MuscleMeat

Log

Als ik me schouder rechter schouder wat schuin naar boven doe naar de buitenkant voel ik een steek in me front delt.. denk dat het door de high pulls komt omdat ik nog paar filmpjes bekeken had en hield de barbell te ver van me af

Dat zou idd dan de oorzaak wel kunnen zijn, doe je rotator cuff oefeningen voor je training?

Ai, klote man! Spiroflor erop smeren werkte bij mij deels, en natuurlijk rust gunnen.. ;)

Nee, vandaag toevallig wel tussen de setjes van het banken door wat rotator cuff oefeningen

Het zou nooit kwaad kunnen ze misschien toch eens te doen, kost je max 5-10 minuten en kan je schouders op de lange termijn redden.

Wanneer begin je trouwens bij Club?

• Topic Starter Topic Starter
Ai, klote man! Spiroflor erop smeren werkte bij mij deels, en natuurlijk rust gunnen.. ;)

Ja kijk morgen even hoe het gaat, woensfag pas weer upperbody dus heb nog even de tijd om te herstellen is vaak wel snel over bij me

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Het zou nooit kwaad kunnen ze misschien toch eens te doen, kost je max 5-10 minuten en kan je schouders op de lange termijn redden.

Wanneer begin je trouwens bij Club?

Ja kan dat dan ook maar beter gaan doen ja, elke trainingsdag of alleen upperbody ?

Ik kan tot 8 juli hier nog sporten, maar wanneer ik loon heb zal tussen 1 en 4 juli ongeveer zijn stap ik over :) had nog op site gekeken maar zr vragen gewoon 35 euro inschrijfkosten :eek: even kijken hoe ik dat ga doen dan haha

Ja kijk morgen even hoe het gaat, woensfag pas weer upperbody dus heb nog even de tijd om te herstellen is vaak wel snel over bij me

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Ja kan dat dan ook maar beter gaan doen ja, elke trainingsdag of alleen upperbody ?

Ik kan tot 8 juli hier nog sporten, maar wanneer ik loon heb zal tussen 1 en 4 juli ongeveer zijn stap ik over :) had nog op site gekeken maar zr vragen gewoon 35 euro inschrijfkosten :eek: even kijken hoe ik dat ga doen dan haha

Ja je hebt nét de actie gemist dat je geen inschrijfkosten hoeft te betalen helaas

Ja je hebt nét de actie gemist dat je geen inschrijfkosten hoeft te betalen helaas

Ah balen, moet je dat dan direct betalen of wordt het bij de volgende maand afgeschreven ?

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Misschien dat ik juli nog op de kaart van me broertje ga sporten bij f4f, augustus ben ik nog op vakantie bijna de hele maand en als ik dan terug kom de 22 augustus ga ik me aanmelden bij clubfit.. even over na denken nog

Ah balen, moet je dat dan direct betalen of wordt het bij de volgende maand afgeschreven ?

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Misschien dat ik juli nog op de kaart van me broertje ga sporten bij f4f, augustus ben ik nog op vakantie bijna de hele maand en als ik dan terug kom de 22 augustus ga ik me aanmelden bij clubfit.. even over na denken nog

Volgens mij kun je gewoon aangeven dat het de maand erop afgeschreven wordt

Laatst bewerkt:
goede log. interessante discussies en nette progressie, in.

goede log. interessante discussies en nette progressie, in.

Welkom welkom ! Hoop dat er nog veel kracht en massa gegained mag worden ! Morgen even wegen in de gym

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Besloten om toch weer via myfitnesspall bij te houden hoeveel ik eet, wil elke dag minstens 3000 kcal naar binnen hebben gekregen en wil opzich wel hoog ik KH zitten...

Eerst 5 á 10 minuten rotator cuff oefeningen gedaan.
hang clean
3x50
3x50
3x50
3x50
3x60 ging goed

Squat
3x80
3x87.50
3x95
3x102.50
3x110
3x117.50
3x125
Wilde me dat wrappeb voor volgende set, komt instructeurtje naar me toe dat ik schoenen aan moest doen :( dus gestopt kan niet zwaar squatten op deze schoenen

Totaal = 21 reps

Front squat
6x60
8x60
8x60
6x60 laatste set pauzed, zon 2 á 3 seconden.

Stiff Legged Deadlift
60x12
60x12
60x12
80x8 alles op gevoel gedaan, voelde erg goed

walking lunges gewicht per hand
12x24 stappen
12x24 stappen
12x24 stappen
20x20 stappen, echt een yop oefening ook onderin eventjes samenknijpen. Voel het echt overal, quads hams glutes en kuiten

leg extention
91x12
91x12
91x12
109x12 alles eventjes vasthouden bovenin

staande kuiten in smith gewicht alleen schijven
70x14
40x18
40x16
40x18 zaten compleet vol, heerlijk 2 boven in vast 2 naar beneden en 2 onderin vast

Laatst bewerkt:
Squat
3x80
3x87.50
3x95
3x102.50
3x110
3x117.50
3x125
Wilde me dat wrappeb voor volgende set, komt instructeurtje naar me toe dat ik schoenen aan moest doen :( dus gestopt kan niet zwaar squatten op deze schoenen

Totaal = 21 reps

Dat gebeurt gelukkig bij ons niet. Ik squat, lunge, deadlift altijd op sokken en geen haan die er naar kraait.

Dat gebeurt gelukkig bij ons niet. Ik squat, lunge, deadlift altijd op sokken en geen haan die er naar kraait.

Das mooi om te horen, normaal zeurden ze er ook niet over maae nu 2x achter elkaar vrijdag ook al toen ik stiff legged deadlift deed

Vervelende instructeur heb jij :p

Waarom zou je niet zonder schoenen aan mogen sporten? Hygiëne?
Maar wel weer wat meer volume in vergelijking met je andere trainingen zo te zien.

Terug
Naar boven