BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Wel leuk voor wanneer je een keer wat tijd te doden hebt!
http://clips.team-andro.com/watch/7...n-zitat-david-doyouevensquat-rs-sexualhealing
Ga hem zo direct kijken !
---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------
Vandaag weer training er op zitten, ging niet heel geweldig.. deadlift form is ineens heel slecht al laatste tijd zo dus vanaf nu alleen nog maar setjes met 60 doen voor techniek hopen in juli dat Danny mij veel tips en tops kan geven voor mijn deadlift.. weet ook nou niet precies of ik nou convidentional deadlift of de sumo moet gaan doen
Heb ook naar 3 oefeningen kunnen doen omdat alles bezet was en ze met groepjes waren..
Morgen weer UB knallen kijken of ik 85 ga drukken op de bench
---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------
Zit nu op een uur bij die film van Tom Platz en David Hoffman, zeer leerzame film voor iedereen aan te raden ! Hij heeft vast een hel van een training erop zitten als die klaar is met benen 2 sets met 50 reps
heb nu echt zin om naar clubfit te komen, flink wat hacksquats doen
---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------
Ik ga nog meer filmpjes van Tom Platz opzoeken, vind hem echt een vette vent met veel verstand van zaken en een leuke wijze van denken qua oefeningen e.d.
Laatst bewerkt: