AndroidHealthClinic

Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
En lange tijd Yates Row ;)

Waar blijft de training van vandaag? Ondanks datie slecht ging is het wel handig voor jezelf om het te loggen neem ik aan ;)

Ja kom net onder de douche, ga hem even via computer doen zo..

Denk je yates row ja ? Die voelde ik alleen lats, maar traps zullen wel mee werken door zo rechtop te staan zelfde doe ik ook met v bar row

Niet lullig bedoeld, maar je 'grote traps' komen door posing..

Kwestie van de schouderbladen naar voren en naar onderen trekken en je krijgt vanzelf traps tot aan je oren met een beetje gunstige aanhechting. Ik heb dit zelf namelijk ook ;)

• #1.105
Niet lullig bedoeld, maar je 'grote traps' komen door posing..

Kwestie van de schouderbladen naar voren en naar onderen trekken en je krijgt vanzelf traps tot aan je oren met een beetje gunstige aanhechting. Ik heb dit zelf namelijk ook ;)

ja komt zeker ook door posing, maar als er geen massa op zat kwam die ook niet zo hoog ;) heb ook lijnen in me linker tra staan in de spiegel :)

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

training van vandaag, slechste training die ik ook neer gezet heb.. weet niet wat er aan de hand was, denk gewoon me daggie niet.. had ook erg weinig tijd dus erg rommelig gegaan..

Deadlift
wilde voor een PR attempt gaan voor 1x180, had ik misschien ook niet moeten proberen door me techniek issue.
10x80
8x100
5x120
2x140, wilde 3x140 doen maar zat er gewoon echt niet in, terwijl ik vorige week nog 3x140 trok aan het eind van de training en er nog veel meer in zat..
wilde nog doorgaan met 2x150 1x160 en dan PR attempt.. maar niet gelukt dus.

RDL
niet gedaan, voelde me er gewoon niet goed over en zat echt te balen van de Deads.

Goodmornings
20x20 opwarming.
8x80
6x100 voelt goed..

Squats
dit ging gewoon echt niet..
eerst wat lichte sets, toen 5x100 gesquat erg veel moeite mee om dit te doen terwijl dit normaal geen probleem is..
5x60 paused 5 seconden onderin "zitten" voelde ook niet goed..

om toch nog wat quads werk te verzetten wat setjes met een horizontal leg press gedaan op 150 kilo (fullstack) varieërent van 10-20 reps en voetpositie

Tri-set van Standing/Seated/leg press kuit oefeningen
gewichten/reps weet ik niet meer, 3 sets iig.

hopen op een betere training a.s. maandag.. ben maandag en dinsdag dicht in de buurt van sneek en hoop dat ik keertje kan trainen in de gym van Wout Zijlstra en misschien een keer events te gaan doen wat me erg leuk lijkt :)

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Vanavond verdriet maar weg eten
nx6w0o.png

Volgende keer weer knallen :D

Alsnog is die leg press wel echt beest, ik ging even tussen de squatsets door kijken of ik fullstack (175kg) 1x kon verzetten, en kreeg er geen beweging in :o

• #1.107
Volgende keer weer knallen :D

Alsnog is die leg press wel echt beest, ik ging even tussen de squatsets door kijken of ik fullstack (175kg) 1x kon verzetten, en kreeg er geen beweging in :o

ja sws knallen volgende keer !

mwaa was redelijk licht.. kon echt wel tot 50 reps denk ik, nu gewoon hele trage reps eruit geknalt met af en toe 5 seconden static hold na een rep

• #1.108
Vandaag was het niet echt trainen :p ben naar de gym van Wout Zijlstra en Johannes de Wit geweest, alleen was Johannes de Wit er lang mee gepraat tijdens het trainen door. In 75 minuten alleen bench en squat gedaan, techniek op bench was volgens hem wel goed qlleen moet recht omhoog presses en de bar iets hoger laten zakken ( liet de bar bihna op me buik komen :o)

Redelijk wat geleert, nog compliment gekeegen van een beer van een vent die 300 blockpulls aan het doen was , die vond dqt ik goed bezig was :) satisfied:p

Johannes heeft mij wel sumo stance laten squatten omdat je toch wel veel meer gewicht kan verplaatsen, ROM werd ineens stukkie kleiner hahaha..

Leuke ervaring, in september bij PHM een keer trainen met RockOfAges, ook erg veel zin in om hun input ye horen :)

Morgen hopelijk trainen, als moeders me kan brengen want ben in Friesland en niet thuis :(:(

alles is geoorloofd in de squat war zolang je par maar haalt :p

• #1.110
alles is geoorloofd in de squat war zolang je par maar haalt :p

Jazeker, sumo voelde opzich wel raar aan omdat ik nog nooit gedaan heb maar 3x150 ging er eigenlijk ook zo uit dus misschien er wel inhouden :)

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Kreeg nog 2 foto's mee van Johannes
1e pic is met Wout Zijlstra er ook op links

bjiws4.jpg
30m8o01.jpg

Lekker heur, en veel plezier daar in dat gekke buitenland

• #1.112
Lekker heur, en veel plezier daar in dat gekke buitenland

Gelukkig woensdag/donderdag weer terug naar Eanske haha..

Dit was wel leuk keer mee te maken, een grote schuur met ouwe powerlift wedstrijd spullen, hele handen onder de roest :p hij had wel 4 ivanko barbells lui flink schreeuwen toen iemand 300 block pulla ging doen ahha. Mooiman wou dat ik er vast trainde

In Friesland wonen de ekte beesten, kan er over meepraten;)

Waar ben je nu?

• #1.117
Vandaag weer in een andere gym getraint, beetje naar binnen gelult voor proefles zei dat ik er minimaal 3 maanden ging trainen blablabla haha. Moest er heen fietsen uur en een kwartier over gedaan door die klote wind :(

Dan hier de tren dan van vandaag.

Bankdrukken
3x40
3x45
3x50
3x55
3x60
3x65
3x70
3x75
Ging wel goed opzich !

BOR
5x40
5x45
5x50
5x55
5x60
5x65
5x70
5z75
5x80
5x85
5x90
Te fuckk, nog goeie reps ook !

Squats sumo stance
3x70
3x80
3x90
3x100
3x110
3x120 belt
3x130 belt
Voelde opzich wel goed aan, zat misschien wel wat meer in. Wel grootste klote rack wat ik meegemaakt heb, waar je moest unracken lag gewoon grote metalen balk als tussen stuk voor de cage :(

OHP
3x30
3x32.50
3x35
3x37.50
3x40
3x42.50
3x45
3x47.50 push press
3x50 push press
3x52.50 pish press
3x55 push press
3x57.50 push press

Optrekken
4x5xBW Close Hammer grip
5xBW wide pullup
5xBW chinup
5xBW wide hammer grip
5xBW hammer grip ---> 5xBW chin up
Goeigoeie

Deadlifts
3x70
3x80
3x90
3x100
3x110
Gestopt, onderrug zat helemaal vol.. deads gaan wel steeds beter :)

PR's/VPR's deze training? Weer lekkere gewichten en volume gedraaid namelijk ;)

Beestmodusaan:D

Lekker gozer!

Terug
Naar boven