Niet lullig bedoeld, maar je 'grote traps' komen door posing..
Kwestie van de schouderbladen naar voren en naar onderen trekken en je krijgt vanzelf traps tot aan je oren met een beetje gunstige aanhechting. Ik heb dit zelf namelijk ook
ja komt zeker ook door posing, maar als er geen massa op zat kwam die ook niet zo hoog

heb ook lijnen in me linker tra staan in de spiegel

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------
training van vandaag, slechste training die ik ook neer gezet heb.. weet niet wat er aan de hand was, denk gewoon me daggie niet.. had ook erg weinig tijd dus erg rommelig gegaan..
Deadlift
wilde voor een PR attempt gaan voor 1x180, had ik misschien ook niet moeten proberen door me techniek issue.
10x80
8x100
5x120
2x140, wilde 3x140 doen maar zat er gewoon echt niet in, terwijl ik vorige week nog 3x140 trok aan het eind van de training en er nog veel meer in zat..
wilde nog doorgaan met 2x150 1x160 en dan PR attempt.. maar niet gelukt dus.
RDL
niet gedaan, voelde me er gewoon niet goed over en zat echt te balen van de Deads.
Goodmornings
20x20 opwarming.
8x80
6x100 voelt goed..
Squats
dit ging gewoon echt niet..
eerst wat lichte sets, toen 5x100 gesquat erg veel moeite mee om dit te doen terwijl dit normaal geen probleem is..
5x60 paused 5 seconden onderin "zitten" voelde ook niet goed..
om toch nog wat quads werk te verzetten wat setjes met een horizontal leg press gedaan op 150 kilo (fullstack) varieërent van 10-20 reps en voetpositie
Tri-set van Standing/Seated/leg press kuit oefeningen
gewichten/reps weet ik niet meer, 3 sets iig.
hopen op een betere training a.s. maandag.. ben maandag en dinsdag dicht in de buurt van sneek en hoop dat ik keertje kan trainen in de gym van Wout Zijlstra en misschien een keer events te gaan doen wat me erg leuk lijkt

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------
Vanavond verdriet maar weg eten