Haha, nee bink, dat zal niet iets zijn waardoor ik me snel weg laat jagen. Zoals ook al eerder gezegd ben ik
niet iemand die altijd en overal maar commentaar op heeft. Kijk meestal vanaf de zijlijn mee, totdat ik echt het idee heb iets zinnigs te zeggen, of wanneer me dat expliciet gevraagd wordt.
Het is inderdaad waar dat ik de hedendaagse populaire 3-day splitvorm -waarbij je alle spiergroepen maar 1x keer week pakt- om diverse redenen een verre van optimale aanpak vind.
Ik heb daar echter al zo vreselijk veel over gezegd en geschreven dat dit nu hopelijk wel duidelijk is, maar ik zal je verder niet om je keuzes veroordelen.
Wel is het zo dat ik duidelijk merk dat je erg zoekende bent naar dé (niet bestaande) methode waarin je op alle vlakken maximaal resultaat behaalt.
het wordt dan al gauw veel te complex allemaal en voordat je het weet doe je niets anders dan voortdurend van schema wisselen, waardoor je qua vooruitgang ter plaatse blijft trappelen.
Ik heb ook nooit zo goed begrepen dat je al zo snel weer was gestopt met de methode die ik je in de eerste instantie had aangereikt.
Er viel volgens mij nog heel veel progressie te behalen, niet alleen wat kracht betreft, maar ook qua spiergroei. Dat het leuk moet blijven begrijp en onderschrijf ik, maar ik zou denken dat zo lang een methode goede vooruitgang laat zien, dan is dat op zichzelf al leuk genoeg is om door te gaan.....