- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rotator cuff oefeningen voor elke training of alleen ub trainingen? merk zelf namelijk ook dat ik steeds vaker last krijg van schouder
Ik ga ze vanaf nu elke trainingsdag doen, even paar minuten
Komt der bijna aan, moet nog 2 oefeningen en dan ben ik klaar en dan zal ik hem uittypen
leg die mobiel weg noobdit heb ik net van dieaphi gekregen. lees het eens door zou ik zeggen.
http://www.liftbigeatbig.com/2014/03/thoracic-mechanics-ditching-quasimodo.html

OHP en Push Press in 1 training, moet killing zijnWaarom pak je Push Press er nog bij? Helpt dat om lockout te trainen?
dit heb ik net van dieaphi gekregen. lees het eens door zou ik zeggen.
http://www.liftbigeatbig.com/2014/03/thoracic-mechanics-ditching-quasimodo.html

V Bar row gewicht is alleen schijven
10x100
8x110
8x100
6x100 --->6x80---> 8x60
Cable straight bar curl
Weet reps, sets en gewicht niet meer

Pffft, weer zo'n ADHD stakker met een twitter-mind, tssss.
Focus maaaaannnn, als je echt geconcentreerd bezig bent bestaat 'saai' niet in het moment zelf.
Hoe zei Qui-Gon Jinn het ook alweer? Your focus determines your reality.
zit er ook niet constant op hoor, maar tussen sommige sets wel zoals curls en flyes
Je gaat nog steeds lekker!
ja voelde goed aan
Denk om het gewicht en de vorm daarbij.
Voordat je het weet voeg je zoveel gewicht toe dat het geen row meer is, maar een f**k-and-Shrug the bar.
het was geen perfecte vorm meer, maar nog zo goed dat ik me rug erg goed voelde. Vind eigenlijk wel fijn hier wat smijtwerk van te maken
lekker boeiend ook.![]()

als ze maar gebeureuh
Morgen weer even LB training knallen !!
Zit ook te denken om squat schoenen te halen, weet alleen nog welke ik wil gaan halen. De adipowers vallen sowieso af, dje zijn me veels te duur![]()
Mirin' pull-ups zonder assistance, hoeveel kun je achter elkaar aan?
Sterke push-press ook!
Zit je serieus op je mobiel onder je training?
Leer dat ding is weg te leggen. Sinds ik mijn mobiel minder gebruik, op school, werk etc., gebeurt alles veel sneller.
Omdat Tom Platz het in de nieuwe video met Hoffman toevallig had over hoe squat schoenen voordeel opleveren tijdens het squatten. Hij durfde zelfs te beweren dat je quads hierdoor sneller zullen groeien.
Heb je die link ervan zo bij de hand? Maar de reden dat ik oly shoes wil halen is omdat dat toch fijner voor de squat is. Maar volgens mij heb ik nog een paar schoenen die ook een iets verhoogde hak hebben maar waarschijnlijk niet genoeg..