BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Zelf je keuze daarin maken, ik gaf slechts mijn (enigszins onderbouwde) mening.....
Ik blijf ze denk ik gebruiken bij de zwaarste set
Klinkt als een triceps 'probleem'.
Dacht ik al
Goed, rustig aan.
Ja niet forceren, had laatst ook last van Hamstring
Verstandig.
Volgende keer weer beter, je bent ook wel erg hard gegaan de laatste tijd.
Na al die voorspoed komt onvermijdelijk de man met de hamer langs en die beukt je weer even terug op je plek in de realiteit, want ook gij zijt maar een mensch.
Verder niet druk om maken, hoort er gewoon bij!
Ja zat er ook wel aan te komen
Je kan natuurlijk -net zoals met de push press- de normale sets afsluiten met 1 a 2 extra sets floor of board presses.
Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat er voorlopig betere winst valt te behalen als je in je komende week van vijfjes en drietjes (en daarna natuurlijk ook de singles) je extra gaat focussen op:
- Perfecte techniek
- Maximaal explosieve en versnellende uitvoering. (zoals ik al eerder aangaf)
- Weer extra controle op het tijdig stoppen van de oefening, dus zodra je merkt dat de beweging te traag en slordig wordt.
Dus eerst weer even terug naar strikte toepassing van de basisregels....
''Weakspot therapy", d.w.z. het uitgebreid doen van allerlei assisterende activiteiten wil ik nog even voor later bewaren bij je.
Ik ben namelijk bang dat het een beetje te veel van alles gaat worden, waardoor je de focus op waar het op dit moment om gaat dreigt te verliezen.
Dat is een van de grootste valkuilen: Je gaat zo vreselijk veel extra dingen doen met het idee dat je jezelf daarmee helpt, terwijl dan eigenlijk het tegenovergestelde gebeurt.
Ja techniek is zeker een aandachts punt, volgende week 5 reps dan is het wat makkelijker om techniek te werken dan op singles. Nu ook al zoveel mogelijk naar hand positie kijkende daar het ligt het probleem denk ik, zou ook misschien op een dinsdag of vrijdag 3x5 close grip benchpress doen om triceps sterker te maken of is dit niet verstandig ?
.

morgen maar even kijken of ik morgen wel kan gaan deadliften..