Fitness Seller

Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
wat is precies het doel van die pre exhaust? voorvermoeien zodat je de rest van de training al vermoeid bent? ik niet snap

Zodat je die spier al voelt, en hem zo beter kunt aanspreken tijdens andere oefeningen.

Whoehoeeee 1000e post in me loggg !

Zodat je die spier al voelt, en hem zo beter kunt aanspreken tijdens andere oefeningen.

Whoehoeeee 1000e post in me loggg !

is het dan niet zo dat je met bijvoorbeeld het bankdrukken na zo'n pre exhaust niet minder gewicht kan pakken? is dat niet counter productief?

Heb je Harpep weggejaagd met de MMC, pre exhausting sets en de 5-4-3-2-1? :o

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

is het dan niet zo dat je met bijvoorbeeld het bankdrukken na zo'n pre exhaust niet minder gewicht kan pakken? is dat niet counter productief?

Ja.

• #1.004

Vorige train niet echt gemerkt dat ik minder kan..

Zelfde als quads vorige week, eerst leg extentions en splits squats gedaan voordat ik ging squatten en toch pakte ik midden in nog 1x140 en 1x144 squat wrapless dus ook nog een soort van PR

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Heb je Harpep weggejaagd met de MMC, pre exhausting sets en de 5-4-3-2-1? :o

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Ja.

Ja denk dat Harpep niet meer kijkt/reageert omdat ik van schema gewisseld heb en hij dit denk ik geen goeie keus vond. Maar het moet wel leuk blijven he !

Ja denk dat Harpep niet meer kijkt/reageert omdat ik van schema gewisseld heb en hij dit denk ik geen goeie keus vond. Maar het moet wel leuk blijven he !

Ja dat denk ik ook.. Het is maar net wat je leuk vindt. Zonde dat je iemand zoals Harpep met enorm veel ervaring links laat liggen, omdat iemand anders met iets nieuws en ongebruikelijks komt..

Ik hoop dat je niet dezelfde resultaten als Danny verwacht.. ;)

• #1.006
Ja dat denk ik ook.. Het is maar net wat je leuk vindt. Zonde dat je iemand zoals Harpep met enorm veel ervaring links laat liggen, omdat iemand anders met iets nieuws en ongebruikelijks komt..

Dit was ook totaal niet de reden dat ik nu een split volgde.. ik he dat pure kracht schema (wat ik zeker weer ga oppakken na de vakantie) gevolgd maar uit eindelijk had ik geen plezier meer in om die te volgen. Toen heb ik het UB/LB schema gevolgt wat ik niet echt wat vond, dit had ik tegen Danny gezegt en hij kwam met het voorstel om een week mee te trainen om te kijken of ik het wat vond. En ik vind dit ook erg leuk om te doen..

En resultaten zoas danny ga ik ook zeker niet verwachten en al helemaal niet met mijn eet patroon.

Harpep ben ik ook erg dankbaar voor alle info die die met mij gedeeld heeft en voor de schema's dn input.

Waarom zou hij niet dezelfde resultaten kunnen behalen? Hetgeen waar het bij beastmode nog aan scheelt momenteel is zijn voeding wat hij zelf ook al aangeeft.

In ! Ben benieuwd of het nieuwe schema je gaat bevallen :)

• #1.009
Squat
20x10
60x10
100x5
120x3
130x2
140x2
150x2
170x1 PR belt en wraps

Front squat
40x12
50x12
60x8 paused --> 60x8 paused back squat

Reverse hsck squat ss hack squat
15xbw + 15xbw
15x20 + 15x20
10x40 + 10x40

Leg press 45 graden
40x20
80x12
60x15

Leg extention normaal
20x15 L + 20x15 R
30x10 L + 30x10 R
80x10 fullstack

Leg extention voeten naar beneden
20x15 L + 20x15 R
30x10 L + 30x10 R

Tri-set standing/seated/leg press kuiten
40x10 + 40x10 + 110x10
50x10 + 40x10 + 150x10
70x15 + 50x25 + 150x15

Heavy sessie erg blij met me PR

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

In ! Ben benieuwd of het nieuwe schema je gaat bevallen :)

Welkom welkom

Mooie training nog na die squats!

ziek sterke squats man. jelly.

• #1.012
In! Jaartje ouder maar vele malen sterker! :eek:

beastmode het gaat zo goed, pls geen pre exhaust onzinnigheid :(

• #1.015
In! Jaartje ouder maar vele malen sterker! :eek:

Welkom welkom !

Ja wel beetje geluk alleen squat is redelijk maar bench en deads zuigen hard

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

beastmode het gaat zo goed, pls geen pre exhaust onzinnigheid :(

Ja vind het wel fijn als ik echt puur op de spier wil gaan focussen.. Maar voor kracht is dit eigenlijk ook niet handig wat toch ook wel mijn doel is daarom deed ik hem vandaag ook niet en zal ik hem waarschijnlijk ook niet meer gebruiken tenzij ik die dag denk f**k kracht even goed de spier verkloten wat natuurlijk ook zonder pre exhaust kan.. :)

nou ok dan het is je vergeven.

film je eigenlijk wel eens lifts?

Stats zijn nu op de grote 3

Squat 170
Bench 85 techniek gewoon kut
Deadlidr 167.50, nu eerst weer techniek erin knallen

Netjes hoor! Zo heb ik het ook gedaan met deadlift na mijn pr, bleek dat me deadlift form helemaal niet goed was :( (niet alleen op de pr)

Terug
Naar boven