- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training
En ik zou dan liever squats in dip station doen dan in de smith. Mocht dat echt niet kunnen dan kun je altijd nog leg press en lunges doen en hopen dat er snel een squatrek komt. Trouwens ik squat zelf ook niet, focus voornamelijk op leg press en mn benen zijn toch prima gegroeid (ong 20cm in 1.5 jaar tijd). Dus je hoeft er niet over in te zitten als je niet kunt squatten![]()
Erg mooie training gozer!
Mooi dat je hier en daar nog over had..kun je volgende keer verzwaren![]()
Moeilijk te zeggen! Losse squats hebben binnen een dergelijk trainingsprogramma wel de voorkeur..dus misschien even een spotter erbij vragen?Dank ! Volgende keer zeker verzwaren. wat zeg jij, smith of dipstation met de kans dat het niet goed gaat ?
Hmm dus gewoon weer dip station doen? Ben zo bang dat dat niet goed gaat en alles om dondert..

Haha nee een spotter is geen mogelijkeheid, mensen zijn aardig maar zeggen niet van ja wil wel bij squats spotten. Doe het wel zelf dan, dip station gebruiken binnenkort gaat me broerttje dan lukt het wel. Ga als mijn contract afgelopen is naar andere gym waar wel een rack is.
Knowthatfeel, ik moet ook steeds squats doen in het dipstation. 'Gelukkig' ben ik klein en vormt dat geen onoverkomelijk probleem.
Maar pepper thy angus, squats in rack voelen zoveel beter aan. Mijn PR steeg met 5 kilo![]()
(van de smithmachine overigens)

Vandaag met het nieuwe schema begonnen dat Kaluro opgesteld heeft, toppie ! Snel klaar en ook nog goed getreent !
goed bezig!Ziet er goed uit kerel! Heb je die squats vanaf de grond moeten cleanen of begrijp ik dat verkeerd?

Ff gluren bij je log, zie dat je nog aan het aftasten bent met trainen en voeding.
Ik zie dat er al aardig verschillende adviezen op je afgevuurd zijn, kijk wat voor jou het beste werkt.
Ik heb maar twee adviezen voor je:
techniek van oefeningen is belangrijker als het gewicht
houd voor je voeding een ratio 85/15 aan als het gaat om onbewerkt/bewerkte voeding dan houd je het langer uit met een schema en krijg je ook geen last van vreet aanvallen.