AndroidHealthClinic

Log

Zie hier leuke schema's voorbijkomen, ik lees zeker mee als inspiratie voor de toekomst :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064

Ja lijkt er wel een beetje op ja, maar dit zijn andere percentages en geen fsl enzo..

De 5-3-1 en 7-5-3 is dan zelfde als voorheen..

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Vandaag met Ub/LB begonnen

UB

Banken
5x50
5x44
5x48
5x52
5x56
5x60
5x64
5x68
1x72 leek me niet verstandig verder te gaan. Wel blij dat ik tot 68 gekomen ben :)

BOR
7x40
7x44
7x48
7x52
7x56
7x60
7x64
7x68
7x72 felt good

Pin presses, 1e keer gedaan na elke rep even op de spotters laten liggen totdat die helemaal dood lag.
10x60
2x80 veel te zwaar
5x70
5x70
3x74 close grip.

Chin ups
8xBW
5xBW +10
5xBW +10
5xBW +10 ---> 5xBW

V Bar Row - gewicht is alleen gewicht wat aan de stang hing.
12x45
12x45
12x45--->15x20----> 10x L + 10x R
Echt de fijnste oefening voor je rug vind ik bovenin flink schouderbladen naar elkaar toe trekken :)

Upright row
13x20
12x30
12x20 lekkerr

Flat Flyes
12x8
12x8
10x8
Lekker op de schouderbladen gaan liggen, redelijk traag alles doen. Ik laat de dumbbells zo ver naar boven komen tot dat er nog spanning opstaat.

Incline Machine Press
12x30
12x30
10x40
6x50 lekkah

EZ-bar curl
15x17.50
10x27.50
8x27.50 ---> 12x5 concentration curl

Ontiegelijke burn.

2 runs farmer walks gedaan met 24 kilo kettlebell in de hand, voelde prima aan kon nu wat langer lopen dat eerst

Morgen lekker LB verdomd zin om te squatten en Deads weer te dkeb

Sick volume brah, flinke training :thumbs:

• #1.066
Sick volume brah, flinke training :thumbs:

Thanks man, voelde erg goed en power gedeelte ging voor mijn gevoel ook erg goed. Ben allren nog erg zoekende naar bank techniek, armen zijn wel mooi tucked nu alleen me onderarm komt wat naar achteren dus is me pols niet gelijk met mijn elleboog. Even aan werken nog

Ziet er goed uit man!

BOR ook nijs, hebben jullie 1kg schijven liggen daar?

Damn, hoelang doe je over een training zoals deze?

• #1.070
Morgen haat de training er denk ik zo uit zien :

Hang Clean 5x5
Squat 5,3,1
Front squat 4x6-8
Box squats 3x6-8 1e keer dat ik deze ga doen :)
Reverse hack squat 3x8-12
Deadlift 5x5
Calfs

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Damn, hoelang doe je over een training zoals deze?

Ander half uur over gedaan

dik volume man. lijkt wel een bodybuilder

• #1.073
LB stond vandaag op het programma, voor de eerste keer ook roid rage gebruikt !

Hang Cleans
5x60
5x60
3x70
fx80 damnn, net niet 2x over.

Squat
5x70
5x80
5x90
5x100
5x110
5x120

Front Squats
6x60 zaten wel 10 reps in..
8x70
6x80 heavy

Box Squats 20inch eerste keer in me leven gedaan, opzich wel lekker oefeningen alleen wennen dat je ergens op moet 'zitten' eerste paar keer compleet naast de box gesquat :o

eerst wat reps met 60 kilo oid.
8x100
6x120
4x140 heavy as f**k.

Leg Extentions
veel, heel veel reps mee gedaan toen dropsetje helemaal gesloopt.

Deadlift
5 sets gedaan met oplopend gewicht, ging opzich helemaal niet zo heel slecht volgens mij. vids staan onderaan de post.

Tri-set Standing Calf-Seated Calf-Calfpress in Leg Press
10x50 - 10x40 - 10x100 langzaam
10x60 - 10x50 - 10x120 langzaam
15x80 - 15x60 - 15x150 snel

toen zat de training er op, shirt compleet door weekt.

[Link niet meer beschikbaar]

Heb alleen je zwaarste sets bekeken. Ik zeg even wat ik daarbij constateerde :)

Squats:

Je leunt ver naar voren, lijkt de squat te beginnen bij je knieën. Als je vanuit de heupen begint en wat meer gewicht verplaatst naar je hakken, dan los je al aardig wat op ;) Hielp bij mij tenminste. Snelheid en elasticiteit lijkt goed

Deadlift:

Gecontroleerd(er) laten zakken :o Tight blijven door de hele lift heen, dus o.a. je buikspieren aanspannen+naar buiten drukken.

Ik zeg alleen wat ik constateer en wat mij handig lijkt om te doen, zeg het asjeblieft als ik verkeerd zit want ik zit ook nog in een continu leerproces :)

• #1.075
Heb alleen je zwaarste sets bekeken. Ik zeg even wat ik daarbij constateerde :)

Squats:

Je leunt ver naar voren, lijkt de squat te beginnen bij je knieën. Als je vanuit de heupen begint en wat meer gewicht verplaatst naar je hakken, dan los je al aardig wat op ;) Hielp bij mij tenminste. Snelheid en elasticiteit lijkt goed

Deadlift:

Gecontroleerd(er) laten zakken :o Tight blijven door de hele lift heen, dus o.a. je buikspieren aanspannen+naar buiten drukken.

Ik zeg alleen wat ik constateer en wat mij handig lijkt om te doen, zeg het asjeblieft als ik verkeerd zit want ik zit ook nog in een continu leerproces :)

Bij squats had ik het zelf ook door ja, normaal blijf ik wel wat rechterop. Normaal zal ik ook uut mijn heupen beginnwn weet ook eigenlijk waarom ik dit niet gedaan heb bij deze set of sets misschien wel.

Deadlift ja ik weet er is nog erg veel te verbeteren, tight houden ontsnapt me bij elke oefening wel eens..

Om gewicht naar mijn hakken de verplaatsen, doe ik altijd mijn tenen omhoog, zodat ik daar niet op leun.

• #1.079
Bij een squat zou je als je het goed doet , de hele oefening lang je tenen omhoog moeten kunnen doen. Druk moet echt op de hakken dus is wel een goede manier om het te leren ;)

Ja ik zou het ook wel kunnen, wel eerder gedaan maar ik wil volgend jaar meedoen met beginnerswedstrijd RAW powerlifting.. en daar mag je volgens mij geen tenen in de lucht hebben..

Maar kan natuurlijk wel in de training af en toe

Ja ik zou het ook wel kunnen, wel eerder gedaan maar ik wil volgend jaar meedoen met beginnerswedstrijd RAW powerlifting.. en daar mag je volgens mij geen tenen in de lucht hebben..

Maar kan natuurlijk wel in de training af en toe

Je leert het jezelf alleen aan om de druk op je hak te plaatsen als je daarna gewoon weer gaat squaten zal dit ook makkelijker gaan bij gewoon squaten. bij pl wedstrijd kan je dan gewoon normaal squaten ;)

Terug
Naar boven