AndroidHealthClinic

Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Als je techniek echt goed is dan is ie dat ook op een pr attempt

Ja niet dat het hekemaal bagger is maar niet dat die nog helemaal goed is, niet dat je helemaal met je knieen naar binnen komt met squatten of dat je je rug compleet bol trekt met deads. Moet wel enigsinds vorm in zitten.

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Blijven oefenen is key tot goeie techniek ben ik zelf achter gekomen :cool:

Ja daarom ga ik ook weer het pure kracht schema met de squat,bench,deads,pullups,rows en ohp volgen in september om zo echt goed die techniek er weer in te stampen en pure kracht op te gaan bouwen

Wat

• #1.026

Haha misschien beetje onduidelijk. Maar wanneer ik een pr attempt doe, is mijn techniek bijna nooit meer zo goed als ik een set doe met lager gewicht. Die 170 squat van vandaag zag er nog niet eens zo heel slecht uit het werd geen goodmorning oid.

En als ik een deadlift pr probeer te doen heb ik niet meer zo rechte rug als ik een normaal lichter setje zou gaan doen, maar me rug is ook geen dikke heuvel..

Misschien nog njet duidelijk maar duidelijker wordt hem niet haha

Ok :)

Waarom squat je eigenlijk met wraps? Ga je wedstrijden doen?

• #1.028
Ok :)

Waarom squat je eigenlijk met wraps? Ga je wedstrijden doen?

Wedstrijden lijken me wel leuk om te doen, maar met mijn stats heeft dat eigenlijk helemaal geen nut om te gaan doen vind ik.

Jij denkt er compleet anders over bij pr attempts ?

Laatst bewerkt:
Wedstrijden lijken me wel leuk om te doen, maar met mijn stats heeft dat eigenlijk helemaal geen nut om te gaan doen vind ik.

Natuurlijk heeft dat wel nut. Je bent achttien jaar man. Weet niet of je dit jaar nog negentien wordt, maar anders ben je nog subjunior. Er zijn in Nederland überhaupt maar een paar subjunioren die wedstrijden doen en daar sla je echt geen modderfiguur bij. Je bent gewoon sterk voor je leeftijd.
En sowieso kan iedereen met elke stats wedstrijden doen.

Jij denkt er compleet anders over bij pr attempts ?

Nou ik snap wel wat je bedoelt, alleen als je techniek echt constant faalt bij pr attempts dan is dat over het algemeen een aanwijzing dat je techniek gewoon niet goed genoeg is. En sowieso gaat je techniek niet beter worden van pr attempts.

• #1.030
Natuurlijk heeft dat wel nut. Je bent achttien jaar man. Weet niet of je dit jaar nog negentien wordt, maar anders ben je nog subjunior. Er zijn in Nederland überhaupt maar een paar subjunioren die wedstrijden doen en daar sla je echt geen modderfiguur bij. Je bent gewoon sterk voor je leeftijd.
En sowieso kan iedereen met elke stats wedstrijden doen.

Misschien aan de open mee doen mei 2015 ? Even kijken hoe en wat

ja eind augustus word ik 19.. bedoelde dat dat nu nog geen nut heeft omdat ik waarschijnlijk zeer laag zal gaan eindigen. Wat misschien ook wel goed is om ervaring op te doen.

Nou ik snap wel wat je bedoelt, alleen als je techniek echt constant faalt bij pr attempts dan is dat over het algemeen een aanwijzing dat je techniek gewoon niet goed genoeg is. En sowieso gaat je techniek niet beter worden van pr attempts.

ik faal niet echt hard op pr's die pr op squat van gisteren was opzich niet slecht,knieën goed naar buiten, geen goodmorning maar nog prima houding, niet zo goed als het zo moeten maar nog steeds redelijk recht op, voor techniek wordt beter als je die lift vaak traint oefening baart kunst

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Rug geknalt vandaag.

Db row
20x12 L + 20x12 R
24x12 L + 24x12 R
30x10 L + 30x10 R
36x6 L + 36x6 R

V bar row excl. Stang
45x12
65x10
55x12
90x7 --> 45x15

Bor
40x12
60x5
70x5
70x5 ---> yates 70x8

Wide pullups
8xBW
8xBW
10xBW chin ups
7xBW chin ups

Lat pulldown front
45x12
40x15
70x8

Rack pulls
110x12
110x10
150x5 kut grip

Nog wat curls gedaan.

Laatst bewerkt:
Nette train man! Heb je vaker last van grip fail?

• #1.035
Post workout :o

20140715_143924.jpg

Gaat lekker brah! Kan mij er wel in vinden dat je van schema gewisseld bent. Even een paar weekjes doen wat je leuk vindt en daarna weer het andere schema gaan volgen.

film je eigenlijk wel eens lifts?

Nee nooit.. had vandaag die 170 gedaan en dacht gelijk daarna die had ik wel willen filmen. Zit ook te denken om wel wat meer te faan filmen

We kunnen binnenkort een bench filmpje verwachten van beestmodusaan:D

• #1.037
Gaat lekker brah! Kan mij er wel in vinden dat je van schema gewisseld bent. Even een paar weekjes doen wat je leuk vindt en daarna weer het andere schema gaan volgen.

thanks, ja beetje afwisseling is wel fijn even alles laten herstellen en dan weer flink knallen op de compounds

We kunnen binnenkort een bench filmpje verwachten van beestmodusaan:D

Haha nee had er nog over na gedacht maar toch wel beetje raar dat ik dan nog door zou gaan terwijl jij liever nu op je techniek werkt. We doen andere keer wel weer :)

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Heb een doel gesteld om aan het eind van het jaar een total tussen de 475 en 500 te hebben. Total is nu 425

Lekkere trainingen hier nog altijd. Flink blijven stijgen als ik het zo goed zie.

Post wo gesmaakt? Hopelijk moest er niemand naar je zetten daarna.

• #1.039
Lekkere trainingen hier nog altijd. Flink blijven stijgen als ik het zo goed zie.

Post wo gesmaakt? Hopelijk moest er niemand naar je zetten daarna.

Ja alleen de squat blijft maar gaan :o

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Net chest geknalt !

Bankdrukken
5x60
5x60
5x64
3x70
3x74
3x70
10x40 paused

Schuin dumbbell vliegen
12x6
15x8
10x10
10x8

Machine drukken
12x40
15x40
8x60

Dumbbell vliegen
10x8
10x6
8x12 --> 8x30 peck deck

Low crossover
15x10
12x15
10x15

Nog wat farmer walks,high pulls,hang cleans gedaan

• #1.040
Vandaag lowerback,hams en calfs gepakt.

Wat setjes hip thrusts gedaan als opwarming.

Deadlift
3 sets gedaan, ik houd er maar mee op voor een paar weken.. techniek lukt me echt niet meer, misschien over paar weken beter

Goodmornings - first time
15x60 voel hem perfect in hams en lowerback
5x100 iets te zwaar.
20x20 even techniek
15x40
10x80

Hyperextentions
20xBW
15xBW +10
15xBW +20
10xBW +30

Eerst nog flink wat gefoamrolt onderrug zat best bol van de goodmornings en hypers. Doet wel verdomde pijn die foam roller haha

Romanian Deadlift
15x60
12x60
10x20 even onderin hangen

Lying leg curl ( tom platz way)
20x30
15x40
10x50

Seated leg curl
20x35 met hold onderin
15x45 met hold onderin
12x60 + 25 sec static hold
20x30 L + 20x30 R

Tri-set standing/seated/leg press kuiten

10x60 + 10x50 + 10x130 trage reps
10x50 + 10x40 + 10x110 trage reps
20x70 + 20x60 + 15x150 snelle reps

Helemaal kapot ! Morgen even knallen op armen !

Terug
Naar boven