Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja lijkt wel keer leuk, denk dat beste is om ClubFit te pakken, danny en ik zitten er al en MikieB dicht in de buuet
---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------
Haha dankje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

totdat er weer een mooie dame binnen kwam lopen 
Was op een gegeven moment helemaal alleen in de zaaltotdat er weer een mooie dame binnen kwam lopen
![]()

Was dezelfde als gisteren, ze zat telkens heel stiekem te kijken ahha

Ik moet tóch maar weer iéts later gaan trainen, kan haar niet steeds missen![]()
ben je er morgen weer ?Haha, ze kwam half uurtje fzo nadat jij weg gingben je er morgen weer ?

Nondeju, had ik eindelijk een degelijke chest pump
Jaaa morgen onderrug, hamstrings en kuiten![]()

Morgen lowerbody voor mij
Haha was nog een volwassen man, indo denk ik die was die chest press machine full stack aan het doen met 1 hand![]()
Hoezo heb je eigenlijk altijd een belt om ?
En wat vind je van Roid Rage ? Ik moet nog steeds een PWO halen mijne is alweer een tijdje op![]()
Lopen flink wat beesten rond ja!
Eigenlijk geen echte goed onderbouwde reden voor de belt. Vind het prettig zitten en het helpt me eraan herinneren dat ik mn core strak moet houden.
Haal roid rage maar, voor mij tot nu toe de beste pre op de huidige markt
dan nog maar even zonder PWO doenJa wilde hem al heel graag halen, even nog wachten op wat centen want clubfit schrijft de 15e ook 60 eurie van me rekening afdan nog maar even zonder PWO doen
1 zo'n donkere instructeur is ook een beste buffel
Die instructeur is Kin Mitchell. Google maar.
Die is al rond de 50 jaar en heeft mee gedaan met de mr universe
Heb ook de pullover geprobeerd voor de borst maar vind hem niet wat voelde hem alleen in me lats..

Was op een gegeven moment helemaal alleen in de zaaltotdat er weer een mooie dame binnen kwam lopen
![]()

Flink volume man ! En splitt squats zijn echt killer idd![]()
Dat was het zeker, die MTUT reps zijn ook echt killing !