AndroidHealthClinic

Log

rotator cuff oefeningen voor elke training of alleen ub trainingen? merk zelf namelijk ook dat ik steeds vaker last krijg van schouder

Waar blijft die training van vandaag??

• Topic Starter Topic Starter

Zal ik straks eens even lezen ! Thanks voot de link

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Niet DBBen onder je tren! :mad: leg die mobiel weg noob

Anders is het zo saai tussen de sets door :(

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

OHP
3x30
3x32.50
3x35
3x37.50
3x40
3x42.50
3x45

Totaal = 21 reps

Pullups
Onmeunig veel sets gemaakt, ben hier echt sterkee op geworden ! Nog 3 sets waarbij ik elke keer dat ik omhoog was de grip verbreed en wanneer ik op het breedste was weer stapjes terug, killing dat !

PushPress
3x60
3x60
3x50
3x55
3x55 feels goodd

V Bar row gewicht is alleen schijven
10x100
8x110
8x100
6x100 --->6x80---> 8x60

V Bar Pulldown
54x11
50x11
50x11
50x10

side raises
8x12
8x12
8x10

Crossover High Pulley
18x12
18x12
23x9

Crossover Low pulley
14x10
14x10
9x12
9x12

Cable straight bar curl
Weet reps, sets en gewicht niet meer

OHP en Push Press in 1 training, moet killing zijn :p Waarom pak je Push Press er nog bij? Helpt dat om lockout te trainen?

OHP en Push Press in 1 training, moet killing zijn :p Waarom pak je Push Press er nog bij? Helpt dat om lockout te trainen?

Versterken van het bovenste gedeelte van de lift..

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Net even door gelezen denk dat ik zeker een paar van die oefeningen erin ga gooien in me circuit

Laatst bewerkt:
Vanfaag even lekker rustdagje flinke spierpijn in me upper hams en glutes

Anders is het zo saai tussen de sets door :(

Pffft, weer zo'n ADHD stakker met een twitter-mind, tssss. :mad:

Focus maaaaannnn, als je echt geconcentreerd bezig bent bestaat 'saai' niet in het moment zelf.

Hoe zei Qui-Gon Jinn het ook alweer? Your focus determines your reality. :cool:

PushPress
3x60
3x60
3x50
3x55
3x55 feels goodd

Je gaat nog steeds lekker!

V Bar row gewicht is alleen schijven
10x100
8x110
8x100
6x100 --->6x80---> 8x60

Denk om het gewicht en de vorm daarbij.
Voordat je het weet voeg je zoveel gewicht toe dat het geen row meer is, maar een f**k-and-Shrug the bar.

Cable straight bar curl
Weet reps, sets en gewicht niet meer

lekker boeiend ook. :D

Pffft, weer zo'n ADHD stakker met een twitter-mind, tssss. :mad:

Focus maaaaannnn, als je echt geconcentreerd bezig bent bestaat 'saai' niet in het moment zelf.

Hoe zei Qui-Gon Jinn het ook alweer? Your focus determines your reality. :cool:

zit er ook niet constant op hoor, maar tussen sommige sets wel zoals curls en flyes
Je gaat nog steeds lekker!

ja voelde goed aan

Denk om het gewicht en de vorm daarbij.
Voordat je het weet voeg je zoveel gewicht toe dat het geen row meer is, maar een f**k-and-Shrug the bar.

het was geen perfecte vorm meer, maar nog zo goed dat ik me rug erg goed voelde. Vind eigenlijk wel fijn hier wat smijtwerk van te maken :o

lekker boeiend ook. :D

als ze maar gebeureuh

Morgen weer even LB training knallen !!

Zit ook te denken om squat schoenen te halen, weet alleen nog welke ik wil gaan halen. De adipowers vallen sowieso af, dje zijn me veels te duur :p

als ze maar gebeureuh

Morgen weer even LB training knallen !!

Zit ook te denken om squat schoenen te halen, weet alleen nog welke ik wil gaan halen. De adipowers vallen sowieso af, dje zijn me veels te duur :p

Toevallig omdat je de Tom Platz video hebt gezien?

Mirin' pull-ups zonder assistance, hoeveel kun je achter elkaar aan?

Sterke push-press ook!

Mirin' pull-ups zonder assistance, hoeveel kun je achter elkaar aan?

Sterke push-press ook!

Denk dat ik de onderhandse pullups zo'n 15x achter elkaar doen en overhands 10x oid. Volgende training eens kijken

Vond die overhands pullups dat ik steeda wijder en toen weer smaller ging erg fijn

Zit je serieus op je mobiel onder je training?
Leer dat ding is weg te leggen. Sinds ik mijn mobiel minder gebruik, op school, werk etc., gebeurt alles veel sneller.

Zit je serieus op je mobiel onder je training?
Leer dat ding is weg te leggen. Sinds ik mijn mobiel minder gebruik, op school, werk etc., gebeurt alles veel sneller.

Ik zit er amper op hoor, tussen wat lichte setjes zit er eens op. Maar tussen elke set door schrijf ik wel even op wat ik getild heb.

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Omdat Tom Platz het in de nieuwe video met Hoffman toevallig had over hoe squat schoenen voordeel opleveren tijdens het squatten. Hij durfde zelfs te beweren dat je quads hierdoor sneller zullen groeien.

Heb je die link ervan zo bij de hand? Maar de reden dat ik oly shoes wil halen is omdat dat toch fijner voor de squat is. Maar volgens mij heb ik nog een paar schoenen die ook een iets verhoogde hak hebben maar waarschijnlijk niet genoeg..

Terug
Naar boven