MuscleMeat

Log

Nette trains en lekkere gewichten kerel! Kuiten waren helemaal kapot na die tri-set of niet?

Mooie training weer! Ik zou gewoon écht die deadlift blijven oefenen, desnoods op een heel licht gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Nette trains en lekkere gewichten kerel! Kuiten waren helemaal kapot na die tri-set of niet?

Thanks, ja zaten flink vol ja !!

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Mooie training weer! Ik zou gewoon écht die deadlift blijven oefenen, desnoods op een heel licht gewicht.

Thanks man, ben je zelf niet geweest vandaaf eigenlijk ?

Ja zelfs met 40 kilo ging die nog niet goed.. volgende keer maar met 30 kilo doen dan

RDL is technisch niet echt een moeilijke lift, waar heb je problemen mee?

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Oh of heb je het over normale deadlift, in which case 30kg deadlit uwotm2^3

• #1.045
RDL is technisch niet echt een moeilijke lift, waar heb je problemen mee?

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Oh of heb je het over normale deadlift, in which case 30kg deadlit uwotm2^3

Ja normale deadlift ja, ik weet niet precies wat er aan de hand is in de lift maar het lukt me gewoon op de een of andere manier niet om een fatsoenlijke houding aan te nemen. Misschien zit me alles wel vast ofzo volgende weer eveb proberen te filmen voor tips

Oefening baart kunst he

Waarom met 30 kilo oefenen? Ik neem aan dat je daarmee toch wel een technisch goede deadlift kan trekken? Ik zou een gewicht pakken waarvoor je wel enigszins moeite moet doen, dan komen je gebreken ook eerder naar voren.

Eerder ging dat deadliften toch wel goed trouwens?

Ook al zou je je techniek perfect krijgen met 30kg dan heb je er nog geen ene reet aan met 170 kg. Beter ga je wat volume maken op deadlifts (5x3 bv) en dan steeds meer gewicht toevoegen terwijl je een goede uitvoering aanhoud.

Maak anders eens een video van je deadlift, dan kan je genoeg aanwijzingen krijgen. Of als Middelburg te doen is met de trein zou je ook altijd langs phm kunnen komen.

Ook al zou je je techniek perfect krijgen met 30kg dan heb je er nog geen ene reet aan met 170 kg. Beter ga je wat volume maken op deadlifts (5x3 bv) en dan steeds meer gewicht toevoegen terwijl je een goede uitvoering aanhoud.

Maak anders eens een video van je deadlift, dan kan je genoeg aanwijzingen krijgen. Of als Middelburg te doen is met de trein zou je ook altijd langs phm kunnen komen.

was wel benieuwd hoever het vanuit almelo is naar middelburg. fucking 4:10 uur :roflol: beastmode woont in enschede dus dat zal ongeveer 4,5 uur zijn :o

Techniek trainen met zulke lage gewichten gaat nergens over.

Wat je ook doet, niet stoppen met deadliften. Als je ergens beter in wilt worden, moet je het vaker doen.

• #1.053
Waarom met 30 kilo oefenen? Ik neem aan dat je daarmee toch wel een technisch goede deadlift kan trekken? Ik zou een gewicht pakken waarvoor je wel enigszins moeite moet doen, dan komen je gebreken ook eerder naar voren.

Eerder ging dat deadliften toch wel goed trouwens?

Nee zelfs met 30 kilo lukt het me niet het probleem is eeb beetje kan me niet tight houden.. misschieb even flink wat deadift filmpjes kijken.

Eerder ging het wel goed ja, tot dat ik niet meer 4xpw deadlifte, waar ik overigens maandag weer mee begin :)

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Ja vanaf maandag me oude schema weer volgen dus 4xpw deadliften misschien dat het ook daar aan ligt.

Ik wil srs nog een keer naar PHM misschien deze vakantie nog in het weekend ofzo met OV

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

was wel benieuwd hoever het vanuit almelo is naar middelburg. fucking 4:10 uur :roflol: beastmode woont in enschede dus dat zal ongeveer 4,5 uur zijn :o

Ik ga er deze vakantie denk een keer heen, kunnen wel samen gaan ?

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Techniek trainen met zulke lage gewichten gaat nergens over.

Wat je ook doet, niet stoppen met deadliften. Als je ergens beter in wilt worden, moet je het vaker doen.

Zie eerdere posts, ga weer me oude schemaatje oppakken :

4x pw
Squats
Deads
Bench
Ohp
Rows
Pullups

N

4x pw
Squats
Deads
Bench
Ohp
Rows
Pullups

Waarom die oefeningen dan niet in een ub/lb split doen? 4xpw alles si ook weer het andere uiterste van 0x deadliften. Verder zijn zoveel oefeningne in 1 training ook helemaal niet nodig

1
bench
pull up
mp
row

2
squat
deadlift variatie
squat variatie

3
ohp
row
bench variatie

4
deadlift
front squat

En dan nog evt assistence als je dat wilt

• #1.055
Waarom die oefeningen dan niet in een ub/lb split doen? 4xpw alles si ook weer het andere uiterste van 0x deadliften. Verder zijn zoveel oefeningne in 1 training ook helemaal niet nodig

1
bench
pull up
mp
row

2
squat
deadlift variatie
squat variatie

3
ohp
row
bench variatie

4
deadlift
front squat

En dan nog evt assistence als je dat wilt

Hmm ja kan ook ja maar het gaat toch om frequentie ? Ben trouwens best goed gegaan op het schema wat ik zei.. maar dit is ook een goeie denk ik wel

Nee zelfs met 30 kilo lukt het me niet het probleem is eeb beetje kan me niet tight houden.. misschieb even flink wat deadift filmpjes kijken.

Eerder ging het wel goed ja, tot dat ik niet meer 4xpw deadlifte, waar ik overigens maandag weer mee begin :)

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Ja vanaf maandag me oude schema weer volgen dus 4xpw deadliften misschien dat het ook daar aan ligt.

Ik wil srs nog een keer naar PHM misschien deze vakantie nog in het weekend ofzo met OV

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Ik ga er deze vakantie denk een keer heen, kunnen wel samen gaan ?

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

4x pw
Squats
Deads
Bench
Ohp
Rows
Pullups

wil er op zich ook wel heen. maar dan wel vanaf september wanneer mijn studentenov geldig is.

• #1.057
wil er op zich ook wel heen. maar dan wel vanaf september wanneer mijn studentenov geldig is.

Ook prima, moeten we wel een x door de weeks of in een kleine vakantie kan ook

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

En dit schema dan ? 5 3 1 em 7 5 3 is week 1 5 of 7 reps week 2 3 of 5 reps week 3 single of 3 reps bij deze oefeningen werk ik ook op tot mijn DCM en begin met 50% van mijn 1rm op deze oefeningen en na elke set verhoog ik het gewicht met 5% van me 1rm rn xo door tot dat ik aan mijn DCM zit. Dit zou ik overigens ook doen bij het andere schema met alleen de compounds.

Benchpress 5,3,1
Rows 7-5-3
pin press5x3
Chins rules of 50
Rug
Zijkant schouder
Borst
Bovwnkant Borst
biceps

Hang Clean 5x3
Squat 5,3,1
Front squat 4x6-8