Fitness Seller

Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Je leert het jezelf alleen aan om de druk op je hak te plaatsen als je daarna gewoon weer gaat squaten zal dit ook makkelijker gaan bij gewoon squaten. bij pl wedstrijd kan je dan gewoon normaal squaten ;)

Oke, zal dit gaan doen thanks voor de tip !

Ja denk dat Harpep niet meer kijkt/reageert omdat ik van schema gewisseld heb en hij dit denk ik geen goeie keus vond. Maar het moet wel leuk blijven he !

Haha, nee bink, dat zal niet iets zijn waardoor ik me snel weg laat jagen. Zoals ook al eerder gezegd ben ik niet iemand die altijd en overal maar commentaar op heeft. Kijk meestal vanaf de zijlijn mee, totdat ik echt het idee heb iets zinnigs te zeggen, of wanneer me dat expliciet gevraagd wordt.

Het is inderdaad waar dat ik de hedendaagse populaire 3-day splitvorm -waarbij je alle spiergroepen maar 1x keer week pakt- om diverse redenen een verre van optimale aanpak vind.
Ik heb daar echter al zo vreselijk veel over gezegd en geschreven dat dit nu hopelijk wel duidelijk is, maar ik zal je verder niet om je keuzes veroordelen. :)

Wel is het zo dat ik duidelijk merk dat je erg zoekende bent naar dé (niet bestaande) methode waarin je op alle vlakken maximaal resultaat behaalt.
het wordt dan al gauw veel te complex allemaal en voordat je het weet doe je niets anders dan voortdurend van schema wisselen, waardoor je qua vooruitgang ter plaatse blijft trappelen.

Ik heb ook nooit zo goed begrepen dat je al zo snel weer was gestopt met de methode die ik je in de eerste instantie had aangereikt.
Er viel volgens mij nog heel veel progressie te behalen, niet alleen wat kracht betreft, maar ook qua spiergroei. Dat het leuk moet blijven begrijp en onderschrijf ik, maar ik zou denken dat zo lang een methode goede vooruitgang laat zien, dan is dat op zichzelf al leuk genoeg is om door te gaan.....

• #1.083
Haha, nee bink, dat zal niet iets zijn waardoor ik me snel weg laat jagen. Zoals ook al eerder gezegd ben ik niet iemand die altijd en overal maar commentaar op heeft. Kijk meestal vanaf de zijlijn mee, totdat ik echt het idee heb iets zinnigs te zeggen, of wanneer me dat expliciet gevraagd wordt.

Het is inderdaad waar dat ik de hedendaagse populaire 3-day splitvorm -waarbij je alle spiergroepen maar 1x keer week pakt- om diverse redenen een verre van optimale aanpak vind.
Ik heb daar echter al zo vreselijk veel over gezegd en geschreven dat dit nu hopelijk wel duidelijk is, maar ik zal je verder niet om je keuzes veroordelen. :)

Wel is het zo dat ik duidelijk merk dat je erg zoekende bent naar dé (niet bestaande) methode waarin je op alle vlakken maximaal resultaat behaalt.
het wordt dan al gauw veel te complex allemaal en voordat je het weet doe je niets anders dan voortdurend van schema wisselen, waardoor je qua vooruitgang ter plaatse blijft trappelen.

Ik heb ook nooit zo goed begrepen dat je al zo snel weer was gestopt met de methode die ik je in de eerste instantie had aangereikt.
Er viel volgens mij nog heel veel progressie te behalen, niet alleen wat kracht betreft, maar ook qua spiergroei. Dat het leuk moet blijven begrijp en onderschrijf ik, maar ik zou denken dat zo lang een methode goede vooruitgang laat zien, dan is dat op zichzelf al leuk genoeg is om door te gaan.....

Ik ga ook zeker weer beginnen met het schema ! Wanneer ik weer van vakantie terug ben 21 augustus nu even weer way wennen aan wat hogere frequentie :) 23 mei wil ik ook mee doen met beginnerswedstrijd powerlifting :D

Leuke vakantie gehad ?

ja ga jij eens powerlifting wedstrijden doen verdomme

en ga je dan ook op hogere frequentie alles 20x doen?

Wel vet trouwens dat je aan een wedstrijd mee gaat doen ;)

• #1.086
ja ga jij eens powerlifting wedstrijden doen verdomme

Dat is wel het plan ja !! Jij miet ook doen joh

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

en ga je dan ook op hogere frequentie alles 20x doen?

Wel vet trouwens dat je aan een wedstrijd mee gaat doen ;)

Neee zeker niet ! Draait op de compounds he die draai ik laag volume :)

Ja wil dat wel een keer mee maken en misschien bevalt het me wel en ga ik er meer doen

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

vandaag weer een lekkere Upperbody training achter de rug, iets de laat in de gym roid rage begon al half uur voordat ik in de gym was :0

OHP
5x30
5x32
5x34
5x36
5x38
5x40
5x42
5x44 ging opzich wel lekker, wel laatste 2 sets grinden op de laatste rep

Optrekken
7xBW Wide pullups
7xBW Wide Pullups
7xBW Chin Ups
7xBW Chin ups

Push Press
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60 VPR denk ik wel, had misschien wel wat meer in gezeten

BOR
8x60
8x70
8x70
6x100 slechtste vorm ooit haha, voelde hem wel goed.

V Bar Row gewicht is exclusief barbell
8x65
8x85
4x105 ook bagger vorm, halve shrug werd het :o gaan we niet vaker doen
10x65

High Pulls
5x40
5x40
5x40 even wat lichter gewicht, even weer opbouwen voelde wel erg goed !

Paused Benchpress
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60 vorm gaat steeds wat beter :)

Incline Flyes
12x8
15x8
12x10 ---> incline machine press 8x35 + 5x35 partials voelde ook erg goed aan voor me upperchest.

nog wat krullers gedaan en farmer walks, 1 run met 24 kilo kettlebells 1 run met 45 kilo schijven en 1 run met 20 kilo kettlebells

felt goed, flinke onderarm pomp :)

morgen Deadlift main lift, verdomd veel zin in omdat ik weet dat form toch weer wat beter gaat ! :D

verdomd veel volume man ! vet dat je pl wedstrijden gaat doen man ! ;) wat zijn je 1 rm op de grote 3?

• #1.088
verdomd veel volume man ! vet dat je pl wedstrijden gaat doen man ! ;) wat zijn je 1 rm op de grote 3?

thanks man !

laatst gemeten was het

squat 180 wel met wraps, die mag ik niet gebruiken tijdens wedstrijd das wel jammer.
bench 85
deadlift 167.50 zit wel meer in denk ik

180 squat al? Wtf man, jij bent echt in twee maanden van 155 naar 180 squat gegaan ofzo :roflol: Zit ik nog te pielen met de babyweights, fml.

In ! Wist niet dat je een logje had hier :p

• #1.095
Traps
i3ie6s.jpg

Had je die niet even kunnen draaien ofzo :mad:

Ziet er goed uit maat ;)

Als je 'm op je pc hebt staan, kan je in je galerij 'm omdraaien met een knop beneden, en dan uploaden. Voor uwe informatie :)

Huge traps, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of genetics? :/

Terug
Naar boven