dan inderdaad 2-3x8-12 leg curls.
Want voorkant schouder wordt echt nooit 'onder' gestimuleerd, dat is echt een spiergroep die bij héél veel mensen voor loopt.
De Hamstrings zijn daarintegen een spiergroep die vaak het nakijken krijgt, evenals kuiten.

! Dan zou ik maandag wel even de bent over row en bench press omwisselen van plek, aangezien front raises en de BP nogal overlappen.
even de stang gewogen, kwam uit op 15 kilo dus dan weet ik dat ook weer