BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Erg leerzaam !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, da's een goeie vraag.
Strikt noodzakelijk zijn ze misschien niet zozeer, maar ik vind het zelf heerlijke oefeningen om te doen.
Daarnaast ken ik géén andere oefeningen die met name de hogere delen van de erectoren van de rug zo goed ontwikkelen.
Bij mij lopen die als 2 'dijkjes' naast mijn ruggengraat vanaf de onderrug tot aan het punt waar ze verdwijnen onder de traps.
Ook zijn met name hang cleans/snatches en high pulls zeer effectief voor het ontwikkelen van de traps.
Het is helemaal geen probleem om hier wat mee te experimenteren.
De basis compounds doe je gewoon standaard zoals 'het hoort' en verder heb je alle tijd en ruimte om uit te zoeken wat je prettig vindt qua assistance.

Haha, niets bijzonders hoor.
Een veertiger van tussen de 115 en 120kg (+buikje en zadeltassen dus) die wat sterker is dan zijn gemiddelde leeftijdsgenoten.
Zeker niet beachproof in ieder geval, maar dat interesseert me eigenlijk geen hol.
Je ziet diegenen die geen kaas hebben gegeten van training (en beoordelen van een musculaire fysiek) altijd zo naar me kijken van:
"Is hij nou wel of niet gewoon alleen maar een verschrikkelijke vetz*k, of is dat ook wat anders wat ik zie bollen onder zijn kleren"![]()

kwam omhoog en tikte tegen het squatrack aan waar de barbell ingelegd moet worden, stang flikkert van me af vinger half onder de schijven beetje zere duim en stuk vel van me wijsvinger af gelukkig goed vanaf gekomen had ook erger af kunnen lopen 
Hoe lang train je al? Aan je kennis van zaken te zien al behoorlijk lang.
vandaag voor de training de hang cleans en snatch high pulls geoefend, denk dat het wel redelijk goed al goed alleen kom soms iets te veel op mijn tenen terug met cleans dus wat breder gaan staan en dan gebeurt het haast niet meer. morgen voor de training ook nog goed wat sets pakken op hang cleans en snatch high pulls feels good
ik heb 3 mooiste dames misshien wel in mijn leven gezien vandaag in de gym, perfect koppie cuppie C volle dikke kont HNNGGHH heerlijk.
wel klein ongelukje gebeurt tijdens het squattenkwam omhoog en tikte tegen het squatrack aan waar de barbell ingelegd moet worden, stang flikkert van me af vinger half onder de schijven beetje zere duim en stuk vel van me wijsvinger af gelukkig goed vanaf gekomen had ook erger af kunnen lopen
![]()
ik heb 3 mooiste dames misshien wel in mijn leven gezien vandaag in de gym, perfect koppie cuppie C volle dikke kont HNNGGHH heerlijk.

Ik wil de high pulls ook wel eens proberen. Denk dat ik deze het beste op m'n upper back dag doen?
En mooie dames is altijd fijn! Naast mij begon er eentje te squatten vandaag met zo'n veel te kort en te los broekje. Made allll kinds of gains
Ik zie hier toch wel een duidelijk causaal verband tussen beide gebeurtenissen!![]()

ja denk het wel, je voelt het goed in je boven rug ja !
ja heerlijk die dames, 1 van die 3 had ook zon kort broekje aan wat los was en ging glute/ham raises doen en ik zat er naast lex extentions te pompen heerlijk !

Lang, heel lang, misschien al wel te lang, in ieder geval al sinds 'big brother is watching you'.
Ik zal het (als eerste oefening) eens proberen volgende week!
Ik heb altijd de neiging om ook HHNNNGG te zeggen wanneer ik dat soort dingen zie en het is me ook al eens gebeurt dat ik gewoon m'n mp3 in had en het er zomaar uit floepte![]()

ahhaha, had ik laatst ook wilde een 18 kilo dumbbell pakken toen kwam er zo'n gangsterste naar me toe en zei is van mij dus ik liet hem weer vallen en zei wat weet niet meer precies wat maar wilde het eigenlijk helemaal niet zeggen floepte er gewoon uit ahah..

Ik vier dit jaar mijn 30-jarig jubileum!
****k
Nee, nooit. Als alles meezit kun je verwachten dat ik mezelf al deadliftend mijn kist in trek.
wat zij je stats nu dan ?
Nope, behalve dan de levenslange wedstrijd met mijzelf.
BB als sport vind ik helemaal niets.
Wel heb ik ooit in 1986/87 een tijdje powerliften gedaan bij SSS, maar ik vond het niet leuk, saai eigenlijk en ik werd ook niet goed van de AAS cultuur die daar toen sterk in opkomst was.
ja was laatst in gesprek met Catherine de Witte ofzo, zij woont op texel. zat in sterkste team van nederland 5x Nederlands kampioene e.d. die zei dat ook wel. Maaar ze zei ook dat er bonden zijn die er op controleren
Strongman en highland games vind ik vreselijk leuk om naar te kijken, maar te vermoeiend om zelf aan mee te doen.
ahhaha
Say WUT
ja leipo, probeerde ook telkens boos te kijken lukye hem alleen niet zo goed![]()

)Die high pulls hebben me wel flinke spierpijn gegeven![]()
Schema ziet er goed uit! Alleen kun je niet beter de incline DB press vóór de CGBP doen, aangezien de triceps na de CGBP al aardig gaar zijn. Dan moet je daarna nog een press uitvoeren?
Het is de bedoeling om sterker te worden op bench, en CGBP zal dit beter versterken dan dr incline press. Daarom staat CGBP eerder dan de incline press